Nadeel is dat Ilse 'de baas' is heb ik het idee.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:10 schreef marcodej het volgende:
Ilse wil voor langzaam, Waylon voor snel, heb ik het idee.
Zou voor uptempo kiezen. Het liedje dat ze nu speelden was heel mooi, maar daar ga je het niet mee redden.
De intro van dit filmpje is al beter:quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadeel is dat Ilse 'de baas' is heb ik het idee.
Waylon zei ook heel bescheiden dat ie zenuwachtig was toen hij een keer een liedje voor haar moest voorzingen. En zij benadrukte dat zij hem gevraagd had in het filmpje dat daarna ineens van youtube verdween.
Hopen dat hij zijn zin ook een beetje door durft te drammen, want het moet idd niet al te slaapverwekkend worden.
Nou dat is dus het filmpje idd dat er eerder al op stond maar toen ineens weer weg wasquote:Op woensdag 27 november 2013 20:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
De intro van dit filmpje is al beter:
Alle kanidaten zijn bekend inderdaad, zelfs een oud eurovision winnares.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
En met het Melodifestivalen zijn ze ook al aardig bezig las ik
Zeker weten.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Stemmen passen goed bij elkaar ! Zojuist bij DWDD
quote:Ladies of Soul in 2015 naar Songfestival?
Woensdagmiddag waren de Ladies of Soul in de studio bij Marjon Keller te gast. Marjon vroeg de dames of het Eurovisie Songfestival al in de planning staat voor na hun concerten.
"We staan nu nog aan het begin van dit project en we hebben het er nog helemaal niet over gehad, maar wie weet. Je brengt ons zeker op een idee", reageert Trijntje. Ook Berget is enthousiast. "Ik zou het erg leuk vinden."
Glennis en Edsilia deden al eerder mee aan het Eurovisie Songfestival. "Ik ben er nu wel klaar mee", grapt Edsilia. Ook Glennis moet er nog over nadenken.
http://www.100p.nl/web/pa(...)l-naar-songfestival/
Pffffff, ineens wil iedereen?quote:
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Waylon & Ilse zo ook al zitten
Alcazar.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:49 schreef TheVulture het volgende:
Leuke namen weer in Zweden, natuurlijk Helena Paparizou (winnares ESF 2005), maar ook Alcazar, Dr. Alban & Jessica Folcker en Linda Bengtzing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |