De chemo kan het kindje beschadigen omdat ik nu pas 10 weken zwanger ben. Hebben dus besloten de zwangerschap af te breken.quote:
Dankjewel, ik kan wel lachen om hun autistische gedrag eigenlijk hahaquote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef AssiMar. het volgende:
Sterkte meid.
Let maar niet op de nare berichten van echte autisten hier!
Laten we maar zeggen dat in zulke tijden lachen je hoop/kracht geeft.quote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef Isabellaceline het volgende:
[..]
Dankjewel, ik kan wel lachen om hun autistische gedrag eigenlijk haha
Heb je gelijk in!quote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat in zulke tijden lachen je hoop/kracht geeft.
Goed idee!quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
Dat is kut om te horen, damn. Sterkte.
Beloof je dat je een topic maakt zodra je de ziekte overwonnen hebt met een linkje naar dit topic?
Dankjewel! Ja zal ik doenquote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Rodawa het volgende:
Dat is kut om te horen, damn. Sterkte.
Beloof je dat je een topic maakt zodra je de ziekte overwonnen hebt met een linkje naar dit topic?
Thxxx facepalmquote:
Niemandquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Goed idee!
Ik vraag mij af hoeveel mensen er een cigaret roken en nu denken om te stoppen...
Als je het niet gelooft reageer je toch nietquote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft deze bullshit serieus?
een keer een user de kanker toewensen en je hebt een blauwe aan je reet hangen,quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je het niet gelooft reageer je toch niet
Jij bent er heilig van overtuigd dat het een troll is?quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Oh, jij gelooft deze bullshit serieus?
Check de PH van TS, als je dan nog steeds denkt dat TS geen kloontje/kutuser/aandachtshoer is ben je gewoon simpel, en daar ga ik je verder niet vanaf helpen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:32 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Jij bent er heilig van overtuigd dat het een troll is?
![]()
![]()
![]()
Niks geeft aan dat het een troll is.quote:Op zondag 1 december 2013 23:34 schreef HalveZware het volgende:
[..]
Check de PH van TS, als je dan nog steeds denkt dat TS geen kloontje/kutuser/aandachtshoer is ben je gewoon simpel, en daar ga ik je verder niet vanaf helpen.
Dus succes d'r mee :-)
naief,simpel,lapoquote:Op zondag 1 december 2013 23:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks geeft aan dat het een troll is.
We kunnen het nooit zeker weten, maar voor nu geloof ik TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |