Tof ja.quote:Op maandag 25 november 2013 17:36 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.sanghan.co/
Cool gebouwd.
Ik heb ook fok@hotmail/gmail/yahoo e.d, maar Danny wil ze niet kopenquote:Op maandag 25 november 2013 19:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tof ja.
Maar dan heb je zo'n site, en dan heb je er toch een gmail account op staan.Met de domeinnaam, in 't emailadres.
![]()
Dat dat nog lang moge durenquote:Op maandag 25 november 2013 19:30 schreef Moira. het volgende:
Natuurbegraafplaats was mooiDenk dat ik daar ook wel begraven wil worden.
quote:Op maandag 25 november 2013 19:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb ook fok@hotmail/gmail/yahoo e.d, maar Danny wil ze niet kopen
Ga een @fok claimen dan.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel bbqsausage.fok@gmail, gewoon omdat het kan.
Geen idee joh, heb ik nog niet echt nodig gehad ook.quote:Op maandag 25 november 2013 19:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ga een @fok claimen dan.
Of mag je dat niet?
Ik ook niet.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee joh, heb ik nog niet echt nodig gehad ook.
Nooit ergens voor hoeven inschrijven waardoor ik spam ontving.quote:Op maandag 25 november 2013 19:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar is handig voor spam e.d
Gvd, mooie knopjes hebben, geen spam.quote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit ergens voor hoeven inschrijven waardoor ik spam ontving.Ontvang altijd alleen maar gewenste mail.
Ja maar jij hebt een kleurtje, da's ook wat waard. Die heb ik nietquote:Op maandag 25 november 2013 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gvd, mooie knopjes hebben, geen spam.
Wat een leven heb jij
Kun jij ook hebben. Gewoon een gekleurd vel papier over je scherm plakken.quote:Op maandag 25 november 2013 19:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt een kleurtje, da's ook wat waard. Die heb ik niet
quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kun jij ook hebben. Gewoon een gekleurd vel papier over je scherm plakken.
Heb ik de eerste jaren ook gedaan
Oei, dat pareltje heb ik niet. WAAR IS BTW JE LB KNOP?!quote:Op maandag 25 november 2013 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb wel dit gedrocht;
[ afbeelding ]
Zwem ze, ik ga roken en GTST sehen, tot adieu!quote:
Nee, maar je kunt wel tijdens je leven al reserverenquote:
Ik denk nooit zo over dat spul na.quote:Op maandag 25 november 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt wel tijdens je leven al reserverenWel handig voor als ik onder een bus kom ofzo
Of iig een soort brief opstellen en die ergens bij m'n ouders opbergen en vertellen dat ze dat pas open mogen maken als ik onverhoopt ineens jong dood ben, en daar dan in zetten dat ik graag op die natuurbegraafplaats begraven wil worden en dat er bier en wijn geserveerd moeten worden en luxe belegde broodjes ipv droge cake
Nja als je er wél over nadenkt is het dan eigenlijk wel belangrijk om iets zwart op wit te hebben staan voor mócht je ineens dood gaan door een ongeluk ofzo (kan iedereen elke dag overkomen) dat je katten dan wel goed terecht komen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik denk nooit zo over dat spul na.
Ik zou het ook alleen voor mijn katten noteren
Mjuh, m'n gf gaf gister nog aan welke muziek er op haar begrafenis moet komen.quote:Op maandag 25 november 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja als je er wél over nadenkt is het dan eigenlijk wel belangrijk om iets zwart op wit te hebben staan voor mócht je ineens dood gaan door een ongeluk ofzo (kan iedereen elke dag overkomen) dat je katten dan wel goed terecht komen.
Zoiets is voor mij ook belangrijk dus ik denk dat ik wel eens zoiets ga schrijven
Op aanraden van Mono, die heeft al zoiets bij z'n ouders thuis liggen. Die hopelijk eeuwig verzegeld blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |