Yep.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je nog steeds met dezelfde organisatie?
Ik had helemaal geen energie om te feesten met al die busreizen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag niet hoe maar we hebben nogal gefeest daar. Best knap zo vroeg als alles dicht gaat. Maar we hebben elke illegal kroeg gezien die er maar was. Zonsondergang was geloof ik ook slaaptijd voor de avond.
Ik had ook iets langer de tijd. Maand per land om precies te zijn.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen energie om te feesten met al die busreizen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen.
Zo'n lange tijd daar lijkt me erg gaaf, stuk relaxter dan dat gerace wat je in 3 weken doet.quote:Op maandag 25 november 2013 13:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had ook iets langer de tijd. Maand per land om precies te zijn.
En het was niet altijd en overall raak maar in Luang Prabng met Ieren op stap. En dan weet je het wel!
Heel relaxt en heel grappig hoe je schema complete anders verloopt dan je vantevoren zou bedenken. Maar dan ook echt complete.quote:Op maandag 25 november 2013 13:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo'n lange tijd daar lijkt me erg gaaf, stuk relaxter dan dat gerace wat je in 3 weken doet.
Toch maar eens een paar jaar mn vakantiedagen opsparen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heel relaxt en heel grappig hoe je schema complete anders verloopt dan je vantevoren zou bedenken. Maar dan ook echt complete.
Ik heb gedeeltelijk onbetaald verlof genomen. Was eigenlijk vrij makkelijk. 1 jaar niet veel op vakantie gaan en 4 weken over hebben.quote:Op maandag 25 november 2013 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch maar eens een paar jaar mn vakantiedagen opsparen.
Fijn is dat altijd he, als je gewoon weer naar je werk kunt om uit te rusten van de vakantie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen energie om te feesten met al die busreizen. Begin nu pas weer een beetje bij te komen.
Heerlijk.quote:Op maandag 25 november 2013 13:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd he, als je gewoon weer naar je werk kunt om uit te rusten van de vakantie.
Tssk tssk, wat is dat nou?quote:
Die was waarschijnlijk bezig met haar tieten te spelen ofzo.quote:
TSSK TSSK, WAT IS DAT NOU!?!quote:Op maandag 25 november 2013 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die was waarschijnlijk bezig met haar tieten te spelen ofzo.
Ik ook niet, maar moet dat in mijn hoofd zo pontificaal voor mijn neus gebeuren?quote:
Bij voorkeur wel. Kun je op zijn minst meekijken en met een beetje mazzel mag je nog meespelen ook.quote:Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook niet, maar moet dat in mijn hoofd zo pontificaal voor mijn neus?
quote:
Nooit doordeweeks schatquote:
Dan hoort zoonlief je kermen?quote:
Ik leef zedig op doordeweekse dagenquote:
Ach, hij weet niet beter denk ik maar..quote:
En toen liep ik naar huis.....je ziet de MI gvd gewoon toeslaan...quote:Op maandag 25 november 2013 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel. Kun je op zijn minst meekijken en met een beetje mazzel mag je nog meespelen ook.
Ignorance is bliss.quote:Op maandag 25 november 2013 16:08 schreef missbehavin het volgende:
Ach, hij weet niet beter denk ik maar..
Soms wel hequote:
quote:
Met je neus tussen een stel borsten zitten is zeker een beter alternatief.quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef Barbusse het volgende:
En toen liep ik naar huis.....je ziet de MI gvd gewoon toeslaan...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 november 2013 16:09 schreef KomtTijd... het volgende:
Zulks een boel tieten in het topic ineens
Pics!quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zedig ingepakt, zoals het hoort op maandag
Soms wel ja.quote:
Zeg dat wel ja.quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met je neus tussen een stel borsten zitten is zeker een beter alternatief.
Heb je dan echt zelf geen greintje fantasie?quote:
Gelukkig hebben we de foto's nog. Die met die pruik ofzo.quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
Zedig ingepakt, zoals het hoort op maandag
quote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog. Die met die pruik ofzo.
Ga Twist eens halen.quote:
Die hou ik lekker voor mijzelf.quote:
Ik kan me er wel wat bij voorstellen hoorquote:Op maandag 25 november 2013 16:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf geen greintje fantasie?
Daar was niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |