Wat doet het knopje eigenlijk?quote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stiekem moet je dat er zelf in zetten, dat kan ik niet.
En ik ben te lui om er een deelbaar scriptje van te maken.
Stuur je een DM naar me.quote:
Dat zijn je punten niet schat.quote:Op maandag 25 november 2013 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
22%
maar toen ging ik wat anders doen
Nope, geen enkel kindquote:Op maandag 25 november 2013 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel irritant, ja. Hopelijk geen kinderen?
Ik zou dat ook doen, als ik met een vriend(in) zwem
Oh, 33quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zijn je punten niet schat.
[ afbeelding ]
Dat wel.
Ik heb er 8184.quote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat zijn je punten niet schat.
[ afbeelding ]
Dat wel.
Na 15 minuten ga ik kloten in het waterquote:Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope, geen enkel kindEn daar geloof ik niks van, want dit zijn van die mensen die niet zwemmen, maar zichzelf drijvend proberen te houden, en daardoor toevallig vooruitkomen.
Van dat bejaardezwemmenquote:Op maandag 25 november 2013 21:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Na 15 minuten ga ik kloten in het water!
Maar wat doen die daar?
Ooit, als ik er aan toe kom, zal ik er wel even een extentie voor maken, kun je 'm zo toevoegen aan je browser. Heb je altijd je eigen LB-Button.quote:
De volgende stap is plassen in de kont van de persoon die bij je in de buurt is.quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Bij mijn punten staat: ''You've won the game!''
Wat betekent dit?
We hebben het over codecademy..quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb het 12 maanden geleden eens uitgeprobeerd. Maar het is ook gewoon fucking makkelijk om punten te krijgen.
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik door 5 keer sommetjes op te lossen als 2+3=?
quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit, als ik er aan toe kom, zal ik er wel even een extentie voor maken, kun je 'm zo toevoegen aan je browser. Heb je altijd je eigen LB-Button.
Poor kittehquote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
De volgende stap is plassen in de kont van de persoon die bij je in de buurt is.
Mag ik een BBQ-button?quote:Op maandag 25 november 2013 21:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ooit, als ik er aan toe kom, zal ik er wel even een extentie voor maken, kun je 'm zo toevoegen aan je browser. Heb je altijd je eigen LB-Button.
quote:
110.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |