oh zo, ja weet ik veel ik ben de hele tijd stoned als ik dat doe dus ben alweer vergeten wat ik daar gister zagquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit was een introtoets zei dat ding?
Okquote:Op maandag 25 november 2013 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh
[..]
Samen zwemmen dan?
Oh
Dubbele actiesquote:[..]
Ja en PM
Abortus wordt door de meeste mensen niet eens goedgekeurd, laat staan dat ze dan de foetus af zouden willen geven aan de wetenschap. Je hebt gewoon hele kortzichtige mensen op de wereld helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja, 10 weken oude babies doodmaken daarvoor niet, maar meisjes/vrouwen die abortus plegen nadrukkelijk vragen of ze hun foetus voor stamcelonderzoek (en dan alle positieve punten opnoemen) willen afstaan of dat ze willen dat het in de kliko en op de brandstapel beland.
Ik zou het iig hebben gedaan en ik denk heel veel andere meisjes, maar het wordt je volgens mij nergens gevraagd.
quote:Op maandag 25 november 2013 21:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh zo, ja weet ik veel ik ben de hele tijd stoned als ik dat doe dus ben alweer vergeten wat ik daar gister zag
Ik dacht dat overal PhD stond en ik dacht echt van wtf.quote:
Wow. Sherlockquote:The area to the right of these instructions is the editor, which is where we've been writing our code.
Durf je dat wel?quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OkSnel zwemkleren kopen dan
[..]
Dubbele actiesJe maakt 't wel meteen erg moeilijk
Rezania, ja.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fopje het volgende:
Begrijp ik het nou goed of maken jullie voor de lol sommetjes?
Voor mij is het net als Pokémon badgesquote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stelt niks voor hoorLijkt heel wat.
Staat er ookquote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat overal PhD stond en ik dacht echt van wtf.
Ik studeer het zelfs voor de lol.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Fopje het volgende:
Begrijp ik het nou goed of maken jullie voor de lol sommetjes?
quote:
Weet niet.quote:Op maandag 25 november 2013 21:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Durf je dat wel?
Dan maar DM.
Ja, maar die mensen die zo denken plegen sowieso al geen abortus. Die meisjes die dat wel laten doen zouden ook misschien liever hebben dat ze er nog wat goeds mee kunnen doen voor de wereld.quote:Op maandag 25 november 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Abortus wordt door de meeste mensen niet eens goedgekeurd, laat staan dat ze dan de foetus af zouden willen geven aan de wetenschap. Je hebt gewoon hele kortzichtige mensen op de wereld helaas.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |