quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef grazz het volgende:
Ojee...wat doet dat K3 plaatje daar? >> http://www.songfestival.nl/uploads/pics/k3 Alvast geupload omdat morgen bekend wordt gemaakt dat zij ons vertegenwoordigen met een nummer geschreven door Ilse?
Nee, dan zouden ze wel een recente foto van K3 gebruiken en niet eentje met de vorige blondequote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef grazz het volgende:
Ojee...wat doet dat K3 plaatje daar? >> http://www.songfestival.nl/uploads/pics/k3 Alvast geupload omdat morgen bekend wordt gemaakt dat zij ons vertegenwoordigen met een nummer geschreven door Ilse?
Slimmerdquote:Op zondag 24 november 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze wel een recente foto van K3 gebruiken en niet eentje met de vorige blonde
Dan snap ik de verbazing van Cornald welquote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Greys, ik heb onze twitter even gereanimeerd... ook nog even gekeken of er een Rafaellaatje is gedaan (die ons ineens begon te volgen toen ze was geselecteerd, een week voordat de namen toen bekend werden)
In dat geval zou het nu Vicky Leandros worden
Whut, volgt Vicky ons?quote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Greys, ik heb onze twitter even gereanimeerd... ook nog even gekeken of er een Rafaellaatje is gedaan (die ons ineens begon te volgen toen ze was geselecteerd, een week voordat de namen toen bekend werden)
In dat geval zou het nu Vicky Leandros worden
Ja ik zat ook echt vanquote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, volgt Vicky ons?![]()
![]()
APRES TOIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oke, begrijpelijk, we zien wel wanneer het ESF weer open mag.quote:Op zondag 24 november 2013 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nog nergens mee in de weer.En aangezien ik blauw-af ben, ook niet meer gemachtigd om iets te regelen (momenteel ook weinig tijd voor).
Heb het maar even in FB gevraagd, komt vast goed.quote:Op maandag 25 november 2013 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom zit in deze topic geen reeks aan vast ..ik was aan het zoeken. OT: weer, straks kijken via songfestival.nl
Dank Roosquote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef roos85 het volgende:
Heb het maar even in FB gevraagd, komt vast goed.
twitter:vanderzande twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:29:54Songfestival kandidaat 2014: ilse de lange en waylon, onder de naam Common Linnets reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2013 12:31 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:29:54Songfestival kandidaat 2014: ilse de lange en waylon, onder de naam Common Linnets reageer retweet
Ja, dat kan, maar de kans is ook groot dat het het slaapmoment wordt tijdens het ESF.quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Cool, en country kan best goed uitpakken
En Waylonquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Cool, en country kan best goed uitpakken
Denemarken 2001 was verre van slaapverwekkend.. Duitsland 2006 ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar de kans is ook groot dat het het slaapmoment wordt tijdens het ESF.
Dat moet ik zo even gaan luisteren, weet het niet uit m'n hoofd.quote:Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denemarken 2001 was verre van slaapverwekkend.. Duitsland 2006 ook niet
Ze is met stomheid geslagenquote:
Of ze danst jubelend rondquote:Op maandag 25 november 2013 12:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is met stomheid geslagen![]()
Countryparty Greys![]()
![]()
Zie post #46.quote:Op maandag 25 november 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
Wat betekent Common Linnets nou weer?
En ik ben van beide geen fan. van Ilse niet meer sinds ze bij VOH in de jury zit met haar maniertjes.
Ik maak nooit geintjes.quote:Op maandag 25 november 2013 12:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zag het wel maar dacht dat het een geintje was. Rare naam.
Hendigquote:
Winnen is belangrijker dan meedoentwitter:cornaldm twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:44:16De spirit zit erin. Waylon: 'Winnen is belangrijker dan meedoen' #songfestival reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
Shit, dan maar hier mee gluren af en toe maandag, want op het werk kan ik de stream niet kijken.
Dat laatste zou er nog eens bij moeten komen ja.twitter:vanderzande twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:48:18Het songfestivalnummer heeft ongetwijfeld country invloeden, maar zonder hoed en klappertjespistool, aldus Waylon reageer retweet
Ik ben aan het werk en kan niet leuk meedoen met de hypequote:
Ze zijn nog aan het schrijven.quote:Op maandag 25 november 2013 13:07 schreef TheVulture het volgende:
Maar het liedje wordt dus nog niet bekend?
Ok, is er al wel een datum genoemd?quote:
twitter:KoosShow6 twitterde op maandag 25-11-2013 om 13:01:25Hier zij ze The Common Linnets!!! @Show_nl http://t.co/RMLdFnSrTP reageer retweet
Dat dus.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Country valt wel op tussen de Oostblokhoerenstampers.
Maar het kan ook heel snel megatruttig worden, vooral met Ilse
Hopelijk kiezen ze wel voor een up-beat country nummer, geen ballad...quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Neeeequote:Op maandag 25 november 2013 13:35 schreef TheVulture het volgende:
Waylon mag wel weer kortgeschoren worden
Maar het kan ook heel snel megakwijleballerig worden, vooral met Waylon.quote:Op maandag 25 november 2013 13:04 schreef Greys het volgende:
Waylon maakt dit geheel straks zwoel ende sekseh.quote:Op maandag 25 november 2013 13:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar het kan ook heel snel megakwijleballerig worden, vooral met Waylon.
Dat is inderdaad wel een live-podiumbeestquote:Op maandag 25 november 2013 13:53 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat jullie Waylon onderschatten.
Alleen kan ie daar weer weinig mee als hij met een gitaartje op een krukje moet zitten...quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een live-podiumbeest
twitter:CommonLinnets twitterde op maandag 25-11-2013 om 14:46:29Happy to announce we will be representing The Netherlands at @Eurovision @songfestivalNL !!! reageer retweet
Ik vind die geschoren kop tien keer leuker dan deze coupe windhoos iddquote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef moemoe het volgende:
Hemeltje lief....
Wat is er met zijn kapsel gebeurd?
[ afbeelding ]
Ga ergens in Amsterdam op een bankje zitten, en je hebt een aardige kans dat er zoëen naast je komt zitten (net klaar met z'n vuilnisbakken-maaltijd).quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef moemoe het volgende:
Hemeltje lief....
Wat is er met zijn kapsel gebeurd?
[ afbeelding ]
Dat geschoren vonden veel mensen ook weer te hooliganquote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Ga ergens in Amsterdam op een bankje zitten, en je hebt een aardige kans dat er zoëen naast je komt zitten (net klaar met z'n vuilnisbakken-maaltijd).
Idd, waar is dat frisse koppie van een paar jaar terug gebleven?
Die zwart-wit-foto is uiteraard netjes opgepoetst.
Was gewoon zo benieuwd naar je reactiequote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en kan niet leuk meedoen met de hype![]()
![]()
Maar ik las: "Slechts twee stemmen, twee gitaartjes en je hart uitstorten."
Dat Ilse dat zei.
Daar word ik wel een beetje gelukkig van, van dat idee
Ja ik ben iig reuze blij dat er professionals serieus mee bezig gaan en dat we geen genoegen hoeven te nemen met derderangs artiesten waar we ons straks voor moeten schamenquote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was gewoon zo benieuwd naar je reactie
Maar het klinkt goed he!
Ik denk het niet, aangezien ze het had over twee krukken, twee gitaren en je hart uitstortenquote:Op maandag 25 november 2013 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh please laat het ook maar een beetje net zo tof zijn als deze twee liedjes:
en
Voor mij persoonlijk de twee leukste liedjes die ooit op het Songfestival zijn gebracht
Ja echt goed hequote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben iig reuze blij dat er professionals serieus mee bezig gaan en dat we geen genoegen hoeven te nemen met derderangs artiesten waar we ons straks voor moeten schamen
Anouk heeft wel echt de ban gebroken waardoor meer grotere artiesten het nu aandurven.quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben iig reuze blij dat er professionals serieus mee bezig gaan en dat we geen genoegen hoeven te nemen met derderangs artiesten waar we ons straks voor moeten schamen
Ja, godzijdankquote:Op maandag 25 november 2013 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Anouk heeft wel echt de ban gebroken waardoor meer grotere artiesten het nu aandurven.
Dat die kutkrant gewoon zelf opdoekt met hun chocoladeletterjournalistiek.quote:Op maandag 25 november 2013 17:32 schreef Greys het volgende:
Die reacties op Telegraaf.nl trouwens, onder dat stukje van hen vol stemmingmakerij over dat het 'klauwen vol geld kost' en we er maar mee op moeten houden.
Echt, wat een gelul, TelegraafHet is een van de meest goedkope programma's, zeker als je ziet dat ze er drie goedbekeken shows voor terug krijgen.
Ik sluit me hier 100% bij aan. Alhoewel het wat mij betreft ook lekker rampestamperig mag worden wat betreft de melodie. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.quote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef grazz het volgende:
Heb ook gekeken en toen Daniel begon met: het zijn the Common Linnets...ging er ineens heel snel door mijn lijf: WIE? NEEEEEEE!! Ik ken ze niet! Disaster!![]()
Daarna volgden al snel de namen Ilse en Waylon en toen werd ik ineens toch wel weer blij
![]()
Ik vind beide artiesten goed in wat ze doen, vooral Waylon vind ik live erg goed. Dat ze nu samen komen als duo/band, vind ik tof. Het nummer dat ze uiteindelijk gaan kiezen zal denk ik niet 100% country zijn, maar zoals Waylon ook aangaf, wel country-invloeden hebben. Uptempo of meer een ballad? Ik hoop in dit geval op een intiem lied.
Kwalbert had weer commentaar op de publieke omroepquote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef Cee het volgende:
Nu begint Albert op Boulevard te zuren over het feit dat er een filmpje is waarin ze zeggen dat er een concert komt in juni. "Van onze belastingcenten."
What de fuck... dat financieren ze gewoon zelf hoorquote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef Cee het volgende:
Nu begint Albert op Boulevard te zuren over het feit dat er een filmpje is waarin ze zeggen dat er een concert komt in juni. "Van onze belastingcenten."
Dat zie ik ze absoluut niet kiezen, past ook niet bij ze denk ik.... Ik denk eerder aan een Lady Antebellum-achtig nummer of iets als dit maar dan met wat meer country invloeden:quote:Op maandag 25 november 2013 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh please laat het ook maar een beetje net zo tof zijn als deze twee liedjes:
en
Voor mij persoonlijk de twee leukste liedjes die ooit op het Songfestival zijn gebracht
Zou me niet verbazen als ze een beetje de bluegrass-country sound op gaan, afgeleide, commerciële variant ervan is Mumford & Sons en het zit in de laatste twee nummers van Avicii. En die doen het toch best prima in Europa.quote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Zolang het maar niet te Amerikaans wordt, want dat scoort nooit op het ESF.
quote:Paul Witteman:'Maken Waylon en Ilse kans om te winnen bij het ESF?'Anouk: Zou kunnen, weet ik niet, ik heb het liedje toch nog niet gehoord'
Ja... al had ze haar kritiek op fans die kritiek op haar late afzegging misschien iets tactischer kunnen verwoordenquote:
Sorrie jij was mij voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef ato het volgende:
Morgen zijn Waylon & ilse bij "de wereld draait door" en mogelijk zingen zij een fragment van hun nieuwe cd..........
Helemaal eens met jou..Dat vond ik sneu voor de fans hoe ze dat zei..Verder vind ik Anouk een leuk wijfquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ja... al had ze haar kritiek op fans die kritiek op haar late afzegging misschien iets tactischer kunnen verwoorden
En dat ie gelijk heeft met winnen is belangrijker dan meedoenquote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Winnen is belangrijker dan meedoentwitter:cornaldm twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:44:16De spirit zit erin. Waylon: 'Winnen is belangrijker dan meedoen' #songfestival reageer retweet
En dan huilie huilie doen als ze de finale niet halen.
Nadeel is dat Ilse 'de baas' is heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Ilse wil voor langzaam, Waylon voor snel, heb ik het idee.
Zou voor uptempo kiezen. Het liedje dat ze nu speelden was heel mooi, maar daar ga je het niet mee redden.
De intro van dit filmpje is al beter:quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadeel is dat Ilse 'de baas' is heb ik het idee.
Waylon zei ook heel bescheiden dat ie zenuwachtig was toen hij een keer een liedje voor haar moest voorzingen. En zij benadrukte dat zij hem gevraagd had in het filmpje dat daarna ineens van youtube verdween.
Hopen dat hij zijn zin ook een beetje door durft te drammen, want het moet idd niet al te slaapverwekkend worden.
Nou dat is dus het filmpje idd dat er eerder al op stond maar toen ineens weer weg wasquote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
De intro van dit filmpje is al beter:
Alle kanidaten zijn bekend inderdaad, zelfs een oud eurovision winnares.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
En met het Melodifestivalen zijn ze ook al aardig bezig las ik
Zeker weten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Stemmen passen goed bij elkaar ! Zojuist bij DWDD
quote:Ladies of Soul in 2015 naar Songfestival?
Woensdagmiddag waren de Ladies of Soul in de studio bij Marjon Keller te gast. Marjon vroeg de dames of het Eurovisie Songfestival al in de planning staat voor na hun concerten.
"We staan nu nog aan het begin van dit project en we hebben het er nog helemaal niet over gehad, maar wie weet. Je brengt ons zeker op een idee", reageert Trijntje. Ook Berget is enthousiast. "Ik zou het erg leuk vinden."
Glennis en Edsilia deden al eerder mee aan het Eurovisie Songfestival. "Ik ben er nu wel klaar mee", grapt Edsilia. Ook Glennis moet er nog over nadenken.
http://www.100p.nl/web/pa(...)l-naar-songfestival/
Pffffff, ineens wil iedereen?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Waylon & Ilse zo ook al zitten
Alcazar.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Leuke namen weer in Zweden, natuurlijk Helena Paparizou (winnares ESF 2005), maar ook Alcazar, Dr. Alban & Jessica Folcker en Linda Bengtzing
Grappig he, vind het stiekem toch wel erg leuk! Best een leuk liedje, bijzonder leuke act....gek toch dat het de kids beter lukt dan de volwassenen hequote:
Denk het wel ja, al vallen de coupletten een beetje in het niet vind ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef grazz het volgende:
Haha leuk gedaan. Top 3 moet toch wel lukken mag ik hopen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh, dus hier is het ESF-hoekje naar toe
Zou best kunnen, geschreeuw is helemaal in tegenwoordig (the voice etc), maar of de kids dat zo leuk vinden betwijfel ikquote:
Over ruim een maandje gaat ESF weer open.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh, dus hier is het ESF-hoekje naar toe
Vind zulke kids verschrikkelijk, hoe goed het ook mag zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geschreeuw is helemaal in tegenwoordig (the voice etc), maar of de kids dat zo leuk vinden betwijfel ik
Haha ik ook, zulke kinderen hebben in NL ook altijd een Gooisch accentquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind zulke kids verschrikkelijk, hoe goed het ook mag zijn![]()
Dat zijn toch van die Kinderen voor Kinderen-kids? Of is dat een ander accent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Haha ik ook, zulke kinderen hebben in NL ook altijd een Gooisch accent
Anders moet Waylon het nog helemaal in zijn uppie doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
Ilse deed vandaag een Anoukje trouwens, concert afzeggen wegens keelpijn
Dat ze maar even rustig aan doet in mei
Vind eerlijk gezegd, dat nu, een half jaar na dato, het liedje totaal niet meer overeind blijftquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Over ruim een maandje gaat ESF weer open.![]()
Armeniequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef KoningPils het volgende:
Armenie mag wel eens 12 punten teruggeven.
ik kijk nooit naar TVOH maar volgens haar twitter was ze ziek zei ze.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef ato het volgende:
Ilse zag er trouwens goed uit gisteren, was zij toen al ziek?
De twee franstalige inzendingen zijn inderdaad het beste denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ato het volgende:
Ok, zag ze er nog goed uit voor een zieke en zong zij nog prima, kan meni artiest een voorbeeld aan nemen. Nog meer dat ik van Ilse ga houden..
Dit zijn overigens de 6 liedjes van zwitserland die 1-2 wordt uitgezonden.
Ik vind het best prima liedjes, die man Christian is misschien wel de beste.
http://www.srf.ch/unterha(...)weizer-esc-selektion
Klinkt goed, mag Nederland een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Belgie blaast zijn ouderwetse voorronde-format (zoals MF in Zweden) nieuw leven in met 4 voorrondes en voor de grote finale is zelfs het Sportpaleis in Antwerpen gekozen...
Ik denk toch dat hier in Nederland je nooit een echte A-Finale gaat krijgen met een Marco Borsato, Trijntje, Ilse, Waylon, Alain Clark, etc. die het tegen elkaar gaan opnemen... dat zie je in Zweden echt wel, maar dat heeft ook met een stuk geschiedenis te maken en het feit dat ondanks dat je MF niet wint toch een dikke hit kunt scoren daar...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:51 schreef ato het volgende:
Hoe meer succes, des te meer leuke kandidaten mee willen doen voor een ouderwetse leuke Nederlandse finale..
Nee dat denk ik eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:51 schreef ato het volgende:
Hoe meer succes, des te meer leuke kandidaten mee willen doen voor een ouderwetse leuke Nederlandse finale..
Win ik een chocolade letterquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Foto erbij voor het algemene plaatje!
Deed mee in 2011.
Ik merk wel een behoorlijk Euphoria-sausjequote:
Ja dat ging live echt de mist in... terwijl het op voorhand een van de zekere finalisten voor mij was...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef ato het volgende:
Was een leuk liedje, alleen matige uitvoering.
Nee, helemaal maltees en zo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik merk wel een behoorlijk Euphoria-sausje
Is het toevallig door G:Son geschreven?
Ik vind het echt enorme schijtmuziek al die covers die hetzelfde klinkenquote:
Ja dat is sowieso wel leuk jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
Dat is ook wat ik er leuk aan vind hoor, ik ben geen fan ofzo
Ik vind het gewoon tof dat er een 'bekende' die ik ken aan meedoet
Om 11:15 cetquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:50 schreef ato het volgende:
Morgen de eerste nationale finale Ukraine, morgen avond weten wij het eerste nummer van 2014.
Dit gaat weer hele ogen gooien, het klinkt een beetje als Shady Lady... en ze zullen er ongetwijfeld weer een opmerkelijke act tegenaan gooienquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:29 schreef Cyan9 het volgende:
Voor Oekraïne: Maria Yaremchuck - Tick Tock
quote:Op zaterdag 21 december 2013 23:56 schreef grazz het volgende:
Ik vind het niet zo veel aan ^ , maar dat komt ook door de productie van het lied. Het klinkt nog niet 'af'.
Ondertussen heeft Malta de volledige 3 minuten versies online gezet. Favorietje;
![]()
Meer videos hier: http://escflashmalta.com/(...)iew-videos-published
quote:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnaf!s6D2OAJBUxBD6/quote:Op maandag 6 januari 2014 17:19 schreef Pino112 het volgende:
Ilse en Waylon komen niet in de finale, aldus een medium op 3FM.
quote:Op maandag 6 januari 2014 17:24 schreef KoningPils het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZnaf!s6D2OAJBUxBD6/
Inderdaad.quote:
twitter:vanderzande twitterde op donderdag 09-01-2014 om 15:01:16Begin mei doen in Kopenhagen 36 landen mee aan #songfestival, Portugal en Polen maken hun comeback reageer retweet
Op papier zijn dat in elk geval geen zware tegenstandersquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op donderdag 09-01-2014 om 15:01:16Begin mei doen in Kopenhagen 36 landen mee aan #songfestival, Portugal en Polen maken hun comeback reageer retweet
Wit-Rusland wisselt meestal nog 20 keer van nummer, dus er is nog een goede kans dat ze een ander lied gaan sturen.quote:Op zondag 12 januari 2014 15:00 schreef Drrk het volgende:
De Wit Russische inzending is vrijdag gekozen. TEO - Cheesecake. Ik vind het maar een slap aftreksel van Alexander Rybak en Robin Thick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |