quote:Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef HotSummerNight het volgende:
Gefeliciteerd, LompeHork heeft sterk zaad he?
True story, ik hij schoot laatst dwars door een 12mm dikke metalen plaatquote:
Dus ....quote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
Na maandenlang fok topics te hebben gelezen, heb ik eindelijk een account aangemaakt en open ik er gelijk maar eentje!
Ik heb verder geen idee hoe dit werkt en of ik het nu op de goede plek neerzet, maar als dat dus niet het geval is, dan hoor ik dat graag!
Zal me even voorstellen. Ik ben Isabella, 20 jaar oud en nu 9 weken zwanger. Totaal ongepland. Ik ben nu ruim 6 jaar samen met mijn vriend en hebben op 12-9-2013 de sleutel gekregen van ons knusse appartementje in Amsterdam! Heb al ruim 2 jaar een spiraaltje, maar ik test om de zoveel weken om zeker te weten dat er geen liefdesbaby in mijn buik zit.
Vanmiddag heb ik weer een test gedaan en ja hoor, positief.. Ik geloofde het niet dus ik heb nog een test gedaan en ook die test was positief.. Ik kan het haast niet geloven en ik ben blij en verdrietig tegelijk.
Ik zit in mijn 3e jaar international business op de hvA en ik kan daar echt geen baby bij hebben.
Maar tegelijkertijd vind ik het geweldig en wil ik het dolgraag houden.. Mijn vriend denkt er hetzelfde over als ik en we staan achter elkaars keuze, maar we weten het allebei niet dus dat is heel lastig.
Het is geen beslissing die je even snel maakt en ik ben pretty confused..
Lul niet. De lieve schat is 20, is net geen kind meer, wipt wat rond en raakt zwanger. Zit nog op school en ziet haar toekomst verdampen, in rook op gaan.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Dus ....
als hij ja zegt, zeg jij ja
als hij nee zeg, zeg jij nee
als jij nee zegt, zegt hij nee
als jij ja zegt, zegt hijja
....
klinkt alsof geen van julie beide een ruggegraat heeft of dit topic heeft een behoorlijk hoog trololololo gehalte!
Dat is lekker oppervlakkig bekeken.quote:Op woensdag 20 november 2013 20:33 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
Dus ....
als hij ja zegt, zeg jij ja
als hij nee zeg, zeg jij nee
als jij nee zegt, zegt hij nee
als jij ja zegt, zegt hijja
....
klinkt alsof geen van julie beide een ruggegraat heeft of dit topic heeft een behoorlijk hoog trololololo gehalte!
Ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend..quote:Op woensdag 20 november 2013 20:36 schreef beerten het volgende:
[..]
Lul niet. De lieve schat is 20, is net geen kind meer, wipt wat rond en raakt zwanger. Zit nog op school en ziet haar toekomst verdampen, in rook op gaan.
Volkomen onterecht, maar dat ter zijde.
Dacht dat ik een lompe lul was, maar als ik bijscholing wil weet ik waar ik moet zijn.
TS, gefeliciteerd! In ieder geval iets waar je nooit maar dan ook nooit spijt van gaat krijgen. Ga eens praten op je opleiding. Die hebben vaker met gezonde hollandsche meiden van doen die zwanger raken voor de opleiding klaar is.
Toppie. Geniet van de hormonale achtbaanquote:Op woensdag 20 november 2013 20:39 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ben inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend..
Bedankt! Ik ga inderdaad maar is praten op mijn opleiding..
Week 9:quote:Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef Greyson het volgende:
Waarom laat je het niet gewoon weghalen? Zo moeilijk is dat toch niet? Je bent nog jong. De baby in je buik is nog lang niet zover waardoor je beslissing nog moeilijker zal uitvallen naarmate de tijd vordert.
Misselijk, veel plassen, gezwollen borsten en ik heb iets minder trek in eten.. Verder behoorlijk snel emotioneelquote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef beerten het volgende:
[..]
Toppie. Geniet van de hormonale achtbaanMerk je al iets van verandering in jezelf? Stemming, eetpatroon, zoiets?
Waar basseer jij dat op als ik vragen mag?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Je hebt een spiraal en vandaag getest en weten dat je 9w zwanger bent![]()
Obvious troll = obvious
Op je postsquote:Op woensdag 20 november 2013 20:51 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Waar basseer jij dat op als ik vragen mag?
Onderbouw het zou ik zeggen. Ik heb geen idee waar jij het vandaan haalt namelijk. Misschien weet jij meer van zwangerschappen dan ik, maar ik weet meer over mijn eigen zwangerschap dan jij.quote:
Zwangerschapstesten?quote:Op woensdag 20 november 2013 21:00 schreef Vicky het volgende:
Hoe weet je dat je 9w zwanger bent terwijl je een spiraal hebt...
Haal dat ding gewoon uit je buik man. Werkelijk waar. Als je geen stabiliteit kan bieden of ruimte voor een kind, waarom houden?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:41 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Week 9:
De spieren zijn nu zo ver ontwikkeld, dat je kind zich kan bewegen: met kleine schokjes komen de armpjes en beentjes in beweging en hij kan wriemelen met zijn handjes, die niet groter zijn dan een erwt en waar zelfs al vingers aan zitten. Niet dat je iets van die beweging voelt: daarvoor moet je nog even geduld hebben.
Ook de beentjes gaan groeien. Je kind heeft al knieën, enkels en tenen. Ook krijgt hij steeds meer een echt gezichtje. Er is al een piepklein neusje, mondje en tongetje. De deskundigen spreken vanaf dit moment tot aan de geboorte niet meer van een embryo, maar van een foetus.
Dit maakt die beslissing een stuk lastiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |