quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Ah, te ziek om uitgebreid te antwoorden... Hopelijk voel je je op 7 december wel beter, zodat je naar Time Warp kunt.
Ja, dat werd me bij het zien van o.a. dat topic duidelijk. Zielig figuur.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:22 schreef kristalhelder het volgende:
[..]TS is echt een troll. Te ziek om te typen maar wel naar technofeest. En dan is de chemo nog niet eens begonnen
Hahahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Ah, te ziek om uitgebreid te antwoorden... Hopelijk voel je je op 7 december wel beter, zodat je naar Time Warp kunt.
Een slotje zou in deze wel zo terecht zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef BlueMage het volgende:
[..]
D'r is wel vaker iets dergelijks op FOK! gebeurd...tot miskramen en overleden kinderen aan toe.
Nah. Van mij mag TS eerst met de grond gelijk gemaakt worden voor dit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een slotje zou in deze wel zo terecht zijn.
eensquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:33 schreef Syntos het volgende:
[..]
Nah. Van mij mag TS eerst met de grond gelijk gemaakt worden voor dit.
Ik probeer te genieten van mijn leven! Ik heb uitgezaaiide kanker domme trut. Over 1 jaar zal de kanker overal zitten. En voor de domme tering debielen onder ons, ik ga GEEN bewijs geven dmv mijn dokter?? Hij ziet me aankomen. Ik hoef niks te bewijzen tegenover een stel sukkels op een forum.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Pardon?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik probeer te genieten van mijn leven! Ik heb uitgezaaiide kanker domme trut. Over 1 jaar zal de kanker overal zitten. En voor de domme tering debielen onder ons, ik ga GEEN bewijs geven dmv mijn dokter?? Hij ziet me aankomen. Ik hoef niks te bewijzen tegenover een stel sukkels op een forum.
Kan je arrogant pardon komen zeggen, maar jullie zijn bijna allemaal idioten die niks beters te doen hebben dan mensen afzeiken via een anoniem forum. Ik dacht dat dit leuk was, maar ik besef me weer even dat ik boven dit gezeik sta.quote:
Jij komt hier. Mensen zien dat sommige dingen niet kloppen. Jij verwerpt al die argumenten zonder onderbouwing. Logisch dat mensen dan gaan twijfelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:41 schreef Isabellaceline het volgende:
Jullie zijn stuk voor stuk te zielig voor woorden. Ik heb kanker. Ik ben hier niet blij mee en ik loop hier niet mee te koop. Ik hoef geen medelijden, maar ik wil mijn verhaal kwijt!
Ik twijfel aan alles! IK heb nergens zekerheid over.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:43 schreef Syntos het volgende:
[..]
Jij komt hier. Mensen zien dat sommige dingen niet kloppen. Jij verwerpt al die argumenten zonder onderbouwing. Logisch dat mensen dan gaan twijfelen.
Het lijkt me inderdaad vervelend als je denkt iedereen voor de gek te kunnen houden, om er vervolgens erachter te komen dat er gaten in je verhaal zitten.quote:
Je hoeft mij geen domme trut te noemen, daar is niets arrogants aan. Ik begrijp niet waarom je mij hierop aan moet vallen, gezien allerlei andere beschuldigingen jegens jouw persoon. Het maakt me allemaal niet uit. Ik heb eerder aangegeven dat ik je sterkte toewenste, mocht het allemaal waar zijn. Ook mocht het niet waar zijn, overigens.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:42 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Kan je arrogant pardon komen zeggen, maar jullie zijn bijna allemaal idioten die niks beters te doen hebben dan mensen afzeiken via een anoniem forum. Ik dacht dat dit leuk was, maar ik besef me weer even dat ik boven dit gezeik sta.
Doe rustig tegen Voszje he!!quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik probeer te genieten van mijn leven! Ik heb uitgezaaiide kanker domme trut. Over 1 jaar zal de kanker overal zitten. En voor de domme tering debielen onder ons, ik ga GEEN bewijs geven dmv mijn dokter?? Hij ziet me aankomen. Ik hoef niks te bewijzen tegenover een stel sukkels op een forum.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Doe rustig tegen Voszje he!!
anders komt de Fok! Knokploeg langs!
Je mail adress an public ja?quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Isabellaceline het volgende:
Voor de mensen die mij niet geloven, stuur mij maar een mailtje naar .
Stuur je telefoonnummer maar dan zal ik je even uitleggen wat hier aan de hand is.
Geen zoekresultaat gevonden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:47 schreef Isabellaceline het volgende:
Voor de mensen die mij niet geloven, stuur mij maar een mailtje naar
Stuur je telefoonnummer maar dan zal ik je even uitleggen wat hier aan de hand is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |