Nog nooit van deze film gehoord..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:32 schreef HalveZware het volgende:
Welke blauwe heb me post verwijdert?
Is het niet de bedoeling dat je mensen verteld dat deze kut troll op een film gebaseerd is?
http://www.moviemeter.nl/film/72571
Klaar, deze kan dus wel op slot nu.... schijt-trol.
Seks tijdens je zwangerschap is gewoon normaalquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:58 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Dank voor het toelichten van mijn argument! :-)
Pfeiffer, kanker, neuken en zwanger zijn.... in iets meer dan een week tijd....
TS D'r leven moet toch wel een achtbaan zijn he
Als je alleen maar eigenzinnig commentaar hebt op mijn ziekte, dan heb ik liever dat je wegblijft. Wil je best een plukje haar sturen! Denk is na domme lapzwansquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:40 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oke, ga ik het even uitleggen.
Aantal dingen waarom dit topic niet deugt:
- De geloofwaardigheid van de TS ( elke maand ongeveer wel een nieuw drama topic )
- Het verhaal is simpelweg onmogelijk, zoveel pech past er niet in één leven, in minder dan een maand.
- Geklooi met datums, uit vorige replys
- Het verhaal van een film van enkele jaren geleden lijkt bijzonder sterk op dit draadje
( Molly, gespeeld door random-wijf wat ik niet ken, woont bij ene maarten ( gespeeld door paul de Leeuw), moeilijk moeilijk met relaties ( zie post history van TS) en uiteindelijk raakt ze zwanger ( ze weet niet wie de vader is, dus dit kan TS nog later gebruiken als ze de film chronologisch volgt ) en uiteindelijk sterft ze ( de hoofdpersoon ) uiteraard met het hele hollandse drama er omheen)
- Verder lijken de reply's op dit topic ook niet helemaal te kloppen met de werkelijkheid ( ik noem geen namen,maar meerdere DM's gehad van mensen die het met me eens zijn )
al met al, deze troll is lomp, ongehoord lomp.
ik scheld misschien veel met kanker, maar ik neem de ziekte nog altijd serieus.
Mensen die dit soort topics maken, lijken kanker wel grappig te vinden of iets dergelijks.
Zit zelf meer op hard bewijs te wachten,een dokter of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:24 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Als je alleen maar eigenzinnig commentaar hebt op mijn ziekte, dan heb ik liever dat je wegblijft. Wil je best een plukje haar sturen! Denk is na domme lapzwans
Nee, ik weet zelf heel goed wat de arts mij verteld heeft.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:25 schreef HalveZware het volgende:
TS je verhaal begint echt uitelkaar te flikkeren.
Dingen weerleggen met "Nee hoor" is gewoon een verbastering van "Sorry ik ben uitgeluld, maar ik verrekt het om je gelijk te geven"
gewoon lekker ontkennen dat je het gejat hebt is ook cheap.
en op me laatste post reageer je alleen op het laatste argument?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Nee, ik weet zelf heel goed wat de arts mij verteld heeft.
Verder heb ik nooit van die film gehoord.
En ja ik heb geen zin om uitgebreid te antwoorden. Ik ben ziek namelijk
Sorry maar dat is geen excuus als je wel gewoon op FOK! kan zitten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:26 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
En ja ik heb geen zin om uitgebreid te antwoorden. Ik ben ziek namelijk
quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:09 schreef Voszje het volgende:
Ah, te ziek om uitgebreid te antwoorden... Hopelijk voel je je op 7 december wel beter, zodat je naar Time Warp kunt.
TS gaat niet in op de onderbouwde beschuldigingen dat ze keihard jokt omdat ze 'ziek' is.quote:
Zusje van Roadtripquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef hoink581 het volgende:
Jemig de pemig, ik moet concluderen na het lezen van dit topic dat TS sowieso een hardnekkig probleem heeft.
D'r is wel vaker iets dergelijks op FOK! gebeurd...tot miskramen en overleden kinderen aan toe.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef richolio het volgende:
Durf het bijna niet te zeggen, maar misschien wordt het tijd dat ts het toch maar gaat bewijzen. Ik was altijd van mening dat mensen die zeiden dat ts een trol was niet goed waren, zoiets zeg je namelijk niet , maar als iemand het zo zeker weet (als sommige hier)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |