Jij met je wiskunde huilie shitquote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooi, kan je gelijk even mijn calculus maken?
[ afbeelding ]
is goedquote:Op maandag 25 november 2013 21:17 schreef Rezania het volgende:
Maar ik kan niet staardelen, dat moet ik toegeven. Zeg maar tegen Mono, Moira.
Ik koos ook geen wiskunde, ik koos genetische manipulatie, biochemie en celbiologie. De rest is ondersteunend.quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij met je wiskunde huilie shitkies dan geen wiskunde
ERMAHGERD GA JIJ MENSEN KLONEN?quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koos ook geen wiskunde, ik koos genetische manipulatie, biochemie en celbiologie. De rest is ondersteunend.
Je gaat voor Iran werken?quote:Op maandag 25 november 2013 21:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koos ook geen wiskunde, ik koos genetische manipulatie, biochemie en celbiologie. De rest is ondersteunend.
Nee, klonen bestaat namelijk niet echt, je kan nooit een exact dezelfde kopie krijgen. Ik wil later wel onderzoek doen naar het kweken van organen uit volwassen stamcellen. Als jij dan bijvoorbeeld een nieuw hart nodig hebt, nemen we een stamcel van je, passen we het aan, en dan kunnen we een nieuw hart voor je kweken. Het voordeel is dat je geen donoren meer nodig hebt en dat het hart lichaamseigen is, dus geen kans op afstoting. Sowieso win-win dus.quote:
Dat ik je biertje ga brouwen, dat is ook een biotechnologisch proces.quote:Op maandag 25 november 2013 21:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je gaat voor Iran werken?
WTF moet ik van deze studie denken?!
Is je Dee Em / Pee Em kapot?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ik je biertje ga brouwen, dat is ook een biotechnologisch proces.
I hope you're not seriousquote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie geen berichtje staan? Had je ge'dmt/pmt?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:22 schreef d4v1d het volgende:
Ik zie geen berichtje staan? Had je ge'dmt/pmt?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
Soms hè, voel ik me best wel dom door sommige medestudenten, maar dan kom ik in ONZ, en is alles weer goed.
Bedanktquote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
Soms hè, voel ik me best wel dom door sommige medestudenten, maar dan kom ik in ONZ, en is alles weer goed.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:23 schreef Rezania het volgende:
DAAR MOET JE TROTS OP ZIJN JA, DIE MOET JE VERDIENEN.quote:Op maandag 25 november 2013 21:15 schreef d4v1d het volgende:
Hoe laat ik codecademy oprotten met zijn kut badges?
Bloed, zweet en tranen.quote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DAAR MOET JE TROTS OP ZIJN JA, DIE MOET JE VERDIENEN.
Ja maar ik moet zo ook steeds wegklikkenquote:Op maandag 25 november 2013 21:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
DAAR MOET JE TROTS OP ZIJN JA, DIE MOET JE VERDIENEN.
Nee hoor, je kan gewoon verder gaan, dat ding verdwijnt als je op die groene blauwe knop onderin drukt.quote:Op maandag 25 november 2013 21:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja maar ik moet zo ook steeds wegklikken
Ja?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |