Iedere aap kan een code schrijven, beter ga je Khanacademy doen en wiskunde oefenen.quote:
Wiskundequote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere aap kan een code schrijven, beter ga je Khanacadamy doen en wiskunde oefenen.
Niet doorhebben dat je programmeertaal eigenlijk wiskunde is.quote:
Geloof er niks vanquote:Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Na 15 minuten ga ik kloten in het water!
Maar wat doen die daar?
Waar valt LOI onder?quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
Niet informatica op universitair niveau volgen.
Mensenquote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat je programmeertaal eigenlijk wiskunde is.
Niet informatica op universitair niveau volgen.
Omg, jij.
Ach, gewoon op Hork afschuiven als bezigheids therapie.quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nu moet ik het ook echt nog een keer doen, pfoe. Gaat een lastige worden.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach, gewoon op Hork afschuiven als bezigheids therapie.
Ik snap idd ook niet dat er mensen tegen stamcelonderzoeken zijnquote:Op maandag 25 november 2013 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, klonen bestaat namelijk niet echt, je kan nooit een exact dezelfde kopie krijgen. Ik wil later wel onderzoek doen naar het kweken van organen uit volwassen stamcellen. Als jij dan bijvoorbeeld een nieuw hart nodig hebt, nemen we een stamcel van je, passen we het aan, en dan kunnen we een nieuw hart voor je kweken. Het voordeel is dat je geen donoren meer nodig hebt en dat het hart lichaamseigen is, dus geen kans op afstoting. Sowieso win-win dus.
Chill.quote:
wow vanaf hoe lang ben jij al bezig dan?quote:
7quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
Hoeveel badges heb jij eigenlijk d4v1d?
Ohquote:Op maandag 25 november 2013 21:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedere aap kan een code schrijven, beter ga je Khanacademy doen en wiskunde oefenen.
Samen zwemmen dan?quote:Op maandag 25 november 2013 21:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geloof er niks van
Bejaardenzwemmers en mensen die proberen sportief te doen.
Ja en PMquote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OkMoet die dan mij een dm sturen?
Nou, kijk, het is makkelijker om te werken met stamcellen uit foetussen, maar daarvoor moet je babies van 10 weken doodmaken. Men doet sinds een paar jaar daarom ook onderzoek naar volwassen stamcellen, wat een stuk ethischer verantwoordelijk is, alleen snappen sommige kuthippies het verschil niet helemaal.quote:Op maandag 25 november 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik snap idd ook niet dat er mensen tegen stamcelonderzoeken zijn
Gelijk aan lvl 80 op WoW.quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chill.
Legendarische Opleiding Informatica is dat toch?
Dit was een introtoets zei dat ding?quote:Op maandag 25 november 2013 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
wow vanaf hoe lang ben jij al bezig dan?
het zegt dat je veel van die shit gemaakt hebt
Nouja, 10 weken oude babies doodmaken daarvoor niet, maar meisjes/vrouwen die abortus plegen nadrukkelijk vragen of ze hun foetus voor stamcelonderzoek (en dan alle positieve punten opnoemen) willen afstaan of dat ze willen dat het in de kliko en op de brandstapel beland.quote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, kijk, het is makkelijker om te werken met stamcellen uit foetussen, maar daarvoor moet je babies van 10 weken doodmaken. Men doet sinds een paar jaar daarom ook onderzoek naar volwassen stamcellen, wat een stuk ethischer verantwoordelijk is, alleen snappen sommige kuthippies het verschil niet helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |