Conclusie... hij is een psychopaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegen.
Laat maar zien!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je pohi spreekt je eigenlijk in beide gevallen tegen.
Humorpantalonquote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/61541.
.
Jaja, ik heb mijn joke jacket on today!quote:
En ik maar denken dat ik de grapjasper was.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, ik heb mijn joke jacket on today!
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de grapjasper was.
Daar heb je een goed punt!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander toch niet uit te sluiten?
quote:
quote:
Ik moet ook mijn verlanglijstje maar eens in gaan vullen.quote:Op donderdag 28 november 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is dat!
Beyond 2 souls ga ik volgende week in mijn schoen krijgen!
Grote schoen!quote:Op donderdag 28 november 2013 07:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo is dat!
Beyond 2 souls ga ik volgende week in mijn schoen krijgen!
Anders legt de sint hem er maar naast. Nou ja eigenlijk krijg ik hem op pakjesavond en komt die met een jutenzak.quote:
De meningen vliegen alle kanten op. Ik vind 'm geniaal, maar ik heb ook drieen en vieren rond zien vliegen.quote:
Ik vond Heavy Rain heel cool dus dan hoop ik dat het goed komtquote:Op donderdag 28 november 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meningen vliegen alle kanten op. Ik vind 'm geniaal, maar ik heb ook drieen en vieren rond zien vliegen.
Grotere TVquote:Op donderdag 28 november 2013 08:14 schreef Q. het volgende:
Dat console gamen begint me wel meer te trekken moet ik zeggen. Ik heb nu alleen nog even een goede stoel nodig die ik vlak voor mn tv te zetten, mn tv is te klein of mn bank staat te ver weg. Ik zit nu op mn bureaustoel te PS3'en, dat schiet ook niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |