quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Zaktabak het volgende:
Tering, dat is op zijn minst behoorlijk kut/klote te noemen. Sterkte.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Liep al een maand of 3 met een soort moedervlekachtige bult tussen mijn borsten. Het viel me altijd al een beetje op dat het bultje af en toe van kleur en grootte veranderde, maar heb er nooit echt bij stil gestaan.
Stopquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
hou op! Je ziet toch dat ze het zwaar heeft...
quote:
Dat jij dit soort berichten leest op de manier zoals jij je reactie hebt geschreven ben jij eigenlijk geen quote waardig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef dagbedrag het volgende:
[..]
Hoe haal jij het in het hoofd...
je kreeg opeens z'n moedervlek?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Liep al een maand of 3 met een soort moedervlekachtige bult tussen mijn borsten. Het viel me altijd al een beetje op dat het bultje af en toe van kleur en grootte veranderde, maar heb er nooit echt bij stil gestaan. Maar het zat me deze week niet lekker en ik ben naar de huisarts geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bestaat alquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Internepper het volgende:
Sterkte, dat ze maar ooit een middel tegen deze ziekte wordt uitgevonden zodat er nooit meer iemand aan dood gaat.
Ik snap je reactiequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:15 schreef Dixon het volgende:
[..]Kloontje nummer hoeveel britney/dolfijntjelove/hilary ?
Tevens, Krijg je dit soort berichten als je dit in KLB stopt
![]()
Voor Isa, We gaan er vanuit dat het niks ernstigs kan zijn, Duim voor je
De moedervlak zat er waarschijnlijk al mijn hele leven maar zoals je al zegt kijk je er niet meer na. Op het moment dat je moedervlek bijvoorbeeld veranderd van kleur of grootte dan valt het wel op!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:21 schreef Basxt het volgende:
[..]
je kreeg opeens z'n moedervlek?
ik loop namelijk ook al mn hele leven dr mee rond en kijk nooit naar kleur en grootte eigenlijk..
kut
Okee bedankt!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
De moedervlak zat er waarschijnlijk al mijn hele leven maar zoals je al zegt kijk je er niet meer na. Op het moment dat je moedervlek bijvoorbeeld veranderd van kleur of grootte dan valt het wel op!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef HPLC het volgende:
Sterkte TS, heel erg voor jeDankjewel HPLC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. Vandaar ook dat ik gelijk terecht kon bij de dermatoloog..
Ik respecteer iedereen zijn mening, maar mij ziek in me kop noemen? Denk alsjeblieft 2 keer na voor je iets zegt. Anders kwets je mensen..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Kut zeg met je zwangerschap![]()
Serieus hoe ziek in je kop ben je achterlijke trol
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik respecteer iedereen zijn mening, maar mij ziek in me kop noemen? Denk alsjeblieft 2 keer na voor je iets zegt. Anders kwets je mensen..
is dit serieus of sarcastiscg als wat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Pharkus het volgende:
Wat erg ik maak wat over aan pinkribbon
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Pharkus het volgende:
Vraag ik mij ook af...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
is dit serieus of sarcastiscg als wat?
Als jij het zou krijgen piep je wel anders mevrouwtje, en zal je de mensen om je heen hard nodig hebben ipv je zo 'sterk' op te stellen en het allemaal goed te weten. Je hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Kaskade het volgende:
Als ik het zou krijgen, dan zou ik het ook zo veel als mogelijk voor mijzelf houden voor zover dat kan. Je wordt al gauw als zielig gezien als je kanker hebt en dan gaan mensen om je heen zich ineens anders gedragen. Dat lijkt mij niets.
Dat verschilt per kankersoort. Bij huidkanker met een uitzaaiing naar de lymfeklieren is de overlevingskans nihil. Ik moet er inderdaad niet te veel aan denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Kaskade het volgende:
De overlevingskans bij kanker is tegenwoordig erg groot. Die 20% zal waarschijnlijk voornamelijk ouderen en andere mensen die fysiek al niet heel sterk zijn. Maak je er niet al te druk om en leef vooral niet continue met het idee dat je kanker hebt, dat vreet je van binnen alleen maar op.
Als ik het zou krijgen, dan zou ik het ook zo veel als mogelijk voor mijzelf houden voor zover dat kan. Je wordt al gauw als zielig gezien als je kanker hebt en dan gaan mensen om je heen zich ineens anders gedragen. Dat lijkt mij niets.
Ligt er maar net aan welke soort kanker je krijgt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Kaskade het volgende:
De overlevingskans bij kanker is tegenwoordig erg groot. Die 20% zal waarschijnlijk voornamelijk ouderen en andere mensen die fysiek al niet heel sterk zijn. Maak je er niet al te druk om en leef vooral niet continue met het idee dat je kanker hebt, dat vreet je van binnen alleen maar op.
Blijkbaar is Isabellaceline het daar ook niet helemaal mee eens. Die zet het ook juist hier om geen paniek te zaaien bij de familie. Vind ik wel goed. Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen mij ineens heel anders gaat behandelen of gemaakt lief gaat doen tegen mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij het zou krijgen piep je wel anders mevrouwtje, en zal je de mensen om je heen hard nodig hebben ipv je zo 'sterk' op te stellen en het allemaal goed te weten. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Desalniettemin hoop ik dat je het nooit hoeft te ervaren.
Geef ik je gelijk in. Maar je hebt de mensen om je heen wel nodig..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef Kaskade het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen mij ineens heel anders gaat behandelen of gemaakt lief gaat doen tegen mij.
Wat super fijn dat het bij jou onschuldig was! Ik hoop het ook, dankjewel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef Sylv3se het volgende:
Ik heb afgelopen augustus ook een moedervlek laten verwijderen in het ziekenhuis na een bezoekje aan de huisarts. De huisarts en dermatoloog zeiden beide dat het waarschijnlijk een melanoom was, maar na 2 weken stressen een telefoontje dat het onschuldig was. Hoop dat het voor jou ook meevalt, niet teveel stressen iig
Wat ontzettend triest.. Gecondoleerd Manke..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef Manke het volgende:
m'n vader is een paar maanden geleden overleden door uitgezaaide melanoom, wat een lijdensweg was dat
hoop dat je er op tijd bij bent.
Volgens mij komt dat ook wel een beetje omdat de mensen met longkanker gewoon vaak door blijven roken net zoals mijn oom dat deed. Dan vraag je er ook wel om en heb ik niet zoveel medelijden met je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke soort kanker je krijgt.Bij longkanker b.v. is nog nauwelijks voorruitgang geboekt qua genezing.
rot eens gauw op.quote:
Dan ga je er juist naartoe leven als je iedereen erbij gaat betrekken, dat moet je ook weer voorkomen. Gewoon door blijven gaan met leven, het is nog niet het einde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. Maar je hebt de mensen om je heen wel nodig..
Kanker is kanker voor mij en sterven aan longkanker is niet fijn. Trouwens niet iedereen met longkanker rookte als een schoorsteen op het moment van krijgen, longkanker kent ook vele vormen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook wel een beetje omdat de mensen met longkanker gewoon vaak door blijven roken net zoals mijn oom dat deed. Dan vraag je er ook wel om en heb ik niet zoveel medelijden met je.
Was het maar een troll Vigen98quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil graag geloven dat dit geen troll is maar toch denk ik dat dit een troll is...
Dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon doorgaat met roken terwijl je door het roken longkanker hebt gekregen, dan heb ik niet zoveel medelijden met je. Dat is wat ik zei. Net zoals mensen met huidkanker maar wel iedere dag een zonnebad nemen, daar heb ik ook niet zoveel medelijden mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Kanker is kanker voor mij en sterven aan longkanker is niet fijn. Trouwens niet iedereen met longkanker rookte als een schoorsteen op het moment van krijgen, longkanker kent ook vele vormen.
Hmmm, in dat geval veel succes! Wees niet bang, de meeste keren blijkt het loos alarm te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Was het maar een troll Vigen98
Hoezo zou het direct een troll moeten zijn? Het is niet zo dat kanker iets zeldzaams is dus de kans dat ze geen troll is, is veel groter dan dat ze wel een troll is. Ik zou ook niet weten waarom het niet geloofwaardig is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil graag geloven dat dit geen troll is maar toch denk ik dat dit een troll is...
Dat was ook het eerste wat ik dacht hoor, maar dat komt omdat het in KLB staat. Meestal staat zoiets in LIF, dacht ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Hoezo zou het direct een troll moeten zijn? Het is niet zo dat kanker iets zeldzaams is dus de kans dat ze geen troll is, is veel groter dan dat ze wel een troll is. Ik zou ook niet weten waarom het niet geloofwaardig is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook wel een beetje omdat de mensen met longkanker gewoon vaak door blijven roken net zoals mijn oom dat deed. Dan vraag je er ook wel om en heb ik niet zoveel medelijden met je.
Bij melanoom ligt dat iets anders, melanomen vormen zich vaak zonder zonverbranding. Melanomen onder je voeten, lies, onder je hoofdhaar, of aan de binnenkant van je mond of in het oog. Als het niet is uitgezaaid is de 5-jaarsoverleving voor alle stadia van melanoom samen op dit moment meer dan 80%. Is het uitgezaaid is het nauwelijks te behandelen, goede medicijnen zijn er niet voor en chemo slaat nauwelijks tot niet aan. 5-jaarsoverleving is dan 15% to 20%quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon doorgaat met roken terwijl je door het roken longkanker hebt gekregen, dan heb ik niet zoveel medelijden met je. Dat is wat ik zei. Net zoals mensen met huidkanker maar wel iedere dag een zonnebad nemen, daar heb ik ook niet zoveel medelijden mee.
Mijn moeder is gynaecoloog.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Gewoon een random vraag TS, wat voor werk heeft je moeder?
Ik weet al wat je denkt maar antwoord hem AUB
Verplaats je in een 20-jarige die er net achterkomt dat ze 9 weken zwanger is, kans heeft op een miskraam door een spiraal die er nog in zit en te horen krijgt dat ze mogelijk kanker heeft wat uitgezaaiid kan zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n knobbeltje haal je toch makkelijker weg dan een kind
Je bent er wel redelijk positief over lijkt het... Ik wil niet zeggen dat ik je een troll vindt maar dit verhaal is redelijk raarquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Verplaats je in een 20-jarige die er net achterkomt dat ze 9 weken zwanger is, kans heeft op een miskraam door een spiraal die er nog in zit en te horen krijgt dat ze mogelijk kanker heeft wat uitgezaaiid kan zijn
Gut meid!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Verplaats je in een 20-jarige die er net achterkomt dat ze 9 weken zwanger is, kans heeft op een miskraam door een spiraal die er nog in zit en te horen krijgt dat ze mogelijk kanker heeft wat uitgezaaiid kan zijn
Sterker nog ze wist op de dag van testen dat ze 9 weken was, maar ja moeder gynaecoloog hequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je bent er wel redelijk positief over lijkt het... Ik wil niet zeggen dat ik je een troll vindt maar dit verhaal is redelijk raarJe hebt een spiraal en toch ben je 9 weken zwanger?
Ik heb net een van haar topic gelezen ( zwanger ) en er werd gevraagd hoe ben je erachter gekomen dat je 9 weken zwanger bent? En zij antwoordde met 'met zwangerschapstesten ?' maar een zwangerschapstester geeft niet aan dat je 9 weken zwanger bent en toen zei zij dat haar moeder een gynaecoloog is. Dit is wel een beetje raar vindt je ook niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Sterker nog ze wist op de dag van testen dat ze 9 weken was, maar ja moeder gynaecoloog he![]()
Zou pappie dermatoloog zijn ?
Ik antwoorde zwangerschapstesten op de vraag hoe ben je erachter gekomen dat je zwanger bent. Vervolgens een echo gehad waaruit bleek dat ik 9 weken zwanger ben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb net een van haar topic gelezen ( zwanger ) en er werd gevraagd hoe ben je erachter gekomen dat je 9 weken zwanger bent? En zij antwoordde met 'met zwangerschapstesten ?' maar een zwangerschapstester geeft niet aan dat je 9 weken zwanger bent en toen zei zij dat haar moeder een gynaecoloog is. Dit is wel een beetje raar vindt je ook niet?
Ja het is gewoon een trol / fantastquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb net een van haar topic gelezen ( zwanger ) en er werd gevraagd hoe ben je erachter gekomen dat je 9 weken zwanger bent? En zij antwoordde met 'met zwangerschapstesten ?' maar een zwangerschapstester geeft niet aan dat je 9 weken zwanger bent en toen zei zij dat haar moeder een gynaecoloog is. Dit is wel een beetje raar vindt je ook niet?
Als je mijn topic beter had gelezen dan had je gezien dat mijn vader recent overleden is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Sterker nog ze wist op de dag van testen dat ze 9 weken was, maar ja moeder gynaecoloog he![]()
Zou pappie dermatoloog zijn ?
Er zijn gewoon zwangerschapstesten die aangeven hoe lang je zwanger bent hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd mensen zijn die het verpesten. Als jouw standpunt mij wat had geboeid, dan had ik je nu foto's gestuurd van het medisch rapport en de echo foto's. Maar je bent eigenlijk geen eens een quote waard.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een trol / fantast
True story.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Een beetje naar dat mensen hier lopen te beweren dat TS, die beweert dat ze kanker heeft, een troll isAls je het niet zeker weet, wat jullie niet doen, dan zou ik er niet eens over durven te beginnen.
Je liegt idiootquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Als je mijn topic beter had gelezen dan had je gezien dat mijn vader recent overleden is.
Ja maar geen 9 weken /exacte tijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Er zijn gewoon zwangerschapstesten die aangeven hoe lang je zwanger bent hoor.
Sorry hoor, maar wtf lees ik hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wtf lees ik hier_!
Waar ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Even een lekker zeikverhaal voor jullie.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Je liegt idioot
Quote waar dit staat dan?
Wat zei je ook alweer?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Liep al een maand of 3 met een soort moedervlekachtige bult tussen mijn borsten. Het viel me altijd al een beetje op dat het bultje af en toe van kleur en grootte veranderde, maar heb er nooit echt bij stil gestaan. Maar het zat me deze week niet lekker en ik ben naar de huisarts geweest.
De huisarts zei vrijwel direct dat hij vermoedt dat ik een melanoom heb, huidkanker. Hij heeft me doorverwezen naar een dermatoloog en ik kon diezelfde middag nog terecht.
De dermatoloog heeft het onderzocht met een dermatoscoop. Een soort vergrotende lens met verlichting. De dermatoloog bevestigde mijn huisarts zijn vermoeden.
Hij heeft het bultje onder lokale verdoving weggesneden en ik moet volgende week terugkomen zodat hij het randweefsel van 2 cm eromheen weg kan halen.
Het stuk huid is naar het lab gestuurd om te worden beoordeeld door de patholoog.
Ook moet ik naar de patholoog om te kijken of het uitgezaaiid is.
De overlevingskans van iemand met een melanoom is in NL 80%. Bij een uitzaaiing is de kans dat je geneest klein.
Voorlopig weet ik nog niks en is het afwachten in spanning.. Ik heb mijn vader pas geleden verloren aan kanker dus dat maakt het extra eng..
waarom?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon doorgaat met roken terwijl je door het roken longkanker hebt gekregen, dan heb ik niet zoveel medelijden met je. Dat is wat ik zei. Net zoals mensen met huidkanker maar wel iedere dag een zonnebad nemen, daar heb ik ook niet zoveel medelijden mee.
Dat is iig een goed vooruitzicht.quote:De overlevingskans van iemand met een melanoom is in NL 80%.
Gecondoleerd nog. Mag ik vragen aan welke kanker hij is overleden?quote:Voorlopig weet ik nog niks en is het afwachten in spanning.. Ik heb mijn vader pas geleden verloren aan kanker dus dat maakt het extra eng..
Jij bent echt walgelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n knobbeltje haal je toch makkelijker weg dan een kind
Bedankt. Hij is overleden aan darmkankerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heel veel sterkte Isabellaceline.
[..]
Dat is iig een goed vooruitzicht.
[..]
Gecondoleerd nog. Mag ik vragen aan welke kanker hij is overleden?
Feminist spottedquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt walgelijk.
Ts is troll, Pharkus zal wel kloonscan hebben gedaan. Sluit natuurlijk niet uit dat het vrij aparte uitspraken zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt walgelijk.
Mijn oma was al 15 jaar gestopt met roken, kreeg longkanker en is een maandje geleden overledenquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n conclusie trekken zonder jezelf kapot te schamenquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ts is troll, Pharkus zal wel kloonscan hebben gedaan. Sluit natuurlijk niet uit dat het vrij aparte uitspraken zijn.
Door geen broek aan te hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:46 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n conclusie trekken zonder jezelf kapot te schamen
of aderverkalking dat zou een moderne ziekte zijn... maar 3000 jaar geleden hadden ze het ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn oma was al 15 jaar gestopt met roken, kreeg longkanker en is een maandje geleden overleden
Vriendin van mijn moeder nooit gerookt, ook niet in haar directe omgeving, ook longkanker ( na 10 jaar schoon van borstkanker te zijn geweest) en die is van de week overleden.
Er is ook onderzoek gedaan, er zijn beduidend minder mensen gaan roken, toch blijft longkanker stijgen.
Ik zeg echt niet dat roken goed is, maar longkanker komt lange na niet alleen bij mensen voor die roken.
er zijn tegenwoordig testen die aangeven hoe ver je zwanger bent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
9 weken is een goed moment voor de eerste echo, met een moeder als gynaecoloog zou dat helemaal zo geregeld moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
er zijn tegenwoordig testen die aangeven hoe ver je zwanger bent.
[ afbeelding ]
Nee, iemand met uitgezaaide kanker met 15% kans over 5 jaar nog te leven.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Over dit soort dingen troll je niet lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef snakelady het volgende:
[..]Vrij heel erg ultra ziek als je dat doet inderdaad.. toch heb ik het gevoel dat het bij dit topic anders ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Ik weet het niet, ik ga er gewoon vanuit dat het waar is en zo niet, tja..dan niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vrij heel erg ultra ziek als je dat doet inderdaad.. toch heb ik het gevoel dat het bij dit topic anders ligt.
Serieus, gewoon foto's van een dode baby van een of andere blog gejat en daar geplaatst alsof het haar kind was.quote:
dode baby blog?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, gewoon foto's van een dode baby van een of andere blog gejat en daar geplaatst alsof het haar kind was.
Weet ik veel van wie die blog is, dat is bijna 10 jaar geleden gebeurd.quote:
Soms zit het even tegen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:04 schreef Syntos het volgende:
Bijzonder veel pech in zo'n korte periode.
jij x10quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wat er is niet normaal aan het willen zien van borsten?
Thxquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef summer2bird het volgende:
rip aan de nabestaanden alvast.
Nee, sorry, stom grapje, meen dr niks van.
Komt vast goed, ze zijn tegenwoordig al heel ver met de medische technologie, en probeer de hoop (en humor) erin te houden.
Hoop en rust is het halve werk al.
duim voor je!
waarom alleen x10? niet x100? vond dat wel gepastquote:
Heel veel sterkte!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
De huisarts zei vrijwel direct dat hij vermoedt dat ik een melanoom heb, huidkanker. Hij heeft me doorverwezen naar een dermatoloog en ik kon diezelfde middag nog terecht.
De dermatoloog heeft het onderzocht met een dermatoscoop. Een soort vergrotende lens met verlichting. De dermatoloog bevestigde mijn huisarts zijn vermoeden.
Hij heeft het bultje onder lokale verdoving weggesneden en ik moet volgende week terugkomen zodat hij het randweefsel van 2 cm eromheen weg kan halen.
Het stuk huid is naar het lab gestuurd om te worden beoordeeld door de patholoog.
De overlevingskans van iemand met een melanoom is in NL 80%. Bij een uitzaaiing is de kans dat je geneest klein.
Voorlopig weet ik nog niks en is het afwachten in spanning.. Ik heb mijn vader pas geleden verloren aan kanker dus dat maakt het extra eng..
Dat zegt meer over bepaalde types in KLB dan over de klacht zelf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:15 schreef Dixon het volgende:
[..]Kloontje nummer hoeveel britney/dolfijntjelove/hilary ?
Tevens, Krijg je dit soort berichten als je dit in KLB stopt
https://www.google.nl/#q=dermatoscoopquote:Op zaterdag 23 november 2013 09:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
sterkte..overigens heet dat een microscoop...
En m'n ma heeft het ook gehad en het kan best meevallen allemaal
Dit. Sterkte, TS.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:52 schreef snakelady het volgende:
Of TS een troll is, dat zou kunnen, maar je weet het niet 100% zeker, er gebeuren nu eenmaal hele rare dingen.
Dus als je het niet 100% zeker weet, spreek het dan ook niet uit, er is namelijk altijd een kans dat het waar is en dat je die persoon kwetst.
Is het niet waar dan is die persoon net zo goed ziek en heeft blijkbaar even aandacht nodig, dat wil ik dan wel geven als die persoon zich daardoor beter voelt, mijn leven word er namelijk toch niet door beinvloed.
Ach vervelend.. Nu hopen dat het nooit meer terugkomt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef BMTH het volgende:
sterkte, heb zelf ook veel geleden door kanker
Wat ontzettend naar.. Hoop voor je dat die tijd nu voorbij is!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:17 schreef BMTH het volgende:
sterkte, heb zelf ook veel geleden door kanker
Hoe is 't nu met de stand van zaken?quote:Op zondag 24 november 2013 01:16 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Wat ontzettend naar.. Hoop voor je dat die tijd nu voorbij is!
Dankjewel x
Flame flame.quote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef HalveZware het volgende:
Kanker troll....
Ja kom maar met die flame's I dont give a fuck
Je moederquote:Op zondag 24 november 2013 02:00 schreef HalveZware het volgende:
Kanker troll....
Ja kom maar met die flame's I dont give a fuck
Is hier nog niet zo lang geleden in OUD ook gebeurd. Tsja trolls blijf je houden. Veel sterkte TS, troll of niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Weet ik veel van wie die blog is, dat is bijna 10 jaar geleden gebeurd.
Gewoon wiet roken idd, veel gezonder.quote:Op zondag 24 november 2013 02:52 schreef deadprez het volgende:
kanker is verzonnen door big pharma, chemo maakt je zieker.
quote:Op zondag 24 november 2013 03:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gewoon wiet roken idd, veel gezonder.
quote:I don't believe Bob Marley died from cancer
31 years ago I would've been a Panther
They killed Huey cause they knew he had the answer
The views that you see in the news is propaganda
Dan voel je je behoorlijk kut. Of je voelt niks, kan ook.quote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef BlueMage het volgende:
Bob Marley had kanker aan z'n dikke teen, serieus zo wil je toch niet doodgaan?
Wiet remt de groei van de meeste tumoren, dus het is gewoon slim om jonkos te klappen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:14 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gewoon wiet roken idd, veel gezonder.
je hebt zelf een dikke teenquote:Op zondag 24 november 2013 03:18 schreef BlueMage het volgende:
Bob Marley had kanker aan z'n dikke teen, serieus zo wil je toch niet doodgaan?
je bent zelf leukquote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het was eigenlijk z'n teennagel maar dit woord was leukerder.
Still waiting..quote:Op zondag 24 november 2013 01:20 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Hoe is 't nu met de stand van zaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
Maar hij weigerde behandelingen.quote:Op zondag 24 november 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Het was eigenlijk z'n teennagel maar dit woord was leukerder.
Testen van Clearblue geven wel de tijd aan dat je zwanger bent.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
quote:
Hoe lang is ze al kanker vrij?quote:Op maandag 25 november 2013 14:47 schreef Gulmez het volgende:
Mijn moeder had baar moeder hals kanker die hebben ze eruit gepleurd en nu is ze weer beter maar je ben pas kanker vrij als je 5 jaar niet meer terug kom maar komt goed ik steun haar door het vuur
Ze is nog aan het herstellen, mag wel alweer boodschappen doen kwartiertje lopen maar nog geen zware dingen tillen, officieel heeft ze nog kanker ze moest eigenlijk bestraling worden alleen dat doet ze niet omdat de artsen al zeiden van dat het al weg is, maar voor zekerheid wouden ze het nog ff doen, wel fijn je weer te spreken heb fok wel beetje gemist haha!quote:
Godverdomme. Sterkte!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
damn sterkte. ze halen dan je lymfeklieren weg en dan wachten ze af, elke 3 maanden een check.quote:Op maandag 25 november 2013 17:46 schreef Isabellaceline het volgende:
Vandaag moest ik terug om de hechtingen eruit te laten halen, en voor de uitslag.
De arts heeft me verteld dat er een tumor zit, huidkanker dus.
Volgende week moet ik terug. Dezelfde wond wordt opengemaakt en rondom het plekje wordt er 4 mm weggehaald om de overige kankercellen weg te halen. Dan wordt het weer allemaal onderzocht.. Morgen de derma bellen om ook de rest van mijn lichaam te onderzoeken, mogelijk moeten er 1 of meerdere lymfeklieren weggehaald worden maar daar kan ik nog niks over zeggen.. Ben blij dat ik zo snel de uitslag heb gekregen..
Uhhh ken anders iemand die 'n ver uitgezaaid melanoom overleefd heeft. Paar hevige operaties moeten ondergaan enzo maar hij leeft nog steeds volgens mij.quote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Manke het volgende:
[..]
damn sterkte. ze halen dan je lymfeklieren weg en dan wachten ze af, elke 3 maanden een check.
ik heb iemand gesproken die melanoom uitzaaiingen de hersenen had, het is helemaal weg door abrikozenpitten (zit een hoge dosis amygdaline in) doe er eens onderzoek naar, je kan beter nu handelen en zoeken naar alternatieven, alle middelen tegen melanoom zijn er om het leven gemiddeld een jaar te verlengen, geen een medicijn kan het genezen.
Sterkte.
weghalen is het enige dat werkt idd. M'n pa is erdoor overleden, weghalen hebben ze niet eens geprobeerd, ze naaiden hem meteen weer dicht.quote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Uhhh ken anders iemand die 'n ver uitgezaaid melanoom overleefd heeft. Paar hevige operaties moeten ondergaan enzo maar hij leeft nog steeds volgens mij.
Dankjewelquote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Manke het volgende:
[..]
damn sterkte. ze halen dan je lymfeklieren weg en dan wachten ze af, elke 3 maanden een check.
ik heb iemand gesproken die melanoom uitzaaiingen de hersenen had, het is helemaal weg door abrikozenpitten (zit een hoge dosis amygdaline in) doe er eens onderzoek naar, je kan beter nu handelen en zoeken naar alternatieven, alle middelen tegen melanoom zijn er om het leven gemiddeld een jaar te verlengen, geen een medicijn kan het genezen.
Sterkte.
Niet op de zaken vooruit lopen hé. Een klein tumorplekje op de huid betekent niet meteen dat het ongeneeslijk is en Isabellaceline dood gaat. En lymfeklieren onderzoeken is een standaard proces bij iedere vorm van kanker.quote:Op maandag 25 november 2013 19:56 schreef Manke het volgende:
[..]
Sterkte.
quote:alle middelen tegen melanoom zijn er om het leven gemiddeld een jaar te verlengen, geen een medicijn kan het genezen.
Geef eens wat meer info want dit is uniek namelijk.quote:ik heb iemand gesproken die melanoom uitzaaiingen de hersenen had, het is helemaal weg door abrikozenpitten.
Oja?quote:Op maandag 25 november 2013 20:33 schreef Manke het volgende:
[..]
weghalen is het enige dat werkt idd. M'n pa is erdoor overleden, weghalen hebben ze niet eens geprobeerd, ze naaiden hem meteen weer dicht.
bron:https://www.kanker.nl/bib(...)ndeling-bij-melanoomquote:Behandeling bij melanoom
U kunt de volgende behandelingen krijgen:
operatie
regionale perfusie
chemotherapie
bestraling
ze zegt dat er mogelijk lymfeklieren moeten worden weggehaald. Melanoom is de agressiefste kankersoort en als het uitgezaaid is waar het niet weggehaald kan worden dan werkt niks meer, meeste medicijnen zijn expirimenteel en werken alleen levensverlengend met gemiddeld een jaar, zoals "wondermiddel" yervoy.quote:Op dinsdag 26 november 2013 22:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet op de zaken vooruit lopen hé. Een klein tumorplekje op de huid betekent niet meteen dat het ongeneeslijk is en Isabellaceline dood gaat. En lymfeklieren onderzoeken is een standaard proces bij iedere vorm van kanker.
Hoe haal je het in je hoofd te adviseren aan de abrikozenpitten te gaan ipv behandeling door artsen.
En dan deze zin:
[..]![]()
De overlevingskans is 80% !!!!!
[..]
Geef eens wat meer info want dit is uniek namelijk.
*denkt aan de kwakzalvers van 20 jaar geleden met hun citroenthee, pianospelen en graseten behandelingen.
quote:Op zondag 1 december 2013 18:57 schreef Isabellaceline het volgende:
Jep. Het is uitgezaaiid. Woensdag beginnen met 1e chemo. En volgende week halen ze 3 lymfes weg.![]()
Als je dit trollt ben je wel echt ziek in je hoofdquote:Op zondag 1 december 2013 19:04 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Enige wat er uit de kut van TS kan komen is een kleinere troll....
De kans dat je dit overkomt is kleiner dan de kans dat je dit trolt....quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Als je dit trollt ben je wel echt ziek in je hoofd
True.quote:Op zondag 1 december 2013 19:09 schreef HalveZware het volgende:
[..]
De kans dat je dit overkomt is kleiner dan de kans dat je dit trolt....
De chemo kan het kindje beschadigen omdat ik nu pas 10 weken zwanger ben. Hebben dus besloten de zwangerschap af te breken.quote:
Dankjewel, ik kan wel lachen om hun autistische gedrag eigenlijk hahaquote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef AssiMar. het volgende:
Sterkte meid.
Let maar niet op de nare berichten van echte autisten hier!
Laten we maar zeggen dat in zulke tijden lachen je hoop/kracht geeft.quote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Dankjewel, ik kan wel lachen om hun autistische gedrag eigenlijk haha
Heb je gelijk in!quote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat in zulke tijden lachen je hoop/kracht geeft.
Goed idee!quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
Dat is kut om te horen, damn. Sterkte.
Beloof je dat je een topic maakt zodra je de ziekte overwonnen hebt met een linkje naar dit topic?
Dankjewel! Ja zal ik doenquote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
Dat is kut om te horen, damn. Sterkte.
Beloof je dat je een topic maakt zodra je de ziekte overwonnen hebt met een linkje naar dit topic?
Thxxx facepalmquote:
Niemandquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik vraag mij af hoeveel mensen er een cigaret roken en nu denken om te stoppen...
Als je het niet gelooft reageer je toch nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft deze bullshit serieus?
een keer een user de kanker toewensen en je hebt een blauwe aan je reet hangen,quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft reageer je toch niet
Jij bent er heilig van overtuigd dat het een troll is?quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft deze bullshit serieus?
Check de PH van TS, als je dan nog steeds denkt dat TS geen kloontje/kutuser/aandachtshoer is ben je gewoon simpel, en daar ga ik je verder niet vanaf helpen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jij bent er heilig van overtuigd dat het een troll is?
![]()
![]()
![]()
Niks geeft aan dat het een troll is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Check de PH van TS, als je dan nog steeds denkt dat TS geen kloontje/kutuser/aandachtshoer is ben je gewoon simpel, en daar ga ik je verder niet vanaf helpen.
Dus succes d'r mee :-)
naief,simpel,lapoquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks geeft aan dat het een troll is.
We kunnen het nooit zeker weten, maar voor nu geloof ik TS.
Zieke mensen zijn er ( nee geen woordgrap wel slechte woordkeuze...quote:Op zondag 1 december 2013 23:45 schreef Copthorne het volgende:
Ik kan me serieus niet voorstellen dat er mensen zijn die op deze manier gaan trollen. Ik kan 1000 manieren bedenken die grappiger en smaakvoller zijn. Ik ga er dus niet vanuit dat dit een troll is.
Heel veel sterkte toegewenst, TS!![]()
Ik hoop dat je veel vrienden en familie hebt die je kunnen bijstaan en het doet me goed om te zien dat hier ook veel lieve reacties worden geplaatst.
Jij bent serieus, met afstand, de meest falende autistische user die er ooit op hier op fok gezeten heeft.quote:Op zondag 1 december 2013 23:27 schreef HalveZware het volgende:
[..]
een keer een user de kanker toewensen en je hebt een blauwe aan je reet hangen,
minimaal week lang een kankertopic online houden terwijl er daadwerkelijk mensen aan kapot gaan en das prima?
Dat is met 2 maten meten ;-)
Seconded!quote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij bent serieus, met afstand, de meest falende autistische user die er ooit op hier op fok gezeten heeft.
Dankquote:Op zondag 1 december 2013 23:57 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Jij bent serieus, met afstand, de meest falende autistische user die er ooit op hier op fok gezeten heeft.
Dankquote:
hoe heet het middel, want er bestaat geen werkende chemo tegen melanoom, Google maar. Mijn pa kreeg ook chemo wat niks heeft gedaan, maar dat was alleen om in aanmerking te komen voor dat rete dure medicijn yervoy, wat ook niks heeft uitgehaald bij hem.quote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
De chemo kan het kindje beschadigen omdat ik nu pas 10 weken zwanger ben. Hebben dus besloten de zwangerschap af te breken.
is voor de uitzaaiing.quote:Op maandag 2 december 2013 13:49 schreef Manke het volgende:
[..]
hoe heet het middel, want er bestaat geen werkende chemo tegen melanoom, Google maar. Mijn pa kreeg ook chemo wat niks heeft gedaan, maar dat was alleen om in aanmerking te komen voor dat rete dure medicijn yervoy, wat ook niks heeft uitgehaald bij hem.
ze zijn gentherapie vergeten. Chemo en radiatie zijn ook niet zo effectief, maar daar gaat dat artikel niet over.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja?
[..]
bron:https://www.kanker.nl/bib(...)ndeling-bij-melanoom
Droplul dat je bent met je onnodige bangmakerij.
TT is terecht. Sterkte, ik hoop dat het opgelost is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dank
Zoveel complimenten vandaag :-)
Was het maar opgelost.. Wel bedankt!quote:Op maandag 2 december 2013 13:57 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
TT is terecht. Sterkte, ik hoop dat het opgelost is.
Gast, rot gewoon op.quote:Op maandag 2 december 2013 00:00 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dank
Zoveel complimenten vandaag :-)
Opgelost is niet de meest gelukkig gekozen term, sorry. Ik bedoelde: ik hoop dat de eerste akties afdoende zijn geweest zodat (op dit moment) geen vervolgstappen nodig zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 22:50 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Was het maar opgelost.. Wel bedankt!
quote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef JuBoy het volgende:
Serieuze topics vind ik nooit leuk. Ik kan die confrontatie met ziekte problemen niet goed handelen.
Sterkte.
Ik heb alleen de OP gelezen en het topics slechts heel globaal maar ik zie het verhaal er niet in?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef HalveZware het volgende:
Welke blauwe heb me post verwijdert?
Is het niet de bedoeling dat je mensen verteld dat deze kut troll op een film gebaseerd is?
http://www.moviemeter.nl/film/72571
Klaar, deze kan dus wel op slot nu.... schijt-trol.
Oke, ga ik het even uitleggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb alleen de OP gelezen en het topics slechts heel globaal maar ik zie het verhaal er niet in?
Dat valt nog wel mee hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:40 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oke, ga ik het even uitleggen.
Aantal dingen waarom dit topic niet deugt:
- De geloofwaardigheid van de TS ( elke maand ongeveer wel een nieuw drama topic )
Dank voor het toelichten van mijn argument! :-)quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee hoor.
20 november: OUD / Zwanger
22 november: KLB / Kanker
29 november: LIF / Ziekte van Pfeiffer
30 november: SEX / #2 Hoe lang staan jullie al droog? (seks terwijl je zwanger bent?)
Al ben ik met je eens dat het wel bijzonder veel pech is in 9 dagen tijd, en dat sommige dingen niet overeenkomen.
Ik zeg niet dat TS dit is, maar er zijn genoeg droeftoeters die met dit soort dingen spotten voor aandacht.
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:11 schreef Manke het volgende:
Je krijgt ook pas chemo nadat de lymfeklieren zijn verwijderd en dat na maanden niet effectief bleek en je niet in aanmerking komt voor een bepaald medicijn.
Nog nooit van deze film gehoord..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef HalveZware het volgende:
Welke blauwe heb me post verwijdert?
Is het niet de bedoeling dat je mensen verteld dat deze kut troll op een film gebaseerd is?
http://www.moviemeter.nl/film/72571
Klaar, deze kan dus wel op slot nu.... schijt-trol.
Seks tijdens je zwangerschap is gewoon normaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:58 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dank voor het toelichten van mijn argument! :-)
Pfeiffer, kanker, neuken en zwanger zijn.... in iets meer dan een week tijd....
TS D'r leven moet toch wel een achtbaan zijn he
Als je alleen maar eigenzinnig commentaar hebt op mijn ziekte, dan heb ik liever dat je wegblijft. Wil je best een plukje haar sturen! Denk is na domme lapzwansquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:40 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oke, ga ik het even uitleggen.
Aantal dingen waarom dit topic niet deugt:
- De geloofwaardigheid van de TS ( elke maand ongeveer wel een nieuw drama topic )
- Het verhaal is simpelweg onmogelijk, zoveel pech past er niet in één leven, in minder dan een maand.
- Geklooi met datums, uit vorige replys
- Het verhaal van een film van enkele jaren geleden lijkt bijzonder sterk op dit draadje
( Molly, gespeeld door random-wijf wat ik niet ken, woont bij ene maarten ( gespeeld door paul de Leeuw), moeilijk moeilijk met relaties ( zie post history van TS) en uiteindelijk raakt ze zwanger ( ze weet niet wie de vader is, dus dit kan TS nog later gebruiken als ze de film chronologisch volgt ) en uiteindelijk sterft ze ( de hoofdpersoon ) uiteraard met het hele hollandse drama er omheen)
- Verder lijken de reply's op dit topic ook niet helemaal te kloppen met de werkelijkheid ( ik noem geen namen,maar meerdere DM's gehad van mensen die het met me eens zijn )
al met al, deze troll is lomp, ongehoord lomp.
ik scheld misschien veel met kanker, maar ik neem de ziekte nog altijd serieus.
Mensen die dit soort topics maken, lijken kanker wel grappig te vinden of iets dergelijks.
Zit zelf meer op hard bewijs te wachten,een dokter of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Als je alleen maar eigenzinnig commentaar hebt op mijn ziekte, dan heb ik liever dat je wegblijft. Wil je best een plukje haar sturen! Denk is na domme lapzwans
Nee, ik weet zelf heel goed wat de arts mij verteld heeft.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef HalveZware het volgende:
TS je verhaal begint echt uitelkaar te flikkeren.
Dingen weerleggen met "Nee hoor" is gewoon een verbastering van "Sorry ik ben uitgeluld, maar ik verrekt het om je gelijk te geven"
gewoon lekker ontkennen dat je het gejat hebt is ook cheap.
en op me laatste post reageer je alleen op het laatste argument?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Nee, ik weet zelf heel goed wat de arts mij verteld heeft.
Verder heb ik nooit van die film gehoord.
En ja ik heb geen zin om uitgebreid te antwoorden. Ik ben ziek namelijk
Sorry maar dat is geen excuus als je wel gewoon op FOK! kan zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
En ja ik heb geen zin om uitgebreid te antwoorden. Ik ben ziek namelijk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Ah, te ziek om uitgebreid te antwoorden... Hopelijk voel je je op 7 december wel beter, zodat je naar Time Warp kunt.
TS gaat niet in op de onderbouwde beschuldigingen dat ze keihard jokt omdat ze 'ziek' is.quote:
Zusje van Roadtripquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef hoink581 het volgende:
Jemig de pemig, ik moet concluderen na het lezen van dit topic dat TS sowieso een hardnekkig probleem heeft.
D'r is wel vaker iets dergelijks op FOK! gebeurd...tot miskramen en overleden kinderen aan toe.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef richolio het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar misschien wordt het tijd dat ts het toch maar gaat bewijzen. Ik was altijd van mening dat mensen die zeiden dat ts een trol was niet goed waren, zoiets zeg je namelijk niet , maar als iemand het zo zeker weet (als sommige hier)...
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Ah, te ziek om uitgebreid te antwoorden... Hopelijk voel je je op 7 december wel beter, zodat je naar Time Warp kunt.
Ja, dat werd me bij het zien van o.a. dat topic duidelijk. Zielig figuur.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef kristalhelder het volgende:
[..]TS is echt een troll. Te ziek om te typen maar wel naar technofeest. En dan is de chemo nog niet eens begonnen
Hahahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Een slotje zou in deze wel zo terecht zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
D'r is wel vaker iets dergelijks op FOK! gebeurd...tot miskramen en overleden kinderen aan toe.
Nah. Van mij mag TS eerst met de grond gelijk gemaakt worden voor dit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een slotje zou in deze wel zo terecht zijn.
eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef Syntos het volgende:
[..]
Nah. Van mij mag TS eerst met de grond gelijk gemaakt worden voor dit.
Ik probeer te genieten van mijn leven! Ik heb uitgezaaiide kanker domme trut. Over 1 jaar zal de kanker overal zitten. En voor de domme tering debielen onder ons, ik ga GEEN bewijs geven dmv mijn dokter?? Hij ziet me aankomen. Ik hoef niks te bewijzen tegenover een stel sukkels op een forum.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Pardon?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik probeer te genieten van mijn leven! Ik heb uitgezaaiide kanker domme trut. Over 1 jaar zal de kanker overal zitten. En voor de domme tering debielen onder ons, ik ga GEEN bewijs geven dmv mijn dokter?? Hij ziet me aankomen. Ik hoef niks te bewijzen tegenover een stel sukkels op een forum.
Kan je arrogant pardon komen zeggen, maar jullie zijn bijna allemaal idioten die niks beters te doen hebben dan mensen afzeiken via een anoniem forum. Ik dacht dat dit leuk was, maar ik besef me weer even dat ik boven dit gezeik sta.quote:
Jij komt hier. Mensen zien dat sommige dingen niet kloppen. Jij verwerpt al die argumenten zonder onderbouwing. Logisch dat mensen dan gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:41 schreef Isabellaceline het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk te zielig voor woorden. Ik heb kanker. Ik ben hier niet blij mee en ik loop hier niet mee te koop. Ik hoef geen medelijden, maar ik wil mijn verhaal kwijt!
Ik twijfel aan alles! IK heb nergens zekerheid over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Jij komt hier. Mensen zien dat sommige dingen niet kloppen. Jij verwerpt al die argumenten zonder onderbouwing. Logisch dat mensen dan gaan twijfelen.
Het lijkt me inderdaad vervelend als je denkt iedereen voor de gek te kunnen houden, om er vervolgens erachter te komen dat er gaten in je verhaal zitten.quote:
Je hoeft mij geen domme trut te noemen, daar is niets arrogants aan. Ik begrijp niet waarom je mij hierop aan moet vallen, gezien allerlei andere beschuldigingen jegens jouw persoon. Het maakt me allemaal niet uit. Ik heb eerder aangegeven dat ik je sterkte toewenste, mocht het allemaal waar zijn. Ook mocht het niet waar zijn, overigens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:42 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Kan je arrogant pardon komen zeggen, maar jullie zijn bijna allemaal idioten die niks beters te doen hebben dan mensen afzeiken via een anoniem forum. Ik dacht dat dit leuk was, maar ik besef me weer even dat ik boven dit gezeik sta.
Doe rustig tegen Voszje he!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik probeer te genieten van mijn leven! Ik heb uitgezaaiide kanker domme trut. Over 1 jaar zal de kanker overal zitten. En voor de domme tering debielen onder ons, ik ga GEEN bewijs geven dmv mijn dokter?? Hij ziet me aankomen. Ik hoef niks te bewijzen tegenover een stel sukkels op een forum.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Doe rustig tegen Voszje he!!
anders komt de Fok! Knokploeg langs!
Je mail adress an public ja?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Isabellaceline het volgende:
Voor de mensen die mij niet geloven, stuur mij maar een mailtje naar .
Stuur je telefoonnummer maar dan zal ik je even uitleggen wat hier aan de hand is.
Geen zoekresultaat gevonden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Isabellaceline het volgende:
Voor de mensen die mij niet geloven, stuur mij maar een mailtje naar
Stuur je telefoonnummer maar dan zal ik je even uitleggen wat hier aan de hand is.
Doe normaal..quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:49 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Je mail adress an public ja?
dan heb je de overlevingskansen van die kanker van je echt laag ingeschat
je hebt geen idee hoeveel spam dit gaat geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |