quote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef grazz het volgende:
Ojee...wat doet dat K3 plaatje daar? >> http://www.songfestival.nl/uploads/pics/k3 Alvast geupload omdat morgen bekend wordt gemaakt dat zij ons vertegenwoordigen met een nummer geschreven door Ilse?
Nee, dan zouden ze wel een recente foto van K3 gebruiken en niet eentje met de vorige blondequote:Op zondag 24 november 2013 19:48 schreef grazz het volgende:
Ojee...wat doet dat K3 plaatje daar? >> http://www.songfestival.nl/uploads/pics/k3 Alvast geupload omdat morgen bekend wordt gemaakt dat zij ons vertegenwoordigen met een nummer geschreven door Ilse?
Slimmerdquote:Op zondag 24 november 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze wel een recente foto van K3 gebruiken en niet eentje met de vorige blonde
Dan snap ik de verbazing van Cornald welquote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Greys, ik heb onze twitter even gereanimeerd... ook nog even gekeken of er een Rafaellaatje is gedaan (die ons ineens begon te volgen toen ze was geselecteerd, een week voordat de namen toen bekend werden)
In dat geval zou het nu Vicky Leandros worden
Whut, volgt Vicky ons?quote:Op zondag 24 november 2013 22:58 schreef TheVulture het volgende:
Greys, ik heb onze twitter even gereanimeerd... ook nog even gekeken of er een Rafaellaatje is gedaan (die ons ineens begon te volgen toen ze was geselecteerd, een week voordat de namen toen bekend werden)
In dat geval zou het nu Vicky Leandros worden
Ja ik zat ook echt vanquote:Op zondag 24 november 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut, volgt Vicky ons?![]()
![]()
APRES TOIIIIIIIIIIIIIIIIII
Oke, begrijpelijk, we zien wel wanneer het ESF weer open mag.quote:Op zondag 24 november 2013 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben nog nergens mee in de weer.En aangezien ik blauw-af ben, ook niet meer gemachtigd om iets te regelen (momenteel ook weinig tijd voor).
Heb het maar even in FB gevraagd, komt vast goed.quote:Op maandag 25 november 2013 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom zit in deze topic geen reeks aan vast ..ik was aan het zoeken. OT: weer, straks kijken via songfestival.nl
Dank Roosquote:Op maandag 25 november 2013 12:00 schreef roos85 het volgende:
Heb het maar even in FB gevraagd, komt vast goed.
twitter:vanderzande twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:29:54Songfestival kandidaat 2014: ilse de lange en waylon, onder de naam Common Linnets reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2013 12:31 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vanderzande twitterde op maandag 25-11-2013 om 12:29:54Songfestival kandidaat 2014: ilse de lange en waylon, onder de naam Common Linnets reageer retweet
Ja, dat kan, maar de kans is ook groot dat het het slaapmoment wordt tijdens het ESF.quote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Cool, en country kan best goed uitpakken
En Waylonquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef TheVulture het volgende:
Cool, en country kan best goed uitpakken
Denemarken 2001 was verre van slaapverwekkend.. Duitsland 2006 ook nietquote:Op maandag 25 november 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar de kans is ook groot dat het het slaapmoment wordt tijdens het ESF.
Dat moet ik zo even gaan luisteren, weet het niet uit m'n hoofd.quote:Op maandag 25 november 2013 12:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denemarken 2001 was verre van slaapverwekkend.. Duitsland 2006 ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |