Ga ergens in Amsterdam op een bankje zitten, en je hebt een aardige kans dat er zoëen naast je komt zitten (net klaar met z'n vuilnisbakken-maaltijd).quote:Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef moemoe het volgende:
Hemeltje lief....
Wat is er met zijn kapsel gebeurd?
[ afbeelding ]
Dat geschoren vonden veel mensen ook weer te hooliganquote:Op maandag 25 november 2013 16:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Ga ergens in Amsterdam op een bankje zitten, en je hebt een aardige kans dat er zoëen naast je komt zitten (net klaar met z'n vuilnisbakken-maaltijd).
Idd, waar is dat frisse koppie van een paar jaar terug gebleven?
Die zwart-wit-foto is uiteraard netjes opgepoetst.
Was gewoon zo benieuwd naar je reactiequote:Op maandag 25 november 2013 13:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en kan niet leuk meedoen met de hype![]()
![]()
Maar ik las: "Slechts twee stemmen, twee gitaartjes en je hart uitstorten."
Dat Ilse dat zei.
Daar word ik wel een beetje gelukkig van, van dat idee
Ja ik ben iig reuze blij dat er professionals serieus mee bezig gaan en dat we geen genoegen hoeven te nemen met derderangs artiesten waar we ons straks voor moeten schamenquote:Op maandag 25 november 2013 17:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Was gewoon zo benieuwd naar je reactie
Maar het klinkt goed he!
Ik denk het niet, aangezien ze het had over twee krukken, twee gitaren en je hart uitstortenquote:Op maandag 25 november 2013 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh please laat het ook maar een beetje net zo tof zijn als deze twee liedjes:
en
Voor mij persoonlijk de twee leukste liedjes die ooit op het Songfestival zijn gebracht
Ja echt goed hequote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben iig reuze blij dat er professionals serieus mee bezig gaan en dat we geen genoegen hoeven te nemen met derderangs artiesten waar we ons straks voor moeten schamen
Anouk heeft wel echt de ban gebroken waardoor meer grotere artiesten het nu aandurven.quote:Op maandag 25 november 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ben iig reuze blij dat er professionals serieus mee bezig gaan en dat we geen genoegen hoeven te nemen met derderangs artiesten waar we ons straks voor moeten schamen
Ja, godzijdankquote:Op maandag 25 november 2013 17:18 schreef alors het volgende:
[..]
Anouk heeft wel echt de ban gebroken waardoor meer grotere artiesten het nu aandurven.
Dat die kutkrant gewoon zelf opdoekt met hun chocoladeletterjournalistiek.quote:Op maandag 25 november 2013 17:32 schreef Greys het volgende:
Die reacties op Telegraaf.nl trouwens, onder dat stukje van hen vol stemmingmakerij over dat het 'klauwen vol geld kost' en we er maar mee op moeten houden.
Echt, wat een gelul, TelegraafHet is een van de meest goedkope programma's, zeker als je ziet dat ze er drie goedbekeken shows voor terug krijgen.
Ik sluit me hier 100% bij aan. Alhoewel het wat mij betreft ook lekker rampestamperig mag worden wat betreft de melodie. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.quote:Op maandag 25 november 2013 13:22 schreef grazz het volgende:
Heb ook gekeken en toen Daniel begon met: het zijn the Common Linnets...ging er ineens heel snel door mijn lijf: WIE? NEEEEEEE!! Ik ken ze niet! Disaster!![]()
Daarna volgden al snel de namen Ilse en Waylon en toen werd ik ineens toch wel weer blij
![]()
Ik vind beide artiesten goed in wat ze doen, vooral Waylon vind ik live erg goed. Dat ze nu samen komen als duo/band, vind ik tof. Het nummer dat ze uiteindelijk gaan kiezen zal denk ik niet 100% country zijn, maar zoals Waylon ook aangaf, wel country-invloeden hebben. Uptempo of meer een ballad? Ik hoop in dit geval op een intiem lied.
Kwalbert had weer commentaar op de publieke omroepquote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef Cee het volgende:
Nu begint Albert op Boulevard te zuren over het feit dat er een filmpje is waarin ze zeggen dat er een concert komt in juni. "Van onze belastingcenten."
What de fuck... dat financieren ze gewoon zelf hoorquote:Op maandag 25 november 2013 18:41 schreef Cee het volgende:
Nu begint Albert op Boulevard te zuren over het feit dat er een filmpje is waarin ze zeggen dat er een concert komt in juni. "Van onze belastingcenten."
Dat zie ik ze absoluut niet kiezen, past ook niet bij ze denk ik.... Ik denk eerder aan een Lady Antebellum-achtig nummer of iets als dit maar dan met wat meer country invloeden:quote:Op maandag 25 november 2013 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Oh please laat het ook maar een beetje net zo tof zijn als deze twee liedjes:
en
Voor mij persoonlijk de twee leukste liedjes die ooit op het Songfestival zijn gebracht
Zou me niet verbazen als ze een beetje de bluegrass-country sound op gaan, afgeleide, commerciële variant ervan is Mumford & Sons en het zit in de laatste twee nummers van Avicii. En die doen het toch best prima in Europa.quote:Op maandag 25 november 2013 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Zolang het maar niet te Amerikaans wordt, want dat scoort nooit op het ESF.
quote:Paul Witteman:'Maken Waylon en Ilse kans om te winnen bij het ESF?'Anouk: Zou kunnen, weet ik niet, ik heb het liedje toch nog niet gehoord'
Ja... al had ze haar kritiek op fans die kritiek op haar late afzegging misschien iets tactischer kunnen verwoordenquote:
Sorrie jij was mij voorquote:Op dinsdag 26 november 2013 22:47 schreef ato het volgende:
Morgen zijn Waylon & ilse bij "de wereld draait door" en mogelijk zingen zij een fragment van hun nieuwe cd..........
Helemaal eens met jou..Dat vond ik sneu voor de fans hoe ze dat zei..Verder vind ik Anouk een leuk wijfquote:Op dinsdag 26 november 2013 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Ja... al had ze haar kritiek op fans die kritiek op haar late afzegging misschien iets tactischer kunnen verwoorden
En dat ie gelijk heeft met winnen is belangrijker dan meedoenquote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Pino112 het volgende:
Winnen is belangrijker dan meedoentwitter:cornaldm twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:44:16De spirit zit erin. Waylon: 'Winnen is belangrijker dan meedoen' #songfestival reageer retweet
En dan huilie huilie doen als ze de finale niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |