quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Zaktabak het volgende:
Tering, dat is op zijn minst behoorlijk kut/klote te noemen. Sterkte.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Liep al een maand of 3 met een soort moedervlekachtige bult tussen mijn borsten. Het viel me altijd al een beetje op dat het bultje af en toe van kleur en grootte veranderde, maar heb er nooit echt bij stil gestaan.
Stopquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef hello-kitty96 het volgende:
[..]
hou op! Je ziet toch dat ze het zwaar heeft...
quote:
Dat jij dit soort berichten leest op de manier zoals jij je reactie hebt geschreven ben jij eigenlijk geen quote waardig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef dagbedrag het volgende:
[..]
Hoe haal jij het in het hoofd...
je kreeg opeens z'n moedervlek?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Liep al een maand of 3 met een soort moedervlekachtige bult tussen mijn borsten. Het viel me altijd al een beetje op dat het bultje af en toe van kleur en grootte veranderde, maar heb er nooit echt bij stil gestaan. Maar het zat me deze week niet lekker en ik ben naar de huisarts geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bestaat alquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:23 schreef Internepper het volgende:
Sterkte, dat ze maar ooit een middel tegen deze ziekte wordt uitgevonden zodat er nooit meer iemand aan dood gaat.
Ik snap je reactiequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:15 schreef Dixon het volgende:
[..]Kloontje nummer hoeveel britney/dolfijntjelove/hilary ?
Tevens, Krijg je dit soort berichten als je dit in KLB stopt
![]()
Voor Isa, We gaan er vanuit dat het niks ernstigs kan zijn, Duim voor je
De moedervlak zat er waarschijnlijk al mijn hele leven maar zoals je al zegt kijk je er niet meer na. Op het moment dat je moedervlek bijvoorbeeld veranderd van kleur of grootte dan valt het wel op!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:21 schreef Basxt het volgende:
[..]
je kreeg opeens z'n moedervlek?
ik loop namelijk ook al mn hele leven dr mee rond en kijk nooit naar kleur en grootte eigenlijk..
kut
Okee bedankt!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:36 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
De moedervlak zat er waarschijnlijk al mijn hele leven maar zoals je al zegt kijk je er niet meer na. Op het moment dat je moedervlek bijvoorbeeld veranderd van kleur of grootte dan valt het wel op!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:26 schreef HPLC het volgende:
Sterkte TS, heel erg voor jeDankjewel HPLC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt.. Vandaar ook dat ik gelijk terecht kon bij de dermatoloog..
Ik respecteer iedereen zijn mening, maar mij ziek in me kop noemen? Denk alsjeblieft 2 keer na voor je iets zegt. Anders kwets je mensen..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Kut zeg met je zwangerschap![]()
Serieus hoe ziek in je kop ben je achterlijke trol
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:40 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Ik respecteer iedereen zijn mening, maar mij ziek in me kop noemen? Denk alsjeblieft 2 keer na voor je iets zegt. Anders kwets je mensen..
is dit serieus of sarcastiscg als wat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Pharkus het volgende:
Wat erg ik maak wat over aan pinkribbon
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:43 schreef Pharkus het volgende:
Vraag ik mij ook af...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:47 schreef spierbal het volgende:
[..]
is dit serieus of sarcastiscg als wat?
Als jij het zou krijgen piep je wel anders mevrouwtje, en zal je de mensen om je heen hard nodig hebben ipv je zo 'sterk' op te stellen en het allemaal goed te weten. Je hebt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Kaskade het volgende:
Als ik het zou krijgen, dan zou ik het ook zo veel als mogelijk voor mijzelf houden voor zover dat kan. Je wordt al gauw als zielig gezien als je kanker hebt en dan gaan mensen om je heen zich ineens anders gedragen. Dat lijkt mij niets.
Dat verschilt per kankersoort. Bij huidkanker met een uitzaaiing naar de lymfeklieren is de overlevingskans nihil. Ik moet er inderdaad niet te veel aan denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Kaskade het volgende:
De overlevingskans bij kanker is tegenwoordig erg groot. Die 20% zal waarschijnlijk voornamelijk ouderen en andere mensen die fysiek al niet heel sterk zijn. Maak je er niet al te druk om en leef vooral niet continue met het idee dat je kanker hebt, dat vreet je van binnen alleen maar op.
Als ik het zou krijgen, dan zou ik het ook zo veel als mogelijk voor mijzelf houden voor zover dat kan. Je wordt al gauw als zielig gezien als je kanker hebt en dan gaan mensen om je heen zich ineens anders gedragen. Dat lijkt mij niets.
Ligt er maar net aan welke soort kanker je krijgt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:55 schreef Kaskade het volgende:
De overlevingskans bij kanker is tegenwoordig erg groot. Die 20% zal waarschijnlijk voornamelijk ouderen en andere mensen die fysiek al niet heel sterk zijn. Maak je er niet al te druk om en leef vooral niet continue met het idee dat je kanker hebt, dat vreet je van binnen alleen maar op.
Blijkbaar is Isabellaceline het daar ook niet helemaal mee eens. Die zet het ook juist hier om geen paniek te zaaien bij de familie. Vind ik wel goed. Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen mij ineens heel anders gaat behandelen of gemaakt lief gaat doen tegen mij.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als jij het zou krijgen piep je wel anders mevrouwtje, en zal je de mensen om je heen hard nodig hebben ipv je zo 'sterk' op te stellen en het allemaal goed te weten. Je hebt geen idee waar je het over hebt. Desalniettemin hoop ik dat je het nooit hoeft te ervaren.
Geef ik je gelijk in. Maar je hebt de mensen om je heen wel nodig..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef Kaskade het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken dat iedereen mij ineens heel anders gaat behandelen of gemaakt lief gaat doen tegen mij.
Wat super fijn dat het bij jou onschuldig was! Ik hoop het ook, dankjewel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef Sylv3se het volgende:
Ik heb afgelopen augustus ook een moedervlek laten verwijderen in het ziekenhuis na een bezoekje aan de huisarts. De huisarts en dermatoloog zeiden beide dat het waarschijnlijk een melanoom was, maar na 2 weken stressen een telefoontje dat het onschuldig was. Hoop dat het voor jou ook meevalt, niet teveel stressen iig
Wat ontzettend triest.. Gecondoleerd Manke..quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef Manke het volgende:
m'n vader is een paar maanden geleden overleden door uitgezaaide melanoom, wat een lijdensweg was dat
hoop dat je er op tijd bij bent.
Volgens mij komt dat ook wel een beetje omdat de mensen met longkanker gewoon vaak door blijven roken net zoals mijn oom dat deed. Dan vraag je er ook wel om en heb ik niet zoveel medelijden met je.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke soort kanker je krijgt.Bij longkanker b.v. is nog nauwelijks voorruitgang geboekt qua genezing.
rot eens gauw op.quote:
Dan ga je er juist naartoe leven als je iedereen erbij gaat betrekken, dat moet je ook weer voorkomen. Gewoon door blijven gaan met leven, het is nog niet het einde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geef ik je gelijk in. Maar je hebt de mensen om je heen wel nodig..
Kanker is kanker voor mij en sterven aan longkanker is niet fijn. Trouwens niet iedereen met longkanker rookte als een schoorsteen op het moment van krijgen, longkanker kent ook vele vormen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook wel een beetje omdat de mensen met longkanker gewoon vaak door blijven roken net zoals mijn oom dat deed. Dan vraag je er ook wel om en heb ik niet zoveel medelijden met je.
Was het maar een troll Vigen98quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil graag geloven dat dit geen troll is maar toch denk ik dat dit een troll is...
Dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon doorgaat met roken terwijl je door het roken longkanker hebt gekregen, dan heb ik niet zoveel medelijden met je. Dat is wat ik zei. Net zoals mensen met huidkanker maar wel iedere dag een zonnebad nemen, daar heb ik ook niet zoveel medelijden mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Kanker is kanker voor mij en sterven aan longkanker is niet fijn. Trouwens niet iedereen met longkanker rookte als een schoorsteen op het moment van krijgen, longkanker kent ook vele vormen.
Hmmm, in dat geval veel succes! Wees niet bang, de meeste keren blijkt het loos alarm te zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Was het maar een troll Vigen98
Hoezo zou het direct een troll moeten zijn? Het is niet zo dat kanker iets zeldzaams is dus de kans dat ze geen troll is, is veel groter dan dat ze wel een troll is. Ik zou ook niet weten waarom het niet geloofwaardig is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:12 schreef vigen98 het volgende:
Ik wil graag geloven dat dit geen troll is maar toch denk ik dat dit een troll is...
Dat was ook het eerste wat ik dacht hoor, maar dat komt omdat het in KLB staat. Meestal staat zoiets in LIF, dacht ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:16 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Hoezo zou het direct een troll moeten zijn? Het is niet zo dat kanker iets zeldzaams is dus de kans dat ze geen troll is, is veel groter dan dat ze wel een troll is. Ik zou ook niet weten waarom het niet geloofwaardig is.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat ook wel een beetje omdat de mensen met longkanker gewoon vaak door blijven roken net zoals mijn oom dat deed. Dan vraag je er ook wel om en heb ik niet zoveel medelijden met je.
Bij melanoom ligt dat iets anders, melanomen vormen zich vaak zonder zonverbranding. Melanomen onder je voeten, lies, onder je hoofdhaar, of aan de binnenkant van je mond of in het oog. Als het niet is uitgezaaid is de 5-jaarsoverleving voor alle stadia van melanoom samen op dit moment meer dan 80%. Is het uitgezaaid is het nauwelijks te behandelen, goede medicijnen zijn er niet voor en chemo slaat nauwelijks tot niet aan. 5-jaarsoverleving is dan 15% to 20%quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon doorgaat met roken terwijl je door het roken longkanker hebt gekregen, dan heb ik niet zoveel medelijden met je. Dat is wat ik zei. Net zoals mensen met huidkanker maar wel iedere dag een zonnebad nemen, daar heb ik ook niet zoveel medelijden mee.
Mijn moeder is gynaecoloog.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef vigen98 het volgende:
Gewoon een random vraag TS, wat voor werk heeft je moeder?
Ik weet al wat je denkt maar antwoord hem AUB
Verplaats je in een 20-jarige die er net achterkomt dat ze 9 weken zwanger is, kans heeft op een miskraam door een spiraal die er nog in zit en te horen krijgt dat ze mogelijk kanker heeft wat uitgezaaiid kan zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n knobbeltje haal je toch makkelijker weg dan een kind
Je bent er wel redelijk positief over lijkt het... Ik wil niet zeggen dat ik je een troll vindt maar dit verhaal is redelijk raarquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Verplaats je in een 20-jarige die er net achterkomt dat ze 9 weken zwanger is, kans heeft op een miskraam door een spiraal die er nog in zit en te horen krijgt dat ze mogelijk kanker heeft wat uitgezaaiid kan zijn
Gut meid!quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Verplaats je in een 20-jarige die er net achterkomt dat ze 9 weken zwanger is, kans heeft op een miskraam door een spiraal die er nog in zit en te horen krijgt dat ze mogelijk kanker heeft wat uitgezaaiid kan zijn
Sterker nog ze wist op de dag van testen dat ze 9 weken was, maar ja moeder gynaecoloog hequote:Op vrijdag 22 november 2013 20:29 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Je bent er wel redelijk positief over lijkt het... Ik wil niet zeggen dat ik je een troll vindt maar dit verhaal is redelijk raarJe hebt een spiraal en toch ben je 9 weken zwanger?
Ik heb net een van haar topic gelezen ( zwanger ) en er werd gevraagd hoe ben je erachter gekomen dat je 9 weken zwanger bent? En zij antwoordde met 'met zwangerschapstesten ?' maar een zwangerschapstester geeft niet aan dat je 9 weken zwanger bent en toen zei zij dat haar moeder een gynaecoloog is. Dit is wel een beetje raar vindt je ook niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Sterker nog ze wist op de dag van testen dat ze 9 weken was, maar ja moeder gynaecoloog he![]()
Zou pappie dermatoloog zijn ?
Ik antwoorde zwangerschapstesten op de vraag hoe ben je erachter gekomen dat je zwanger bent. Vervolgens een echo gehad waaruit bleek dat ik 9 weken zwanger ben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb net een van haar topic gelezen ( zwanger ) en er werd gevraagd hoe ben je erachter gekomen dat je 9 weken zwanger bent? En zij antwoordde met 'met zwangerschapstesten ?' maar een zwangerschapstester geeft niet aan dat je 9 weken zwanger bent en toen zei zij dat haar moeder een gynaecoloog is. Dit is wel een beetje raar vindt je ook niet?
Ja het is gewoon een trol / fantastquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik heb net een van haar topic gelezen ( zwanger ) en er werd gevraagd hoe ben je erachter gekomen dat je 9 weken zwanger bent? En zij antwoordde met 'met zwangerschapstesten ?' maar een zwangerschapstester geeft niet aan dat je 9 weken zwanger bent en toen zei zij dat haar moeder een gynaecoloog is. Dit is wel een beetje raar vindt je ook niet?
Als je mijn topic beter had gelezen dan had je gezien dat mijn vader recent overleden is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Sterker nog ze wist op de dag van testen dat ze 9 weken was, maar ja moeder gynaecoloog he![]()
Zou pappie dermatoloog zijn ?
Er zijn gewoon zwangerschapstesten die aangeven hoe lang je zwanger bent hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Jammer dat er altijd mensen zijn die het verpesten. Als jouw standpunt mij wat had geboeid, dan had ik je nu foto's gestuurd van het medisch rapport en de echo foto's. Maar je bent eigenlijk geen eens een quote waard.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ja het is gewoon een trol / fantast
True story.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:48 schreef richolio het volgende:
Een beetje naar dat mensen hier lopen te beweren dat TS, die beweert dat ze kanker heeft, een troll isAls je het niet zeker weet, wat jullie niet doen, dan zou ik er niet eens over durven te beginnen.
Je liegt idiootquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:42 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Als je mijn topic beter had gelezen dan had je gezien dat mijn vader recent overleden is.
Ja maar geen 9 weken /exacte tijdquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Er zijn gewoon zwangerschapstesten die aangeven hoe lang je zwanger bent hoor.
Sorry hoor, maar wtf lees ik hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:27 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wtf lees ik hier_!
Waar ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Even een lekker zeikverhaal voor jullie.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:06 schreef Kaskade het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Je liegt idioot
Quote waar dit staat dan?
Wat zei je ook alweer?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef Isabellaceline het volgende:
Even een lekker zeikverhaal voor jullie.
Liep al een maand of 3 met een soort moedervlekachtige bult tussen mijn borsten. Het viel me altijd al een beetje op dat het bultje af en toe van kleur en grootte veranderde, maar heb er nooit echt bij stil gestaan. Maar het zat me deze week niet lekker en ik ben naar de huisarts geweest.
De huisarts zei vrijwel direct dat hij vermoedt dat ik een melanoom heb, huidkanker. Hij heeft me doorverwezen naar een dermatoloog en ik kon diezelfde middag nog terecht.
De dermatoloog heeft het onderzocht met een dermatoscoop. Een soort vergrotende lens met verlichting. De dermatoloog bevestigde mijn huisarts zijn vermoeden.
Hij heeft het bultje onder lokale verdoving weggesneden en ik moet volgende week terugkomen zodat hij het randweefsel van 2 cm eromheen weg kan halen.
Het stuk huid is naar het lab gestuurd om te worden beoordeeld door de patholoog.
Ook moet ik naar de patholoog om te kijken of het uitgezaaiid is.
De overlevingskans van iemand met een melanoom is in NL 80%. Bij een uitzaaiing is de kans dat je geneest klein.
Voorlopig weet ik nog niks en is het afwachten in spanning.. Ik heb mijn vader pas geleden verloren aan kanker dus dat maakt het extra eng..
waarom?quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:14 schreef Kaskade het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar als je gewoon doorgaat met roken terwijl je door het roken longkanker hebt gekregen, dan heb ik niet zoveel medelijden met je. Dat is wat ik zei. Net zoals mensen met huidkanker maar wel iedere dag een zonnebad nemen, daar heb ik ook niet zoveel medelijden mee.
Dat is iig een goed vooruitzicht.quote:De overlevingskans van iemand met een melanoom is in NL 80%.
Gecondoleerd nog. Mag ik vragen aan welke kanker hij is overleden?quote:Voorlopig weet ik nog niks en is het afwachten in spanning.. Ik heb mijn vader pas geleden verloren aan kanker dus dat maakt het extra eng..
Jij bent echt walgelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:21 schreef Pharkus het volgende:
Zo'n knobbeltje haal je toch makkelijker weg dan een kind
Bedankt. Hij is overleden aan darmkankerquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Heel veel sterkte Isabellaceline.
[..]
Dat is iig een goed vooruitzicht.
[..]
Gecondoleerd nog. Mag ik vragen aan welke kanker hij is overleden?
Feminist spottedquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt walgelijk.
Ts is troll, Pharkus zal wel kloonscan hebben gedaan. Sluit natuurlijk niet uit dat het vrij aparte uitspraken zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent echt walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |