Zou me niet verbazen als ze een beetje de bluegrass-country sound op gaan, afgeleide, commerciële variant ervan is Mumford & Sons en het zit in de laatste twee nummers van Avicii. En die doen het toch best prima in Europa.quote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Zolang het maar niet te Amerikaans wordt, want dat scoort nooit op het ESF.
quote:Paul Witteman:'Maken Waylon en Ilse kans om te winnen bij het ESF?'Anouk: Zou kunnen, weet ik niet, ik heb het liedje toch nog niet gehoord'
Ja... al had ze haar kritiek op fans die kritiek op haar late afzegging misschien iets tactischer kunnen verwoordenquote:
Sorrie jij was mij voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef ato het volgende:
Morgen zijn Waylon & ilse bij "de wereld draait door" en mogelijk zingen zij een fragment van hun nieuwe cd..........
Helemaal eens met jou..Dat vond ik sneu voor de fans hoe ze dat zei..Verder vind ik Anouk een leuk wijfquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ja... al had ze haar kritiek op fans die kritiek op haar late afzegging misschien iets tactischer kunnen verwoorden
En dat ie gelijk heeft met winnen is belangrijker dan meedoenquote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Winnen is belangrijker dan meedoentwitter:cornaldm twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:44:16De spirit zit erin. Waylon: 'Winnen is belangrijker dan meedoen' #songfestival reageer retweet
En dan huilie huilie doen als ze de finale niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |