Wie zaait zal oogsten.quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen rentenieren gaat worden komend jaar!
Oiquote:
Je laat ook geen moment onbenut om dat met ons te delen.quote:
Maar ik verdien meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja..Mijn puree is tenminste heerlijk
En toch vreet ik beterquote:
Ik verdien nog meer!quote:
En ik bedoelde het niet eens dubbelzinnig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OiWacht even....
Komt'ie he.....
Bijna.....
![]()
Ik verdien niks, krijg het toch.quote:
Daar geloof ik werkelijk niks vanquote:Op maandag 25 november 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En ik bedoelde het niet eens dubbelzinnig.
ik heb een soort mega knoflookpers daar voorquote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekker
Ja, dus noem jij nog ff je lijst met kerstcadeaus van je werk op en dan is het weer klaar.quote:
Ik heb gewoon een stamper. En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi, maar:quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort mega knoflookpers daar voor
dan is het in een handomdraai gedaan
Je houdt Twist ook al voor jezelf.quote:
Ja die zoek ik, maar ik vind alleen hele dure. Van het weekend bij ikea gekeken, is die tijdelijk niet verkrijgbaar, daar was ie maar een tientje. Dus voorlopig is het nog even de aardappels door de zeef duwen..quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort mega knoflookpers daar voor
dan is het in een handomdraai gedaan
Da's voor stamppot, niet voor pureequote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stamper. En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi, maar:
[ afbeelding ]
Je weet precies waarom.quote:
Wild.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi,
Werkt prima voor mij hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's voor stamppot, niet voor puree
Nah, mijn puree moet echt zacht en zonder klontjes zijnquote:
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfectquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, mijn puree moet echt zacht en zonder klontjes zijn
I disagreequote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |