huhquote:
Maar wel minder leukquote:Op maandag 25 november 2013 16:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze ziet er ouder uit dan ik
quote:
Dat wordt frituur elke dag.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat wordt frituur elke dag.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wel als ze een taser op je kloten richten.quote:
Wat heb je besteld dan?quote:Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef Roburtt het volgende:
Zending wordt later uitgereikt. Verwachte bezorgdag is aangepast.
Nog een dag wachten
Nieuwe winterjasquote:
quote:
De echte klacht is dat jij al 2 minuten naar je telefoon aan het staren bentquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef Roburtt het volgende:
Iemand op whatsapp typt steeds en dan weer niet, en dan gaat ze weer typen en dan haalt ze het weer weg en zo gaat het al 2 minuten
Hoe je bek pikkenbaasquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De echte klacht is dat jij al 2 minuten naar je telefoon aan het staren bent
Nee want pikquote:
Je kan toch je laptop meenemen naar de keuken en via just-eat iets gevarieerder eten bestellen?quote:Op maandag 25 november 2013 16:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die linker staat ook onderaan.
Ik kan ook wel koken, heb er ook een opleiding voor gevolgd.quote:Op maandag 25 november 2013 16:44 schreef Maringo het volgende:
Ik heb een koksdiploma, ik moet wel kunnen koken.
Dit ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Fopje het volgende:
Koken is opzich wel leuk. Alleen de Hollandse keuken is zo fantasieloos en kut.
Het is maar wat je er zelf van maakt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Fopje het volgende:
Ik op MBO niveau, wel het diploma gehaald, nog een paar jaar als kok gewerkt, maar ik doe er ondertussen niks meer mee. Beetje klaar met de Horeca wat dat aan gaat.quote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kan ook wel koken, heb er ook een opleiding voor gevolgd.Nouja, half. Op vmbo niveau.
Kan je double backhand cooking?quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik op MBO niveau, wel het diploma gehaald, nog een paar jaar als kok gewerkt, maar ik doe er ondertussen niks meer mee. Beetje klaar met de Horeca wat dat aan gaat.
Je kan er genoeg leuke dingen mee doen. Ipv normale spruitjes bijvoorbeeld, spruitjes met walnoten en olijven of met appel en kerriequote:Op maandag 25 november 2013 16:45 schreef Fopje het volgende:
Het blijven spruitjes. Geef mij maar italiaans ofzo, kan je veel meer meequote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef richolio het volgende:
[..]
Je kan er genoeg leuke dingen mee doen. Ipv normale spruitjes bijvoorbeeld, spruitjes met walnoten en olijven of met appel en kerrie
Dat kan ik niet ontkennen, de Italiaanse keuken is wel heel lekker.quote:Op maandag 25 november 2013 16:59 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het blijven spruitjes. Geef mij maar italiaans ofzo, kan je veel meer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |