Yep.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je nog steeds met dezelfde organisatie?
Ik had helemaal geen energie om te feesten met al die busreizen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag niet hoe maar we hebben nogal gefeest daar. Best knap zo vroeg als alles dicht gaat. Maar we hebben elke illegal kroeg gezien die er maar was. Zonsondergang was geloof ik ook slaaptijd voor de avond.
Ik had ook iets langer de tijd. Maand per land om precies te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen energie om te feesten met al die busreizen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen.
Zo'n lange tijd daar lijkt me erg gaaf, stuk relaxter dan dat gerace wat je in 3 weken doet.quote:Op maandag 25 november 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had ook iets langer de tijd. Maand per land om precies te zijn.
En het was niet altijd en overall raak maar in Luang Prabng met Ieren op stap. En dan weet je het wel!
Heel relaxt en heel grappig hoe je schema complete anders verloopt dan je vantevoren zou bedenken. Maar dan ook echt complete.quote:Op maandag 25 november 2013 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n lange tijd daar lijkt me erg gaaf, stuk relaxter dan dat gerace wat je in 3 weken doet.
Toch maar eens een paar jaar mn vakantiedagen opsparen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel relaxt en heel grappig hoe je schema complete anders verloopt dan je vantevoren zou bedenken. Maar dan ook echt complete.
Ik heb gedeeltelijk onbetaald verlof genomen. Was eigenlijk vrij makkelijk. 1 jaar niet veel op vakantie gaan en 4 weken over hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een paar jaar mn vakantiedagen opsparen.
Fijn is dat altijd he, als je gewoon weer naar je werk kunt om uit te rusten van de vakantie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen energie om te feesten met al die busreizen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen.
Heerlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd he, als je gewoon weer naar je werk kunt om uit te rusten van de vakantie.
Tssk tssk, wat is dat nou?quote:
Die was waarschijnlijk bezig met haar tieten te spelen ofzo.quote:
TSSK TSSK, WAT IS DAT NOU!?!quote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk bezig met haar tieten te spelen ofzo.
Ik ook niet, maar moet dat in mijn hoofd zo pontificaal voor mijn neus gebeuren?quote:
Bij voorkeur wel. Kun je op zijn minst meekijken en met een beetje mazzel mag je nog meespelen ook.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook niet, maar moet dat in mijn hoofd zo pontificaal voor mijn neus?
quote:
Nooit doordeweeks schatquote:
Dan hoort zoonlief je kermen?quote:
Ik leef zedig op doordeweekse dagenquote:
Ach, hij weet niet beter denk ik maar..quote:
En toen liep ik naar huis.....je ziet de MI gvd gewoon toeslaan...quote:Op maandag 25 november 2013 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel. Kun je op zijn minst meekijken en met een beetje mazzel mag je nog meespelen ook.
Ignorance is bliss.quote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Ach, hij weet niet beter denk ik maar..
Soms wel hequote:
quote:
Met je neus tussen een stel borsten zitten is zeker een beter alternatief.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Barbusse het volgende:
En toen liep ik naar huis.....je ziet de MI gvd gewoon toeslaan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Zulks een boel tieten in het topic ineens
Pics!quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zedig ingepakt, zoals het hoort op maandag
Soms wel ja.quote:
Zeg dat wel ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je neus tussen een stel borsten zitten is zeker een beter alternatief.
Heb je dan echt zelf geen greintje fantasie?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog. Die met die pruik ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
Zedig ingepakt, zoals het hoort op maandag
quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog. Die met die pruik ofzo.
Ga Twist eens halen.quote:
Die hou ik lekker voor mijzelf.quote:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf geen greintje fantasie?
Daar was niks mis mee.quote:
Nope, viel nauwelijks op in het totaalplaatje.quote:
Er zit wel een strikje om!quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor
Nou...quote:
Zo erg was het ook weer nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, viel nauwelijks op in het totaalplaatje.
Dat weet Seikcid niet.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet Seikcid niet.Nou ja, nu wel.
Oh noooooo! Daar gaat zijn droombeeldquote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet Seikcid niet.Nou ja, nu wel.
Denk je? Ik vermoed dat 'ie al bezig is met het schillen van de aardappelen. Anders krijgt hij op zijn lazer van moeder de vrouw.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Barbusse het volgende:
Die loopt al lang en breed voor de vijfde keer vandaag te fappen joh.
Nu al klaar kerel? Doe je snel.quote:
Potatoe, potatoe. Semantics.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je? Ik vermoed dat 'ie al bezig is met het schillen van de aardappelen. Anders krijgt hij op zijn lazer van moeder de vrouw.
Ik ben verdomme gewoon aan het werk ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je? Ik vermoed dat 'ie al bezig is met het schillen van de aardappelen. Anders krijgt hij op zijn lazer van moeder de vrouw.
Als je ze zo goed ingepakt hebt blijft er toch nog genoeg te fantaseren over?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf geen greintje fantasie?
Aardappels schillen is ook hard werken.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben verdomme gewoon aan het werk ja.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je ze zo goed ingepakt hebt blijft er toch nog genoeg te fantaseren over?
Jij word betaald om te fappen? Schuift dat? En per uur of per keer?quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben verdomme gewoon aan het werk ja.
Gekookte aardappels.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardappels schillen is ook hard werken.
Per lading.quote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij word betaald om te fappen? Schuift dat? En per uur of per keer?
Als dat geen rentenieren gaat worden komend jaar!quote:
In blokjes snijden en een minuut of drie laten koken. Daarna bakken. Op smaak brengen met peper en oregano.quote:
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekkerquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In blokjes snijden en een minuut of drie laten koken. Daarna bakken. Op smaak brengen met peper en oregano.
Mijn puree komt uit zoeen zakje.quote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekker
In de oven met olijfolie, knoflook en thijm. Beetje zout en peper erbij, garneren met gegrild vleeschquote:
Tja..quote:
Wie zaait zal oogsten.quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen rentenieren gaat worden komend jaar!
Oiquote:
Je laat ook geen moment onbenut om dat met ons te delen.quote:
Maar ik verdien meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja..Mijn puree is tenminste heerlijk
En toch vreet ik beterquote:
Ik verdien nog meer!quote:
En ik bedoelde het niet eens dubbelzinnig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OiWacht even....
Komt'ie he.....
Bijna.....
![]()
Ik verdien niks, krijg het toch.quote:
Daar geloof ik werkelijk niks vanquote:Op maandag 25 november 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En ik bedoelde het niet eens dubbelzinnig.
ik heb een soort mega knoflookpers daar voorquote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekker
Ja, dus noem jij nog ff je lijst met kerstcadeaus van je werk op en dan is het weer klaar.quote:
Ik heb gewoon een stamper. En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi, maar:quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort mega knoflookpers daar voor
dan is het in een handomdraai gedaan
Je houdt Twist ook al voor jezelf.quote:
Ja die zoek ik, maar ik vind alleen hele dure. Van het weekend bij ikea gekeken, is die tijdelijk niet verkrijgbaar, daar was ie maar een tientje. Dus voorlopig is het nog even de aardappels door de zeef duwen..quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort mega knoflookpers daar voor
dan is het in een handomdraai gedaan
Da's voor stamppot, niet voor pureequote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stamper. En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi, maar:
[ afbeelding ]
Je weet precies waarom.quote:
Wild.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi,
Werkt prima voor mij hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's voor stamppot, niet voor puree
Nah, mijn puree moet echt zacht en zonder klontjes zijnquote:
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfectquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, mijn puree moet echt zacht en zonder klontjes zijn
I disagreequote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfect
Jij hebt die van mij nog nooit gehad, dus daar weet jij heul niks van afquote:
I don't care!quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij nog nooit gehad, dus daar weet jij heul niks van af
That's what she said.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfect
Laat die kerel gewoon trots zijn op zijn uithoudingsvermogen om lang genoeg te kunnen stampen en het er dan vervolgens zacht en zonder klontjes eruit te krijgen.quote:
?quote:
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...quote:
Ja ik ken 'm. En wil 'mquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze
gehad gelukkig want hij is inderdaad niet goedkoop voor een knoflookpers on steroids
[ afbeelding ]
Nee, dat blijkt.quote:
Dat doe ik helemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...
Family Guyquote:
quote:
Goed opgevoed.quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...
Nasty.quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die kerel gewoon trots zijn op zijn uithoudingsvermogen om lang genoeg te kunnen stampen en het er dan vervolgens zacht en zonder klontjes eruit te krijgen.
Kan er een kloonscan komen aub?quote:
Daar is geen opvoeding tegen opgewassenquote:
Gewoon loslaten in het wild, met zo'n minicamera op z'n hoofd. Levert interessante beelden op.quote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is geen opvoeding tegen opgewassen
quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon loslaten in het wild, met zo'n minicamera op z'n hoofd. Levert interessante beelden op.
een recent onderzoek heeft uitgewezen dat je als ouder helemaal geen verschil meer maakt in de keuzes etc van je kind vanaf zijn 12e of 14e, ben helaas de precieze leeftijd vergetenquote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is geen opvoeding tegen opgewassen
quote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een recent onderzoek heeft uitgewezen dat je als ouder helemaal geen verschil meer maakt in de keuzes etc van je kind vanaf zijn 12e of 14e, ben helaas de precieze leeftijd vergeten
je doet er gewoon echt helemaal niet meer toe qua invloed na die leeftijd
sorry ik vond dat echt hilarisch omdat juist in die leeftijd ouders van alles aan het proberen zijn om maar brandjes te blussen en zo
Die krijg je ooit een keer terug natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 16:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel dreigen met hem voor schut te zetten in het bijzijn van mede-pubers toch nog iets lijkt te helpen.
Ik schaam me niet zo snel als hij.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die krijg je ooit een keer terug natuurlijk.
Mooi op tijd he?quote:
Ja eh, kan ik het helpen een naief vrouwmens te zijnquote:
Hij heeft jouw genen in combinatie met de inventiviteit van een puber. Hij gaat echt wel iets vinden waar jij je kapot voor schaamt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik schaam me niet zo snel als hij.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft jouw genen in combinatie met de inventiviteit van een puber. Hij gaat echt wel iets vinden waar jij je kapot voor schaamt.
En hop, weer een slachtoffer voor Ang3l erbijquote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo heeft vriendje zich voorgenomen om ooit, als puber een meisje mee naar huis neemt, demonstratief op zijn bed te gaan zitten en te roepen 'Ik blijf hier zitten tot jij weg gaat'. Zoals puber ooit eens bij ons deed
Waarop puber denkt: mooi, dan is het bed van ma en vriend de komende uren nog onbezet. En vervolgens gaat hij daar helemaal los op die chick.quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo heeft vriendje zich voorgenomen om ooit, als puber een meisje mee naar huis neemt, demonstratief op zijn bed te gaan zitten en te roepen 'Ik blijf hier zitten tot jij weg gaat'. Zoals puber ooit eens bij ons deed
Nee, alleen bij het eerste meisje, anders zou het gemeen zijn...quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hop, weer een slachtoffer voor Ang3l erbij.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop puber denkt: mooi, dan is het bed van ma en vriend de komende uren nog onbezet. En vervolgens gaat hij daar helemaal los op die chick.
Holy guacamolequote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zou 'ie net zo goed zijn met jouw gagball als zijn moeder?quote:
Dat was gedurende de 3 weken dat hij het er moeilijk mee had.quote:
Daar heeft die arme Ang3l toch helemaal geen tijd voor? Weet je wel hoeveel andere hetero's er zijn?quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hop, weer een slachtoffer voor Ang3l erbij.
Daar hebben ze kasten en hangsloten enzo voor uitgevonden he...quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie net zo goed zijn met jouw gagball als zijn moeder?
Reageerde je dan niet met "OMG JE ZIT PRECIES IN DE KLODDER!!!"quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was gedurende de 3 weken dat hij het er moeilijk mee had.Alleen kut dat hij dat deed om 2 uur 's nachts
quote:Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Reageerde je dan niet met "OMG JE ZIT PRECIES IN DE KLODDER!!!"
Weet je zeker dat'ie nooit meer binnen komt. Eventuele psychologische gevolgen op eigen risico.quote:
Er is tijd van gaan en een tijd van komen.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat'ie nooit meer binnen komt. Eventuele psychologische gevolgen op eigen risico.
* KomtTijd...quote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er is tijd van gaan en een tijd van komen.
Of hij doet een Ang3ltje en likt die klodder zo van je bed af. Wat dan?quote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet je zeker dat'ie nooit meer binnen komt. Eventuele psychologische gevolgen op eigen risico.
Dan mag'ie ook gewoon blijven zitten terwijl je bezig gaat op de andere bedhelft.quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij doet een Ang3ltje en likt die klodder zo van je bed af. Wat dan?
Dumpen bij Ang3l natuurlijk, das toch Cruyffiaans logisch? Kan MissB 24/7 batsen met hoedje.quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij doet een Ang3ltje en likt die klodder zo van je bed af. Wat dan?
Dit. Perfekt verwoord en iedereen die anders denkt is enigszins optimistischquote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft jouw genen in combinatie met de inventiviteit van een puber. Hij gaat echt wel iets vinden waar jij je kapot voor schaamt.
Dank.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Litpho het volgende:
Dit. Perfekt verwoord en iedereen die anders denkt is enigszins optimistisch.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik maakme geen illusies neearme ik
Blijf hem brood brengen voor lunch, dat blijft een bron van schaamte.quote:Op maandag 25 november 2013 19:07 schreef missbehavin het volgende:
Nog maar flink huppelen op school en knuffels eisen als ik eens bij zijn klas in de buurt ben dus
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.quote:
Hij blijft voor altijd je kleine lieve jongenquote:
quote:
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.
Ze zijn overal!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Dat weet ik niet, dat moet je aan haar vragen. Als het zo is, is ze wel druk geweest....quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt soms als meer, maar het is er echt maar 1
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?
quote:
Never!quote:
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggendquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sintquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggend
Wat een lieve sint!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sint
En zeker een lieve sint. Ik ben benieuwd. Wel ontzettende backlogquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een lieve sint!
Ik heb m nog steeds niet gespeeld. Ga 'm lenen denk ik. Of wachten op de budget bak.
Budget, maar wel kwaliteitquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggend
Ik!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je al snel in een topic waar Q post
Ik moet de sint ook eens lief aankijken geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sint
Mooi op tijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nu al een kutdecember.
Haat alles, altijd!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
Onze katten hebben hun kerstpakje ook al even aangehad.
Codo der drittequote:
Eeeeehmmmm, ja dat is ook de bedoelingquote:
Ooooh, you manly man you!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, ja dat is ook de bedoeling.
Ook voor dat? Je mag hem van me kopen wanneer ik klaar ben. 100 euroquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet de sint ook eens lief aankijken geloof ik.
Chocola opquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nu al een kutdecember.
En een mooi woord ook he!quote:
Mocht je het podium toch niet op durven lokken ze je vast wel met een stuk(je) worst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
O jongens, ik schijt echt in m'n broek voor deze week
Vanavond: Technische doorloop
Morgen: Try-out / Voorpremiere
Donderdag: Premiere
Vrijdag t/m zondag: Voorstellingen
Ik.
Word.
GEK!
*maag draait om*
Manboobsquote:
Moet je vooral naar Azie gaanquote:
zat worsten op het podium hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mocht je het podium toch niet op durven lokken ze je vast wel met een stuk(je) worst.
Worst performance ever!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
zat worsten op het podium hoor
Zo'n hengeltjequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mocht je het podium toch niet op durven lokken ze je vast wel met een stuk(je) worst.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
zat worsten op het podium hoor
Ik zou het sowieso niet durven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n hengeltje"Kooom dan, kooooooom dan!"
Neequote:
X factor Jaap met die rare schouders?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
NeeZwijmel Jaap
![]()
So gorgeous
Nee, rockband Jaapquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
X factor Jaap met die rare schouders?
ach, ik smeerde t op m'n gezicht na m'n ongelukquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Bijzonder fotolijstje van placenta...?
Ouders.
OUD.
And that made you gay?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ach, ik smeerde t op m'n gezicht na m'n ongeluk
Ouders.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Bijzonder fotolijstje van placenta...?
Ouders.
OUD.
Nee, te laat. Je moet ze afschieten voor ze ouders worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ouders..... Afschieten, allemaal!
dus bij de zwangerschapsgym als een psychopaat rond gaan schieten... Klinkt als een leuke vrijdagochtend bezigheid na het bakje koffie.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, te laat. Je moet ze afschieten voor ze ouders worden.
zwangerschapsgym is dan tegenwoordig alleen voor de types met kort rood haar. Dus dat is inderdaad prima om dat daar te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dus bij de zwangerschapsgym als een psychopaat rond gaan schieten... Klinkt als een leuke vrijdagochtend bezigheid na het bakje koffie.
Slettebolletje!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ouders..... Afschieten, allemaal!
Ouders zijn de psychopaten.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dus bij de zwangerschapsgym als een psychopaat rond gaan schieten... Klinkt als een leuke vrijdagochtend bezigheid na het bakje koffie.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ouders Mensen zijn de psychopaten.
i'd like to see proof of that.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een mens, ik ben geen psychopaat.
Ik heb geen DNA-bewijs voor het mens zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
i'd like to see proof of that.
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen DNA-bewijs voor het mens zijn.
Ik heb geen rapport van een psychiater waaruit blijkt dat ik geen psychopaat ben.
Sorry
Conclusie... hij is een psychopaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegen.
Laat maar zien!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegen.
Humorpantalonquote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/61541.
.
Jaja, ik heb mijn joke jacket on today!quote:
En ik maar denken dat ik de grapjasper was.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, ik heb mijn joke jacket on today!
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de grapjasper was.
Daar heb je een goed punt!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
quote:
quote:
Ik moet ook mijn verlanglijstje maar eens in gaan vullen.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is dat!
Beyond 2 souls ga ik volgende week in mijn schoen krijgen!
Grote schoen!quote:Op donderdag 28 november 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is dat!
Beyond 2 souls ga ik volgende week in mijn schoen krijgen!
Anders legt de sint hem er maar naast. Nou ja eigenlijk krijg ik hem op pakjesavond en komt die met een jutenzak.quote:
De meningen vliegen alle kanten op. Ik vind 'm geniaal, maar ik heb ook drieen en vieren rond zien vliegen.quote:
Ik vond Heavy Rain heel cool dus dan hoop ik dat het goed komtquote:Op donderdag 28 november 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meningen vliegen alle kanten op. Ik vind 'm geniaal, maar ik heb ook drieen en vieren rond zien vliegen.
Grotere TVquote:Op donderdag 28 november 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
Dat console gamen begint me wel meer te trekken moet ik zeggen. Ik heb nu alleen nog even een goede stoel nodig die ik vlak voor mn tv te zetten, mn tv is te klein of mn bank staat te ver weg. Ik zit nu op mn bureaustoel te PS3'en, dat schiet ook niet op.
Naah. Dichterbij zitten is goedkoper. Ik vind hem groot genoeg voor een ding wat zelden aan staat.quote:
Vaker aan zettenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah. Dichterbij zitten is goedkoper. Ik vind hem groot genoeg voor een ding wat zelden aan staat.
Ik ga in mn kelderbox wonen.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kleiner gaan wonen.
Je ziet zoveel problemen en ik zie oplossingen!
Goed punt! Die moet ik stop zettenquote:Op donderdag 28 november 2013 08:44 schreef Pheno het volgende:
Voorlopige belastingteruggaveOpmaken en later merken dat het toch minder wordt
Ik vind het ook een goed spel, al is het dus idd meer een interactieve speelfilm. Ziet er ook allemaal erg goed uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Heavy Rain heel cool dus dan hoop ik dat het goed komt
Dat is ook precies wat ik er van verwacht!quote:Op donderdag 28 november 2013 09:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goed spel, al is het dus idd meer een interactieve speelfilm. Ziet er ook allemaal erg goed uit.
Dan gaat ie niet tegenvallen. De meeste reviewers met slechte cijfers wilden een CoD met een verhaal of zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik er van verwacht!
Dan had ik wel GTA5 gekochtquote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan gaat ie niet tegenvallen. De meeste reviewers met slechte cijfers wilden een CoD met een verhaal of zo.
CoD.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan gaat ie niet tegenvallen. De meeste reviewers met slechte cijfers wilden een CoD met een verhaal of zo.
Ik ben toch wel eens benieuwd, al denk ike cht dat t niks voor mij is. Maar goed, don;t knock it till you try it!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
CoD ligt na 30 min spelen stof te happen want GTA nog niet uit. Nu wel bijna story line uit.
GTA5 is tof! Te makkelijk maar toffee verhaallijn.
Toch komt HR bij vergelijking beter uit de bus dan B2S.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond Heavy Rain heel cool dus dan hoop ik dat het goed komt
Tja. Seks is soms ook beter. Maar ook iets slechter ten opzichte van een 9 kan nog een heerlijke 7 waard zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch komt HR bij vergelijking beter uit de bus dan B2S.
Maar ik wil hem ook graag spelen!
Ik vind het gewoon jammer dat ik GTA 5 heb uitgespeeld. De tweede keer doorspelen doet me toch minder moet ik zeggen. Online kan me ook niet echt boeien.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
CoD ligt na 30 min spelen stof te happen want GTA nog niet uit. Nu wel bijna story line uit.
GTA5 is tof! Te makkelijk maar toffee verhaallijn.
Serieus, GTA 5 is echt heel erg tof.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben toch wel eens benieuwd, al denk ike cht dat t niks voor mij is. Maar goed, don;t knock it till you try it!
Moet je minder hard spelen. Geen idee hoe het me gaat boeien en of ik alle missies op goud wil halen. Zal vast een gedeelte doen. Ben er bijna aan toe en dan ga ik daar eens over denken.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik GTA 5 heb uitgespeeld. De tweede keer doorspelen doet me toch minder moet ik zeggen. Online kan me ook niet echt boeien.
Dat doe ik ook nooit. En hoe cool online ook schijnt te zijn, ik wil niet hoeven gamen, ik wil gewoon ten alle tijden kunnen pauzerenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat ik GTA 5 heb uitgespeeld. De tweede keer doorspelen doet me toch minder moet ik zeggen. Online kan me ook niet echt boeien.
Daarom. Ik denk ook wel dta ik t vermakelijk ga vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja. Seks is soms ook beter. Maar ook iets slechter ten opzichte van een 9 kan nog een heerlijke 7 waard zijn
Ik speel geen demo'squote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom. Ik denk ook wel dta ik t vermakelijk ga vinden.
Al vond ik de demo matig. Maar demo's zijn altijd tricky. Zeker bij verhaal-spellen.
Ja, maar als je al niet van open werelden houdt, of auto's...quote:Op donderdag 28 november 2013 11:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus, GTA 5 is echt heel erg tof.
Ik vind de online juist tofquote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik alleen als ik ergens over twijfel.quote:
Dan nogquote:Op donderdag 28 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar als je al niet van open werelden houdt, of auto's...
Ik ga hem wel een x lenen van iemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |