Er zit wel een strikje om!quote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoor
Nou...quote:
Zo erg was het ook weer nietquote:Op maandag 25 november 2013 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, viel nauwelijks op in het totaalplaatje.
Dat weet Seikcid niet.quote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet Seikcid niet.Nou ja, nu wel.
Oh noooooo! Daar gaat zijn droombeeldquote:Op maandag 25 november 2013 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat weet Seikcid niet.Nou ja, nu wel.
Denk je? Ik vermoed dat 'ie al bezig is met het schillen van de aardappelen. Anders krijgt hij op zijn lazer van moeder de vrouw.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef Barbusse het volgende:
Die loopt al lang en breed voor de vijfde keer vandaag te fappen joh.
Nu al klaar kerel? Doe je snel.quote:
Potatoe, potatoe. Semantics.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je? Ik vermoed dat 'ie al bezig is met het schillen van de aardappelen. Anders krijgt hij op zijn lazer van moeder de vrouw.
Ik ben verdomme gewoon aan het werk ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je? Ik vermoed dat 'ie al bezig is met het schillen van de aardappelen. Anders krijgt hij op zijn lazer van moeder de vrouw.
Als je ze zo goed ingepakt hebt blijft er toch nog genoeg te fantaseren over?quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf geen greintje fantasie?
Aardappels schillen is ook hard werken.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Seikcid het volgende:
Ik ben verdomme gewoon aan het werk ja.
Dat is dan wel weer waar.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je ze zo goed ingepakt hebt blijft er toch nog genoeg te fantaseren over?
Jij word betaald om te fappen? Schuift dat? En per uur of per keer?quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik ben verdomme gewoon aan het werk ja.
Gekookte aardappels.quote:Op maandag 25 november 2013 16:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aardappels schillen is ook hard werken.
Per lading.quote:Op maandag 25 november 2013 16:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij word betaald om te fappen? Schuift dat? En per uur of per keer?
Als dat geen rentenieren gaat worden komend jaar!quote:
In blokjes snijden en een minuut of drie laten koken. Daarna bakken. Op smaak brengen met peper en oregano.quote:
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekkerquote:
quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In blokjes snijden en een minuut of drie laten koken. Daarna bakken. Op smaak brengen met peper en oregano.
Mijn puree komt uit zoeen zakje.quote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekker
In de oven met olijfolie, knoflook en thijm. Beetje zout en peper erbij, garneren met gegrild vleeschquote:
Tja..quote:
Wie zaait zal oogsten.quote:Op maandag 25 november 2013 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als dat geen rentenieren gaat worden komend jaar!
Oiquote:
Je laat ook geen moment onbenut om dat met ons te delen.quote:
Maar ik verdien meer.quote:Op maandag 25 november 2013 16:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja..Mijn puree is tenminste heerlijk
En toch vreet ik beterquote:
Ik verdien nog meer!quote:
En ik bedoelde het niet eens dubbelzinnig.quote:Op maandag 25 november 2013 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OiWacht even....
Komt'ie he.....
Bijna.....
![]()
Ik verdien niks, krijg het toch.quote:
Daar geloof ik werkelijk niks vanquote:Op maandag 25 november 2013 16:33 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En ik bedoelde het niet eens dubbelzinnig.
ik heb een soort mega knoflookpers daar voorquote:Op maandag 25 november 2013 16:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man, lekker! Zelf puree er van maken.. takkewerk maar zo lekker
Ja, dus noem jij nog ff je lijst met kerstcadeaus van je werk op en dan is het weer klaar.quote:
Ik heb gewoon een stamper. En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi, maar:quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort mega knoflookpers daar voor
dan is het in een handomdraai gedaan
Je houdt Twist ook al voor jezelf.quote:
Ja die zoek ik, maar ik vind alleen hele dure. Van het weekend bij ikea gekeken, is die tijdelijk niet verkrijgbaar, daar was ie maar een tientje. Dus voorlopig is het nog even de aardappels door de zeef duwen..quote:Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb een soort mega knoflookpers daar voor
dan is het in een handomdraai gedaan
Da's voor stamppot, niet voor pureequote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stamper. En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi, maar:
[ afbeelding ]
Je weet precies waarom.quote:
Wild.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
En dan bedoel ik niet dat kutkonijn uit Bambi,
Werkt prima voor mij hoor.quote:Op maandag 25 november 2013 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's voor stamppot, niet voor puree
Nah, mijn puree moet echt zacht en zonder klontjes zijnquote:
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfectquote:Op maandag 25 november 2013 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, mijn puree moet echt zacht en zonder klontjes zijn
I disagreequote:Op maandag 25 november 2013 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen probleem voor me, gewoon wat langer stampen. Krijg het altijd vrijwel perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |