Grappig he, vind het stiekem toch wel erg leuk! Best een leuk liedje, bijzonder leuke act....gek toch dat het de kids beter lukt dan de volwassenen hequote:
Denk het wel ja, al vallen de coupletten een beetje in het niet vind ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:52 schreef grazz het volgende:
Haha leuk gedaan. Top 3 moet toch wel lukken mag ik hopen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh, dus hier is het ESF-hoekje naar toe
Zou best kunnen, geschreeuw is helemaal in tegenwoordig (the voice etc), maar of de kids dat zo leuk vinden betwijfel ikquote:
Over ruim een maandje gaat ESF weer open.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
Oh, dus hier is het ESF-hoekje naar toe
Vind zulke kids verschrikkelijk, hoe goed het ook mag zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:57 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geschreeuw is helemaal in tegenwoordig (the voice etc), maar of de kids dat zo leuk vinden betwijfel ik
Haha ik ook, zulke kinderen hebben in NL ook altijd een Gooisch accentquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind zulke kids verschrikkelijk, hoe goed het ook mag zijn![]()
Dat zijn toch van die Kinderen voor Kinderen-kids? Of is dat een ander accent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:00 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Haha ik ook, zulke kinderen hebben in NL ook altijd een Gooisch accent
Anders moet Waylon het nog helemaal in zijn uppie doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
Ilse deed vandaag een Anoukje trouwens, concert afzeggen wegens keelpijn
Dat ze maar even rustig aan doet in mei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |