abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133460816
Na maandenlang fok topics te hebben gelezen, heb ik eindelijk een account aangemaakt en open ik er gelijk maar eentje!
Ik heb verder geen idee hoe dit werkt en of ik het nu op de goede plek neerzet, maar als dat dus niet het geval is, dan hoor ik dat graag!

Zal me even voorstellen. Ik ben Isabella, 20 jaar oud en nu 9 weken zwanger. Totaal ongepland. Ik ben nu ruim 6 jaar samen met mijn vriend en hebben op 12-9-2013 de sleutel gekregen van ons knusse appartementje in Amsterdam! Heb al ruim 2 jaar een spiraaltje, maar ik test om de zoveel weken om zeker te weten dat er geen liefdesbaby in mijn buik zit.
Vanmiddag heb ik weer een test gedaan en ja hoor, positief.. Ik geloofde het niet dus ik heb nog een test gedaan en ook die test was positief.. Ik kan het haast niet geloven en ik ben blij en verdrietig tegelijk.
Ik zit in mijn 3e jaar international business op de hvA en ik kan daar echt geen baby bij hebben.
Maar tegelijkertijd vind ik het geweldig en wil ik het dolgraag houden.. Mijn vriend denkt er hetzelfde over als ik en we staan achter elkaars keuze, maar we weten het allebei niet dus dat is heel lastig.
Het is geen beslissing die je even snel maakt en ik ben pretty confused..
;(
  woensdag 20 november 2013 @ 20:28:44 #2
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_133460858
Gefeliciteerd, LompeHork heeft sterk zaad he?
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_133460894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef HotSummerNight het volgende:
Gefeliciteerd, LompeHork heeft sterk zaad he?
_O-
pi_133460940
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O-
??
  woensdag 20 november 2013 @ 20:31:08 #5
381451 HotSummerNight
pi_133460969
quote:
7s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

_O-
True story, ik hij schoot laatst dwars door een 12mm dikke metalen plaat
Morgen ben ik jarig
  woensdag 20 november 2013 @ 20:33:47 #6
381451 HotSummerNight
pi_133461114
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
Na maandenlang fok topics te hebben gelezen, heb ik eindelijk een account aangemaakt en open ik er gelijk maar eentje!
Ik heb verder geen idee hoe dit werkt en of ik het nu op de goede plek neerzet, maar als dat dus niet het geval is, dan hoor ik dat graag!

Zal me even voorstellen. Ik ben Isabella, 20 jaar oud en nu 9 weken zwanger. Totaal ongepland. Ik ben nu ruim 6 jaar samen met mijn vriend en hebben op 12-9-2013 de sleutel gekregen van ons knusse appartementje in Amsterdam! Heb al ruim 2 jaar een spiraaltje, maar ik test om de zoveel weken om zeker te weten dat er geen liefdesbaby in mijn buik zit.
Vanmiddag heb ik weer een test gedaan en ja hoor, positief.. Ik geloofde het niet dus ik heb nog een test gedaan en ook die test was positief.. Ik kan het haast niet geloven en ik ben blij en verdrietig tegelijk.
Ik zit in mijn 3e jaar international business op de hvA en ik kan daar echt geen baby bij hebben.
Maar tegelijkertijd vind ik het geweldig en wil ik het dolgraag houden.. Mijn vriend denkt er hetzelfde over als ik en we staan achter elkaars keuze, maar we weten het allebei niet dus dat is heel lastig.
Het is geen beslissing die je even snel maakt en ik ben pretty confused..
;(
Dus ....
als hij ja zegt, zeg jij ja
als hij nee zeg, zeg jij nee
als jij nee zegt, zegt hij nee
als jij ja zegt, zegt hijja
....

klinkt alsof geen van julie beide een ruggegraat heeft of dit topic heeft een behoorlijk hoog trololololo gehalte!
Morgen ben ik jarig
pi_133461237
Liefdesbaby :')
pi_133461266
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

Dus ....
....

klinkt alsof geen van julie beide een ruggegraat heeft of dit topic heeft een behoorlijk hoog trololololo gehalte!
Lul niet. De lieve schat is 20, is net geen kind meer, wipt wat rond en raakt zwanger. Zit nog op school en ziet haar toekomst verdampen, in rook op gaan.
Volkomen onterecht, maar dat ter zijde.

Dacht dat ik een lompe lul was, maar als ik bijscholing wil weet ik waar ik moet zijn.

TS, gefeliciteerd! In ieder geval iets waar je nooit maar dan ook nooit spijt van gaat krijgen. Ga eens praten op je opleiding. Die hebben vaker met gezonde hollandsche meiden van doen die zwanger raken voor de opleiding klaar is.
pi_133461327
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef HotSummerNight het volgende:

[..]

Dus ....
....

Dat is lekker oppervlakkig bekeken.
pi_133461335
Waarom laat je het niet gewoon weghalen? Zo moeilijk is dat toch niet? Je bent nog jong. De baby in je buik is nog lang niet zover waardoor je beslissing nog moeilijker zal uitvallen naarmate de tijd vordert.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133461467
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef beerten het volgende:

[..]

Lul niet. De lieve schat is 20, is net geen kind meer, wipt wat rond en raakt zwanger. Zit nog op school en ziet haar toekomst verdampen, in rook op gaan.
Volkomen onterecht, maar dat ter zijde.

Dacht dat ik een lompe lul was, maar als ik bijscholing wil weet ik waar ik moet zijn.

TS, gefeliciteerd! In ieder geval iets waar je nooit maar dan ook nooit spijt van gaat krijgen. Ga eens praten op je opleiding. Die hebben vaker met gezonde hollandsche meiden van doen die zwanger raken voor de opleiding klaar is.
Ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend..

Bedankt! Ik ga inderdaad maar is praten op mijn opleiding..
pi_133461570
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef Isabellaceline het volgende:

[..]

Ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend..

Bedankt! Ik ga inderdaad maar is praten op mijn opleiding..
Toppie. Geniet van de hormonale achtbaan ;) Merk je al iets van verandering in jezelf? Stemming, eetpatroon, zoiets?
pi_133461608
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef Greyson het volgende:
Waarom laat je het niet gewoon weghalen? Zo moeilijk is dat toch niet? Je bent nog jong. De baby in je buik is nog lang niet zover waardoor je beslissing nog moeilijker zal uitvallen naarmate de tijd vordert.
Week 9:

De spieren zijn nu zo ver ontwikkeld, dat je kind zich kan bewegen: met kleine schokjes komen de armpjes en beentjes in beweging en hij kan wriemelen met zijn handjes, die niet groter zijn dan een erwt en waar zelfs al vingers aan zitten. Niet dat je iets van die beweging voelt: daarvoor moet je nog even geduld hebben.

Ook de beentjes gaan groeien. Je kind heeft al knieën, enkels en tenen. Ook krijgt hij steeds meer een echt gezichtje. Er is al een piepklein neusje, mondje en tongetje. De deskundigen spreken vanaf dit moment tot aan de geboorte niet meer van een embryo, maar van een foetus.

Dit maakt die beslissing een stuk lastiger.
pi_133461798
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef beerten het volgende:

[..]

Toppie. Geniet van de hormonale achtbaan ;) Merk je al iets van verandering in jezelf? Stemming, eetpatroon, zoiets?
Misselijk, veel plassen, gezwollen borsten en ik heb iets minder trek in eten.. Verder behoorlijk snel emotioneel
  woensdag 20 november 2013 @ 20:45:29 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133461847
Je hebt een spiraal en vandaag getest en weten dat je 9w zwanger bent :')

Obvious troll = obvious
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_133461887
Stel je houdt het, dan moet je spiraal eruit. Kans is aanwezig dat hrt dan alsnog fout gaat.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133462218
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Je hebt een spiraal en vandaag getest en weten dat je 9w zwanger bent :')

Obvious troll = obvious
Waar basseer jij dat op als ik vragen mag? :Y
  woensdag 20 november 2013 @ 20:54:16 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133462375
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Isabellaceline het volgende:

[..]

Waar basseer jij dat op als ik vragen mag? :Y
Op je posts
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_133462578
Als ik jou was zou ik alle voor- en nadelen even op een rijtje zetten.
En dan beslissen wat jullie gaan doen
pi_133462631
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:54 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Op je posts
Onderbouw het zou ik zeggen. Ik heb geen idee waar jij het vandaan haalt namelijk. Misschien weet jij meer van zwangerschappen dan ik, maar ik weet meer over mijn eigen zwangerschap dan jij. :)
pi_133462736
Hoe weet je dat je 9w zwanger bent terwijl je een spiraal hebt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_133462751
We hebben toch een Z&G topic??

Slotje.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133462826
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Vicky het volgende:
Hoe weet je dat je 9w zwanger bent terwijl je een spiraal hebt...
Zwangerschapstesten?
pi_133462850
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Isabellaceline het volgende:

[..]

Week 9:

De spieren zijn nu zo ver ontwikkeld, dat je kind zich kan bewegen: met kleine schokjes komen de armpjes en beentjes in beweging en hij kan wriemelen met zijn handjes, die niet groter zijn dan een erwt en waar zelfs al vingers aan zitten. Niet dat je iets van die beweging voelt: daarvoor moet je nog even geduld hebben.

Ook de beentjes gaan groeien. Je kind heeft al knieën, enkels en tenen. Ook krijgt hij steeds meer een echt gezichtje. Er is al een piepklein neusje, mondje en tongetje. De deskundigen spreken vanaf dit moment tot aan de geboorte niet meer van een embryo, maar van een foetus.

Dit maakt die beslissing een stuk lastiger.
Haal dat ding gewoon uit je buik man. Werkelijk waar. Als je geen stabiliteit kan bieden of ruimte voor een kind, waarom houden?

Kwestie van logisch nadenken.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
pi_133462878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:01 schreef Isabellaceline het volgende:

[..]

Zwangerschapstesten?
ja dus? ?
Die geven niet aan dat je 9w zwanger bent.

Je kan met een echo uitsluiten hoever je bent.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')