Jij hebt die van mij nog nooit gehad, dus daar weet jij heul niks van afquote:
I don't care!quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij nog nooit gehad, dus daar weet jij heul niks van af
That's what she said.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfect
Laat die kerel gewoon trots zijn op zijn uithoudingsvermogen om lang genoeg te kunnen stampen en het er dan vervolgens zacht en zonder klontjes eruit te krijgen.quote:
?quote:
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...quote:
Ja ik ken 'm. En wil 'mquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze
gehad gelukkig want hij is inderdaad niet goedkoop voor een knoflookpers on steroids
[ afbeelding ]
Nee, dat blijkt.quote:
Dat doe ik helemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...
Family Guyquote:
quote:
Goed opgevoed.quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...
Nasty.quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die kerel gewoon trots zijn op zijn uithoudingsvermogen om lang genoeg te kunnen stampen en het er dan vervolgens zacht en zonder klontjes eruit te krijgen.
Kan er een kloonscan komen aub?quote:
Daar is geen opvoeding tegen opgewassenquote:
Gewoon loslaten in het wild, met zo'n minicamera op z'n hoofd. Levert interessante beelden op.quote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is geen opvoeding tegen opgewassen
quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon loslaten in het wild, met zo'n minicamera op z'n hoofd. Levert interessante beelden op.
een recent onderzoek heeft uitgewezen dat je als ouder helemaal geen verschil meer maakt in de keuzes etc van je kind vanaf zijn 12e of 14e, ben helaas de precieze leeftijd vergetenquote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is geen opvoeding tegen opgewassen
quote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een recent onderzoek heeft uitgewezen dat je als ouder helemaal geen verschil meer maakt in de keuzes etc van je kind vanaf zijn 12e of 14e, ben helaas de precieze leeftijd vergeten
je doet er gewoon echt helemaal niet meer toe qua invloed na die leeftijd
sorry ik vond dat echt hilarisch omdat juist in die leeftijd ouders van alles aan het proberen zijn om maar brandjes te blussen en zo
Die krijg je ooit een keer terug natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 16:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel dreigen met hem voor schut te zetten in het bijzijn van mede-pubers toch nog iets lijkt te helpen.
Ik schaam me niet zo snel als hij.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die krijg je ooit een keer terug natuurlijk.
Mooi op tijd he?quote:
Ja eh, kan ik het helpen een naief vrouwmens te zijnquote:
Hij heeft jouw genen in combinatie met de inventiviteit van een puber. Hij gaat echt wel iets vinden waar jij je kapot voor schaamt.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik schaam me niet zo snel als hij.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft jouw genen in combinatie met de inventiviteit van een puber. Hij gaat echt wel iets vinden waar jij je kapot voor schaamt.
En hop, weer een slachtoffer voor Ang3l erbijquote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo heeft vriendje zich voorgenomen om ooit, als puber een meisje mee naar huis neemt, demonstratief op zijn bed te gaan zitten en te roepen 'Ik blijf hier zitten tot jij weg gaat'. Zoals puber ooit eens bij ons deed
Waarop puber denkt: mooi, dan is het bed van ma en vriend de komende uren nog onbezet. En vervolgens gaat hij daar helemaal los op die chick.quote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zo heeft vriendje zich voorgenomen om ooit, als puber een meisje mee naar huis neemt, demonstratief op zijn bed te gaan zitten en te roepen 'Ik blijf hier zitten tot jij weg gaat'. Zoals puber ooit eens bij ons deed
Nee, alleen bij het eerste meisje, anders zou het gemeen zijn...quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hop, weer een slachtoffer voor Ang3l erbij.
quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarop puber denkt: mooi, dan is het bed van ma en vriend de komende uren nog onbezet. En vervolgens gaat hij daar helemaal los op die chick.
Holy guacamolequote:Op maandag 25 november 2013 16:53 schreef missbehavin het volgende:
Zou 'ie net zo goed zijn met jouw gagball als zijn moeder?quote:
Dat was gedurende de 3 weken dat hij het er moeilijk mee had.quote:
Daar heeft die arme Ang3l toch helemaal geen tijd voor? Weet je wel hoeveel andere hetero's er zijn?quote:Op maandag 25 november 2013 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hop, weer een slachtoffer voor Ang3l erbij.
Daar hebben ze kasten en hangsloten enzo voor uitgevonden he...quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou 'ie net zo goed zijn met jouw gagball als zijn moeder?
Reageerde je dan niet met "OMG JE ZIT PRECIES IN DE KLODDER!!!"quote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was gedurende de 3 weken dat hij het er moeilijk mee had.Alleen kut dat hij dat deed om 2 uur 's nachts
quote:Op maandag 25 november 2013 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Reageerde je dan niet met "OMG JE ZIT PRECIES IN DE KLODDER!!!"
Weet je zeker dat'ie nooit meer binnen komt. Eventuele psychologische gevolgen op eigen risico.quote:
Er is tijd van gaan en een tijd van komen.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Weet je zeker dat'ie nooit meer binnen komt. Eventuele psychologische gevolgen op eigen risico.
* KomtTijd...quote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Er is tijd van gaan en een tijd van komen.
Of hij doet een Ang3ltje en likt die klodder zo van je bed af. Wat dan?quote:Op maandag 25 november 2013 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Weet je zeker dat'ie nooit meer binnen komt. Eventuele psychologische gevolgen op eigen risico.
Dan mag'ie ook gewoon blijven zitten terwijl je bezig gaat op de andere bedhelft.quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij doet een Ang3ltje en likt die klodder zo van je bed af. Wat dan?
Dumpen bij Ang3l natuurlijk, das toch Cruyffiaans logisch? Kan MissB 24/7 batsen met hoedje.quote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij doet een Ang3ltje en likt die klodder zo van je bed af. Wat dan?
Dit. Perfekt verwoord en iedereen die anders denkt is enigszins optimistischquote:Op maandag 25 november 2013 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft jouw genen in combinatie met de inventiviteit van een puber. Hij gaat echt wel iets vinden waar jij je kapot voor schaamt.
Dank.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Litpho het volgende:
Dit. Perfekt verwoord en iedereen die anders denkt is enigszins optimistisch.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik maakme geen illusies neearme ik
Blijf hem brood brengen voor lunch, dat blijft een bron van schaamte.quote:Op maandag 25 november 2013 19:07 schreef missbehavin het volgende:
Nog maar flink huppelen op school en knuffels eisen als ik eens bij zijn klas in de buurt ben dus
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.quote:
Hij blijft voor altijd je kleine lieve jongenquote:
quote:
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.
Ze zijn overal!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Dat weet ik niet, dat moet je aan haar vragen. Als het zo is, is ze wel druk geweest....quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt soms als meer, maar het is er echt maar 1
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?
quote:
Never!quote:
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggendquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sintquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggend
Wat een lieve sint!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sint
En zeker een lieve sint. Ik ben benieuwd. Wel ontzettende backlogquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een lieve sint!
Ik heb m nog steeds niet gespeeld. Ga 'm lenen denk ik. Of wachten op de budget bak.
Budget, maar wel kwaliteitquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggend
Ik!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je al snel in een topic waar Q post
Ik moet de sint ook eens lief aankijken geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |