Meer was er ook niet te zien.quote:Op maandag 25 november 2013 15:35 schreef richolio het volgende:
Overigens, ik had de TT opgezocht rezania. Maar de topresultaat was alleen een south park filmpje? Ik ben trouwens wel zo'n droogkloot met een beavis & butthead lachje die moet lachen om South Park. Toch niet gekeken.
Dat ze hier zou blijven ja.quote:Op maandag 25 november 2013 15:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren ook tegen mij ja.
quote:Op maandag 25 november 2013 15:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, duurt alleen iets langer.
No-R.quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef richolio het volgende:
Luisteren jullie ook zo graag naar Yes-R
Nee.quote:Op maandag 25 november 2013 15:40 schreef richolio het volgende:
Luisteren jullie ook zo graag naar Yes-R
Wat burgerlijk van je.quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Zo, ik zie er weer aantoonbaar uit voor de buitenwereld.
Is mono weer thuis?quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Mooie hoepelrok aan voor in de keuken?quote:Op maandag 25 november 2013 15:49 schreef Moira. het volgende:
Erg he?quote:
Strakjesquote:
Wie moet er eigenlijk voor jou gaan koken, aangezien je homo bent?quote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mooie hoepelrok aan voor in de keuken?
Oeh nee inderdaadquote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Erg he?
[..]
Strakjes
Maar we rijden met een oud-schoolgenootje naar het natuurgraf van een ander oud-schoolgenootje van me dat vorige maand zelfmoord heeft gepleegd. Niet zo netjes in joggingbroek en just-out-of-bed-look
Ahquote:Op maandag 25 november 2013 15:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Erg he?
[..]
Strakjes
Maar we rijden met een oud-schoolgenootje naar het natuurgraf van een ander oud-schoolgenootje van me dat vorige maand zelfmoord heeft gepleegd. Niet zo netjes in joggingbroek en just-out-of-bed-look
Thanksquote:
Hehe, nja valt ook wel mee toch? Juist gewoon eeuwig grafrecht en niks behalve de natuur dat aan je 'laatste rustplaats' zit te klotenquote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AhAl heeft het ook wel weer wat symbolisch aangezien een natuurgraf ook alles behalve volgens de standaard regeltjes is.
Personalized search.quote:Op maandag 25 november 2013 16:06 schreef Roburtt het volgende:
Waarom krijg je bij google images fotos van naakte mannen als je dingen googelt
Ik zit achter een pc waar ik voor het eerst achter zitquote:
Smoesjes, smoesjes. Je bent gewoon ingelogd op Google.quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zit achter een pc waar ik voor het eerst achter zit
quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
U weet zelf, immer op den straten.
Goed hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoe is de leef mijn kleine oliebol
Ze ziet er ouder uit dan ikquote:Op maandag 25 november 2013 16:20 schreef richolio het volgende:
Ik heb Miley Cyrus gevonden op Tinder. Niet daten uiteraard. Schuif die bitch naar liiiinnnkssss.
[ afbeelding ]
Fame makes you old.quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan ik
Jij toch?quote:Op maandag 25 november 2013 15:54 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wie moet er eigenlijk voor jou gaan koken, aangezien je homo bent?
quote:
haha wow ze is 15quote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Alleen heb ik vraagtekens of mensen die wel willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |