jij bent gemeen ik doe niet meer lief tegen je jij kwakzalver. Halfbelegde frituurzak. Ja jij ja kinderboekenneuzerquote:
Noem je mij nou een kwakzalver?quote:Op maandag 25 november 2013 18:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
jij bent gemeen ik doe niet meer lief tegen je jij kwakzalver. Halfbelegde frituurzak. Ja jij ja kinderboekenneuzer
* Rezania klapt klojo.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Mag wel iets nieuws in de OP trouwens.
dat quality.quote:
Kapotquote:Op maandag 25 november 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania klapt klojo.
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ja, die mag in de OPquote:
Mij een kwakzalver noemen is pas heftig. Zeker omdat ik hier waarschijnlijk de meest wetenschappelijke persoon ben.quote:
ok maar dan hoev je niet gemeen te zijn kan ok gwn liefquote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij een kwakzalver noemen is pas heftig. Zeker omdat ik hier waarschijnlijk de meest wetenschappelijke persoon ben.
Waarschijnlijk? Is gewoon zo.quote:Op maandag 25 november 2013 18:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mij een kwakzalver noemen is pas heftig. Zeker omdat ik hier waarschijnlijk de meest wetenschappelijke persoon ben.
FTFYquote:Op maandag 25 november 2013 18:43 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oké, maar dan hoef je dus niet gemeen te zijn. Je kan ook gewoon lief zijn.
Denken dat ik normaliter zo typquote:
Zeg je nou dat ik een vogel ben?quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Denken dat ik normaliter zo typ
Ik doe dat alleen voor jou mijn gevederde vriend.
Valt mee.quote:
* Rezania uses fly, it's super effective.quote:
Wie?quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Snel, verander de TT naar mijn naam.
Ik ben inderdaad een gras-type iykwim.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania uses fly, it's super effective.
Noob vogel.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania uses fly, it's super effective.
quote:
Wat?quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Topic 24 al deze week. Op naar de 25
Over gras gesproken.quote:Op maandag 25 november 2013 18:47 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een gras-type iykwim.
Niet in één week 100 topics volposten.quote:Op maandag 25 november 2013 18:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Topic 24 al deze week. Op naar de 25
Dat is wel lievquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Over gras gesproken.
[ afbeelding ]
Dude ik moet een Gym beheren. Druk dit dat alles.quote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet in één week 100 topics volposten.
quote:
Kan ik me voorstellen hoor, iedere dag weer van die kutkoters die langskomen en je verslaan, heb je het vast druk mee.quote:Op maandag 25 november 2013 18:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dude ik moet een Gym beheren. Druk dit dat alles.
Neen, ik doe gewoon de deur op slot.quote:Op maandag 25 november 2013 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Kan ik me voorstellen hoor, iedere dag weer van die kutkoters die langskomen en je verslaan, heb je het vast druk mee.
Ik zou ze met plezier geven of mag ik dat niet zeggenquote:Op maandag 25 november 2013 18:49 schreef Lt.Surge het volgende:
WAT ZIJN DIT VOOR DOLLE HARDE BEATS?!
FAVO![]()
![]()
![]()
Mag ik een badge?quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Neen, ik doe gewoon de deur op slot.
Tyf op, niks geen badge voor jullie
Gedaanquote:Op maandag 25 november 2013 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Mag wel iets nieuws in de OP trouwens.
quote:
BADGER BADGER BADGER BADGERquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zou ze met plezier geven of mag ik dat niet zeggen
Niet haten. Daar wacht ik al een week op. Trage verzend mensenquote:
Jij sws brahquote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey ik ben pas nét volwassen dus dan kan het nog toch?
quote:Op maandag 25 november 2013 18:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet haten. Daar wacht ik al een week op. Trage verzend mensen
Heb jij ADHD of zo?quote:Op maandag 25 november 2013 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
SKIP ROPE! SKIP ROPE! LEMME SEE LEMME SEE YOU DO THE SKIP ROPE.
Repeat x infinite.
Nee, ik heb GTST.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik heb GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Oké jongen, rustig maar.quote:Op maandag 25 november 2013 18:57 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
HEB JIJ DUIN GELEZEN OMG JE BENT 10000X COOLER NU!
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Pokémon badges worden als maar lelijker.
Klopt, stof e.d, je moet ze gewoon vaker poetsen.quote:Op maandag 25 november 2013 18:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Die Pokémon badges worden als maar lelijker.
Gvd wat zit dit topic opeens vol haters dan.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.
Pokémon X en Y ziet er goed uit.quote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pokémon wordt dan ook steeds kutter.
Deze dame weet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokémon X en Y ziet er goed uit.
Ja, ik heb altijd al vuilniszakpokémon willen hebben of. Of een vliegende kandelaar.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pokémon X en Y ziet er goed uit.
Mega Charizardquote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze dame weet.
Mega-blastoise dit dat alles
Je hebt ook een sleutel.quote:Op maandag 25 november 2013 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd al vuilniszakpokémon willen hebben of. Of een vliegende kandelaar.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Roburtt het volgende:
Klefki is fucking goed als lead, met een steal fairy combo en aanvallen zoals spikes, thunderwave en toxic is het een leuke aanvulling op je team
quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Roburtt het volgende:
Klefki is fucking goed als lead, met een steal fairy combo en aanvallen zoals spikes, thunderwave en toxic is het een leuke aanvulling op je team
quote:
quote:
quote:
u wot?quote:Op maandag 25 november 2013 19:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Every Spinda has a unique pattern of spots; there are over 4 billion combinations in-game.
EN DAN KLAGEN DAT HET TE SIMPEL IS GEWORDEN.
VIEZE NOOBS.
DONDER OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |