Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.quote:
Hij blijft voor altijd je kleine lieve jongenquote:
quote:
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?quote:Op maandag 25 november 2013 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat hij minstens tot z'n veertigste thuis blijft wonen. Gezellig.
Ze zijn overal!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Dat weet ik niet, dat moet je aan haar vragen. Als het zo is, is ze wel druk geweest....quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Uhm, je hebt het nu over de helft van mijn afdeling, zouden dat allemaal nazaten van MissB zijn ?
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:00 schreef missbehavin het volgende:
Het voelt soms als meer, maar het is er echt maar 1
quote:Op dinsdag 26 november 2013 10:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wedden dat hij daar een "that's what she said" grap over zou maken?
quote:
Never!quote:
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggendquote:Op dinsdag 26 november 2013 09:54 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sintquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggend
Wat een lieve sint!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sint
En zeker een lieve sint. Ik ben benieuwd. Wel ontzettende backlogquote:Op dinsdag 26 november 2013 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een lieve sint!
Ik heb m nog steeds niet gespeeld. Ga 'm lenen denk ik. Of wachten op de budget bak.
Budget, maar wel kwaliteitquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie haar nou als de Queen van the Brood. Allemaal eitjes leggend
Ik!quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je al snel in een topic waar Q post
Ik moet de sint ook eens lief aankijken geloof ik.quote:Op dinsdag 26 november 2013 11:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beyond twee zielen krijg ik van de sint
Mooi op tijd.quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nu al een kutdecember.
Haat alles, altijd!quote:Op dinsdag 26 november 2013 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
Onze katten hebben hun kerstpakje ook al even aangehad.
Codo der drittequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |