Dank.quote:Op maandag 25 november 2013 18:45 schreef Litpho het volgende:
Dit. Perfekt verwoord en iedereen die anders denkt is enigszins optimistisch.
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 25 november 2013 18:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik maakme geen illusies neearme ik
Blijf hem brood brengen voor lunch, dat blijft een bron van schaamte.quote:Op maandag 25 november 2013 19:07 schreef missbehavin het volgende:
Nog maar flink huppelen op school en knuffels eisen als ik eens bij zijn klas in de buurt ben dus
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.quote:
Hij blijft voor altijd je kleine lieve jongenquote:
quote:
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.
Ze zijn overal!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Dat weet ik niet, dat moet je aan haar vragen. Als het zo is, is ze wel druk geweest....quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt soms als meer, maar het is er echt maar 1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |