SASSEMLOVEquote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[warning] TOPIC KAAP [/warning]
Topickaap*quote:Op maandag 25 november 2013 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[warning] TOPIC KAAP [/warning]
quote:
Nee, jullie moeten terug komen.quote:Op maandag 25 november 2013 15:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoi, is dit de nieuwe grtd misschien?
Omdat het gangsters zijn.quote:
BL & LBquote:
Wat een kutargument.quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BL & LB
Omdat BBQsausje en Moira
Dit inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier zelfs geen legobouwwerken worden besproken.
zou mooi zijnquote:Op maandag 25 november 2013 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hier zelfs geen legobouwwerken worden besproken.
het heeft zn goede kanten..quote:
Waar zijn de mindere kanten?quote:
De bovenkant is vrij slap.quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zijn de mindere kanten?
Je bent zelf een noem.quote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom noem je mij een kutargument?
de achterkant mocht wat slankerquote:Op maandag 25 november 2013 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zijn de mindere kanten?
Moira heeft tenminste volgroeide tietenquote:
ja, jij bent hierquote:
Pics.quote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moira heeft tenminste volgroeide tieten
Waarheid.quote:Op maandag 25 november 2013 15:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Moira heeft tenminste volgroeide tieten
Mag ze denk ik niet doorsturen. Heeft ze in vertrouwen geDMt.quote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 25 november 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat maar, zelfs voor mijn doen een slechte post
Voor jouw doen was er niks mis meequote:Op maandag 25 november 2013 15:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Laat maar, zelfs voor mijn doen een slechte post
Omdat lui.quote:
waarom zou ik?quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
BL & LB
Omdat BBQsausje en Moira
daar kom ik niet meerquote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je VBL-maatjes zuigen, kastnicht.
Tjacka een kastnicht noemenquote:Op maandag 25 november 2013 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je VBL-maatjes zuigen, kastnicht.
Ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
Ja hoor, verhuist heel GRTD nu hierheen?
Wie?quote:Op maandag 25 november 2013 15:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daar kom ik niet meer
en de kast zat al vol toen fok-it er in zat
fok-it fokkie
Goed idee.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
Jaquote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
nu zekerquote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
nee hoor, ik eet van meerdere walletjesquote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
Ehh?quote:
GRTD werd stom.quote:Op maandag 25 november 2013 15:30 schreef Rezania het volgende:
dit doet me goedquote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef Tjacka het volgende:
fijn dat ik hier geen mod ben
nu kan ik zonder interpunctie praten
Ongewenst gedrag.quote:Op maandag 25 november 2013 15:32 schreef Tjacka het volgende:
fijn dat ik hier geen mod ben
nu kan ik zonder interpunctie praten
Het is ook nooit goedquote:
grtd wordt altijd stom op het moment dat sara binnen komtquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtd wordt altijd stom op het moment dat sara binnen komt
je bent niet snel tevreden hequote:
de stad met meer dealers dan gebruikers.quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij was toch ook al een mede Delfenaar? Het wordt straks nog druk...
Delft en Leiden qua studie als je dat bedoelt.quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat duurt maar een paar dagen, tot dat LB weer iets anders vind.quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't blijft hier anders nog aardig druk.
Nu kan ik niet alles meer lezenquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mensen vinden het hier gezelliger.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat duurt maar een paar dagen, tot dat LB weer iets anders vind.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
grtd wordt altijd stom op het moment dat sara binnen komt
mijn achternaam is van Delftquote:Op maandag 25 november 2013 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, LB blijft gewoon hier.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat duurt maar een paar dagen, tot dat LB weer iets anders vind.
Meer was er ook niet te zien.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef richolio het volgende:
Overigens, ik had de TT opgezocht rezania. Maar de topresultaat was alleen een south park filmpje? Ik ben trouwens wel zo'n droogkloot met een beavis & butthead lachje die moet lachen om South Park. Toch niet gekeken.
Dat ze hier zou blijven ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren ook tegen mij ja.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, duurt alleen iets langer.
No-R.quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef richolio het volgende:
Luisteren jullie ook zo graag naar Yes-R
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef richolio het volgende:
Luisteren jullie ook zo graag naar Yes-R
Wat burgerlijk van je.quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Zo, ik zie er weer aantoonbaar uit voor de buitenwereld.
Is mono weer thuis?quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Mooie hoepelrok aan voor in de keuken?quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Erg he?quote:
Strakjesquote:
Wie moet er eigenlijk voor jou gaan koken, aangezien je homo bent?quote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie hoepelrok aan voor in de keuken?
Oeh nee inderdaadquote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Erg he?
[..]
Strakjes
Maar we rijden met een oud-schoolgenootje naar het natuurgraf van een ander oud-schoolgenootje van me dat vorige maand zelfmoord heeft gepleegd. Niet zo netjes in joggingbroek en just-out-of-bed-look
Ahquote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Erg he?
[..]
Strakjes
Maar we rijden met een oud-schoolgenootje naar het natuurgraf van een ander oud-schoolgenootje van me dat vorige maand zelfmoord heeft gepleegd. Niet zo netjes in joggingbroek en just-out-of-bed-look
Thanksquote:
Hehe, nja valt ook wel mee toch? Juist gewoon eeuwig grafrecht en niks behalve de natuur dat aan je 'laatste rustplaats' zit te klotenquote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AhAl heeft het ook wel weer wat symbolisch aangezien een natuurgraf ook alles behalve volgens de standaard regeltjes is.
Personalized search.quote:Op maandag 25 november 2013 16:06 schreef Roburtt het volgende:
Waarom krijg je bij google images fotos van naakte mannen als je dingen googelt
Ik zit achter een pc waar ik voor het eerst achter zitquote:
Smoesjes, smoesjes. Je bent gewoon ingelogd op Google.quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zit achter een pc waar ik voor het eerst achter zit
quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
U weet zelf, immer op den straten.
Goed hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe is de leef mijn kleine oliebol
Ze ziet er ouder uit dan ikquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef richolio het volgende:
Ik heb Miley Cyrus gevonden op Tinder. Niet daten uiteraard. Schuif die bitch naar liiiinnnkssss.
[ afbeelding ]
Fame makes you old.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan ik
Jij toch?quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wie moet er eigenlijk voor jou gaan koken, aangezien je homo bent?
quote:
haha wow ze is 15quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen heb ik vraagtekens of mensen die wel willen.
huhquote:
Maar wel minder leukquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan ik
quote:
Dat wordt frituur elke dag.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt frituur elke dag.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel als ze een taser op je kloten richten.quote:
Wat heb je besteld dan?quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef Roburtt het volgende:
Zending wordt later uitgereikt. Verwachte bezorgdag is aangepast.
Nog een dag wachten
Nieuwe winterjasquote:
quote:
De echte klacht is dat jij al 2 minuten naar je telefoon aan het staren bentquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef Roburtt het volgende:
Iemand op whatsapp typt steeds en dan weer niet, en dan gaat ze weer typen en dan haalt ze het weer weg en zo gaat het al 2 minuten
Hoe je bek pikkenbaasquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De echte klacht is dat jij al 2 minuten naar je telefoon aan het staren bent
Nee want pikquote:
Je kan toch je laptop meenemen naar de keuken en via just-eat iets gevarieerder eten bestellen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die linker staat ook onderaan.
Ik kan ook wel koken, heb er ook een opleiding voor gevolgd.quote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Maringo het volgende:
Ik heb een koksdiploma, ik moet wel kunnen koken.
Dit ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Fopje het volgende:
Koken is opzich wel leuk. Alleen de Hollandse keuken is zo fantasieloos en kut.
Het is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Fopje het volgende:
Ik op MBO niveau, wel het diploma gehaald, nog een paar jaar als kok gewerkt, maar ik doe er ondertussen niks meer mee. Beetje klaar met de Horeca wat dat aan gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan ook wel koken, heb er ook een opleiding voor gevolgd.Nouja, half. Op vmbo niveau.
Kan je double backhand cooking?quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik op MBO niveau, wel het diploma gehaald, nog een paar jaar als kok gewerkt, maar ik doe er ondertussen niks meer mee. Beetje klaar met de Horeca wat dat aan gaat.
Je kan er genoeg leuke dingen mee doen. Ipv normale spruitjes bijvoorbeeld, spruitjes met walnoten en olijven of met appel en kerriequote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Fopje het volgende:
Het blijven spruitjes. Geef mij maar italiaans ofzo, kan je veel meer meequote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Je kan er genoeg leuke dingen mee doen. Ipv normale spruitjes bijvoorbeeld, spruitjes met walnoten en olijven of met appel en kerrie
Dat kan ik niet ontkennen, de Italiaanse keuken is wel heel lekker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het blijven spruitjes. Geef mij maar italiaans ofzo, kan je veel meer mee
Spruitsjes wokken.quote:Op maandag 25 november 2013 16:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het blijven spruitjes. Geef mij maar italiaans ofzo, kan je veel meer mee
Jij weetquote:
Alleen spaghetti en pizza eten telt niet hè.quote:
Pastaquote:Op maandag 25 november 2013 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen spaghetti en pizza eten telt niet hè.
Klinkt goedquote:Op maandag 25 november 2013 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zalm met spinazi, pasta en pesto.
Nice.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik op MBO niveau, wel het diploma gehaald, nog een paar jaar als kok gewerkt, maar ik doe er ondertussen niks meer mee. Beetje klaar met de Horeca wat dat aan gaat.
Omgquote:
Ben ik blij dat ik dat bijna nooit eet.quote:Op maandag 25 november 2013 17:11 schreef BBQSausage het volgende:
Als mijn moeder pasta kookt, is het lekker. Maar het is vaak hollandse prut wat we eten hier.
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef Rezania het volgende:
Jullie zouden dit dus eten?
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot ik elke dag zelf bepaal wat ik eetquote:Op maandag 25 november 2013 17:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik dat bijna nooit eet.
Is Italiaans hoor, fanboy.quote:Op maandag 25 november 2013 17:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.
Als het verrot is hoeft 't van mij niet meer.
Alleen als je echt goede hebt, anders is het gewoon niet te vreten. Maar dat denk ik tegenwoordig van de meeste kazen.quote:
Ik ben snel tevreden.quote:Op maandag 25 november 2013 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen als je echt goede hebt, anders is het gewoon niet te vreten. Maar dat denk ik tegenwoordig van de meeste kazen.
Moet je eens kaas bij de kaasboer halen, dan niet meer.quote:
Vaak gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je eens kaas bij de kaasboer halen, dan niet meer.
DAN MOET JE MISSCHIEN EENS PROEVEN IN PLAATS VAN TE ATTEN!quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op maandag 25 november 2013 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAN MOET JE MISSCHIEN EENS PROEVEN IN PLAATS VAN TE ATTEN!
Ik heb nooit gezegd dat ik een fanboy ben, en al zou ik dat zijn, betekent dat niet meteen dat ik dan alles maar lekker vind.quote:
KAAS IS BAAS!!!quote:
Ziet er als een prima dingetje uit.quote:Op maandag 25 november 2013 17:20 schreef Rezania het volgende:
http://tweakers.net/pricewatch/339260/huawei-ascend-p6-zwart.html
Kopen of niet?
Maar ja, nieuw merk, dus weet niet. Wel veel goedkoper dan Samsung of HTC.quote:Op maandag 25 november 2013 17:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ziet er als een prima dingetje uit.
quote:Op maandag 25 november 2013 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ja, nieuw merk, dus weet niet. Wel veel goedkoper dan Samsung of HTC.
quote:
Ja.quote:
400 eu is een prima prijsje.quote:Op maandag 25 november 2013 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker Goedkoop, en zelfs dat niet meer.
Ik ben, as we speak, aan het leren.quote:
Ik moet een goede vervanging hebben voor mijn HTC One X, ¤300,- max.quote:Op maandag 25 november 2013 17:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
400 eu is een prima prijsje.
Oh.quote:Op maandag 25 november 2013 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet een goede vervanging hebben voor mijn HTC One X, ¤300,- max.
Ik ben nu ook html aan het "leren"quote:Op maandag 25 november 2013 17:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben, as we speak, aan het leren.
Eet smakelijk, grgr.quote:
Cool.quote:Op maandag 25 november 2013 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben nu ook html aan het "leren"Kijken hoeveel ik nou eigenlijk echt weet
quote:
Volgens mij kwam ik die ook al tegen bij de awwwards pagina op fb.quote:Op maandag 25 november 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.sanghan.co/
Cool gebouwd.
Ja, ik ookquote:Op maandag 25 november 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ik die ook al tegen bij de awwwards pagina op fb.
Niet bijzonder imho.
Ja kauw de som even voor wil je.. Nu moet ik zelf gaan rekenenquote:Our lumberjack is super hungry and wants 100 eggs. Set eggs to 100 using exponentiation.
Ik pas vorige week ofzo, leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 17:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik volg ze al ruim anderhalf jaar. Dan vind je dit niet meer zo bijzonder.
1010 misschien?quote:Op maandag 25 november 2013 17:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja kauw de som even voor wil je.. Nu moet ik zelf gaan rekenen
Absoluut.quote:Op maandag 25 november 2013 17:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik pas vorige week ofzo, leuk om naar te kijken
of 10*10quote:Op maandag 25 november 2013 17:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
dat is 10 000 000 volgensmij
Was 10 ** 2
Moest Googlenquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Absoluut.
Er zitten vaak pareltjes tussen. Ik heb ook veel van Responsive Design geleerd via hun.
Maak je zelf ook sites?quote:Op maandag 25 november 2013 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets geleerd vandaag.
Bohh, mag ik kijken?quote:
Maar dat is het grafisch ontwerpen. Dat doe ik niet. Daar hebben we designbureaus voor. Ik maak alleen maar.quote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat dit hier weinig wordt gepost,
CRE / Post hier je grafisch- en webdesign
Dat bedoelde ik ook, maar graphic design is ook zo leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat is het grafisch ontwerpen. Dat doe ik niet. Daar hebben we designbureaus voor. Ik maak alleen maar.
Heb je nou eindelijk die auto van de zaak gekregen?quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Rezania het volgende:
1 : 105 zonder proofreading, 1 : 107 met proofreading.
Huh? Ik zag iets over tienen, daarom.quote:Op maandag 25 november 2013 18:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk die auto van de zaak gekregen?
Weet je niet meer lang geleden dat je vroeg: wie ben jij en dat ik toen gekwetst wasquote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh? Ik zag iets over tienen, daarom.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Weet je niet meer lang geleden dat je vroeg: wie ben jij en dat ik toen gekwetst was
Omdat je emotioneel doet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik doe altijd lief tegen jou waarom doe je zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |