I don't care!quote:Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt die van mij nog nooit gehad, dus daar weet jij heul niks van af
That's what she said.quote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfect
Laat die kerel gewoon trots zijn op zijn uithoudingsvermogen om lang genoeg te kunnen stampen en het er dan vervolgens zacht en zonder klontjes eruit te krijgen.quote:
?quote:
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...quote:
Ja ik ken 'm. En wil 'mquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb deze
gehad gelukkig want hij is inderdaad niet goedkoop voor een knoflookpers on steroids
[ afbeelding ]
Nee, dat blijkt.quote:
Dat doe ik helemaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...
Family Guyquote:
quote:
Goed opgevoed.quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn autistische puber maakt ook constant dat grapje. Just sayin'...
Nasty.quote:Op maandag 25 november 2013 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die kerel gewoon trots zijn op zijn uithoudingsvermogen om lang genoeg te kunnen stampen en het er dan vervolgens zacht en zonder klontjes eruit te krijgen.
Kan er een kloonscan komen aub?quote:
Daar is geen opvoeding tegen opgewassenquote:
Gewoon loslaten in het wild, met zo'n minicamera op z'n hoofd. Levert interessante beelden op.quote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is geen opvoeding tegen opgewassen
quote:Op maandag 25 november 2013 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon loslaten in het wild, met zo'n minicamera op z'n hoofd. Levert interessante beelden op.
een recent onderzoek heeft uitgewezen dat je als ouder helemaal geen verschil meer maakt in de keuzes etc van je kind vanaf zijn 12e of 14e, ben helaas de precieze leeftijd vergetenquote:Op maandag 25 november 2013 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar is geen opvoeding tegen opgewassen
quote:Op maandag 25 november 2013 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een recent onderzoek heeft uitgewezen dat je als ouder helemaal geen verschil meer maakt in de keuzes etc van je kind vanaf zijn 12e of 14e, ben helaas de precieze leeftijd vergeten
je doet er gewoon echt helemaal niet meer toe qua invloed na die leeftijd
sorry ik vond dat echt hilarisch omdat juist in die leeftijd ouders van alles aan het proberen zijn om maar brandjes te blussen en zo
Die krijg je ooit een keer terug natuurlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 16:50 schreef missbehavin het volgende:
Hoewel dreigen met hem voor schut te zetten in het bijzijn van mede-pubers toch nog iets lijkt te helpen.
Ik schaam me niet zo snel als hij.quote:Op maandag 25 november 2013 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die krijg je ooit een keer terug natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |