Vind eerlijk gezegd, dat nu, een half jaar na dato, het liedje totaal niet meer overeind blijftquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Over ruim een maandje gaat ESF weer open.![]()
Armeniequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:41 schreef KoningPils het volgende:
Armenie mag wel eens 12 punten teruggeven.
ik kijk nooit naar TVOH maar volgens haar twitter was ze ziek zei ze.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:00 schreef ato het volgende:
Ilse zag er trouwens goed uit gisteren, was zij toen al ziek?
De twee franstalige inzendingen zijn inderdaad het beste denk ik.quote:Op zondag 1 december 2013 13:37 schreef ato het volgende:
Ok, zag ze er nog goed uit voor een zieke en zong zij nog prima, kan meni artiest een voorbeeld aan nemen. Nog meer dat ik van Ilse ga houden..
Dit zijn overigens de 6 liedjes van zwitserland die 1-2 wordt uitgezonden.
Ik vind het best prima liedjes, die man Christian is misschien wel de beste.
http://www.srf.ch/unterha(...)weizer-esc-selektion
Klinkt goed, mag Nederland een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:28 schreef TheVulture het volgende:
Belgie blaast zijn ouderwetse voorronde-format (zoals MF in Zweden) nieuw leven in met 4 voorrondes en voor de grote finale is zelfs het Sportpaleis in Antwerpen gekozen...
Ik denk toch dat hier in Nederland je nooit een echte A-Finale gaat krijgen met een Marco Borsato, Trijntje, Ilse, Waylon, Alain Clark, etc. die het tegen elkaar gaan opnemen... dat zie je in Zweden echt wel, maar dat heeft ook met een stuk geschiedenis te maken en het feit dat ondanks dat je MF niet wint toch een dikke hit kunt scoren daar...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:51 schreef ato het volgende:
Hoe meer succes, des te meer leuke kandidaten mee willen doen voor een ouderwetse leuke Nederlandse finale..
Nee dat denk ik eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:51 schreef ato het volgende:
Hoe meer succes, des te meer leuke kandidaten mee willen doen voor een ouderwetse leuke Nederlandse finale..
Win ik een chocolade letterquote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Foto erbij voor het algemene plaatje!
Deed mee in 2011.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |