quote:Op dinsdag 26 november 2013 14:36 schreef Seikcid het volgende:
Onze katten hebben hun kerstpakje ook al even aangehad.
Codo der drittequote:
Eeeeehmmmm, ja dat is ook de bedoelingquote:
Ooooh, you manly man you!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeeehmmmm, ja dat is ook de bedoeling.
Ook voor dat? Je mag hem van me kopen wanneer ik klaar ben. 100 euroquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet de sint ook eens lief aankijken geloof ik.
Chocola opquote:Op dinsdag 26 november 2013 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het nu al een kutdecember.
En een mooi woord ook he!quote:
Mocht je het podium toch niet op durven lokken ze je vast wel met een stuk(je) worst.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:05 schreef Ang3l het volgende:
O jongens, ik schijt echt in m'n broek voor deze week
Vanavond: Technische doorloop
Morgen: Try-out / Voorpremiere
Donderdag: Premiere
Vrijdag t/m zondag: Voorstellingen
Ik.
Word.
GEK!
*maag draait om*
Manboobsquote:
Moet je vooral naar Azie gaanquote:
zat worsten op het podium hoorquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mocht je het podium toch niet op durven lokken ze je vast wel met een stuk(je) worst.
Worst performance ever!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
zat worsten op het podium hoor
Zo'n hengeltjequote:Op dinsdag 26 november 2013 15:21 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Mocht je het podium toch niet op durven lokken ze je vast wel met een stuk(je) worst.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:26 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
zat worsten op het podium hoor
Ik zou het sowieso niet durven.quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo'n hengeltje"Kooom dan, kooooooom dan!"
Neequote:
X factor Jaap met die rare schouders?quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
NeeZwijmel Jaap
![]()
So gorgeous
Nee, rockband Jaapquote:Op dinsdag 26 november 2013 15:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
X factor Jaap met die rare schouders?
ach, ik smeerde t op m'n gezicht na m'n ongelukquote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Bijzonder fotolijstje van placenta...?
Ouders.
OUD.
And that made you gay?quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ach, ik smeerde t op m'n gezicht na m'n ongeluk
Ouders.quote:Op dinsdag 26 november 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
OUD / Bijzonder fotolijstje van placenta...?
Ouders.
OUD.
Nee, te laat. Je moet ze afschieten voor ze ouders worden.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ouders..... Afschieten, allemaal!
dus bij de zwangerschapsgym als een psychopaat rond gaan schieten... Klinkt als een leuke vrijdagochtend bezigheid na het bakje koffie.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, te laat. Je moet ze afschieten voor ze ouders worden.
zwangerschapsgym is dan tegenwoordig alleen voor de types met kort rood haar. Dus dat is inderdaad prima om dat daar te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dus bij de zwangerschapsgym als een psychopaat rond gaan schieten... Klinkt als een leuke vrijdagochtend bezigheid na het bakje koffie.
Slettebolletje!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ouders..... Afschieten, allemaal!
Ouders zijn de psychopaten.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dus bij de zwangerschapsgym als een psychopaat rond gaan schieten... Klinkt als een leuke vrijdagochtend bezigheid na het bakje koffie.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ouders Mensen zijn de psychopaten.
i'd like to see proof of that.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben een mens, ik ben geen psychopaat.
Ik heb geen DNA-bewijs voor het mens zijn.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
i'd like to see proof of that.
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen DNA-bewijs voor het mens zijn.
Ik heb geen rapport van een psychiater waaruit blijkt dat ik geen psychopaat ben.
Sorry
Conclusie... hij is een psychopaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegen.
Laat maar zien!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegen.
Humorpantalonquote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/61541.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |