Moest Googlenquote:Op maandag 25 november 2013 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Absoluut.
Er zitten vaak pareltjes tussen. Ik heb ook veel van Responsive Design geleerd via hun.
Maak je zelf ook sites?quote:Op maandag 25 november 2013 17:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval iets geleerd vandaag.
Bohh, mag ik kijken?quote:
Maar dat is het grafisch ontwerpen. Dat doe ik niet. Daar hebben we designbureaus voor. Ik maak alleen maar.quote:Op maandag 25 november 2013 18:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Jammer dat dit hier weinig wordt gepost,
CRE / Post hier je grafisch- en webdesign
Dat bedoelde ik ook, maar graphic design is ook zo leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 25 november 2013 18:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dat is het grafisch ontwerpen. Dat doe ik niet. Daar hebben we designbureaus voor. Ik maak alleen maar.
Heb je nou eindelijk die auto van de zaak gekregen?quote:Op maandag 25 november 2013 18:26 schreef Rezania het volgende:
1 : 105 zonder proofreading, 1 : 107 met proofreading.
Huh? Ik zag iets over tienen, daarom.quote:Op maandag 25 november 2013 18:28 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk die auto van de zaak gekregen?
Weet je niet meer lang geleden dat je vroeg: wie ben jij en dat ik toen gekwetst wasquote:Op maandag 25 november 2013 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huh? Ik zag iets over tienen, daarom.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 25 november 2013 18:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Weet je niet meer lang geleden dat je vroeg: wie ben jij en dat ik toen gekwetst was
Omdat je emotioneel doet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:31 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik doe altijd lief tegen jou waarom doe je zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |