quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef LethalNinja het volgende:
Ze stonden niet vooraan toen de borsten werden uitgedeeld
Nee, policy op jailbait buiten B&H enzo...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Syntos het volgende:
Geen pics van hoe het wel moet?
Jammer.
Maakt dat uit? 7 seconden max.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En na 10 seconden zeker AH AH AAAH AAAAAAH doen
Waarschijnlijk al een ejaculatie voor je in haar broekje zit. Zou ik wel hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maakt dat uit? 7 seconden max.
Ik kom al scheutjes als ik aan haar denkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef deprimist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al een ejaculatie voor je haar broekje zit. Zou ik wel hebben.
Ja ik word er ook redelijk krols van. Geil wijf. Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kom al scheutjes als ik aan haar denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post sma's zonder tieten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:21 schreef Yonder het volgende:
Dit is wel een topic met potentie. Hou ik wel van.
quote:
Niet sporten dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:25 schreef snakelady het volgende:
Omdat ze veel sporten en zoals alle sportvrouwen moet je dan op je borsten inleveren, dat is het eerste wat er af gaat.
Dus het is vaak het een of het ander of de plastisch chirurg.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij maakt 't alleen maar erger.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dat was niet de bedoeling.
Hoe ziet Meloewa er uit?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij neukt Meloewa, niet iedereen krijgt zulke lippen als spons voor de lul.
quote:
Klopt. Het gaat over imperfecties over 't algemeen. TT is gewoon lokkertje. Zolang 't in juiste proporties is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
Valt wel mee toch? Vind kleine tietjes wel schattig bij mooie vrouwen.
meestal hebben die meisjes een mooie volle kont en dan wijde bovenkleding aan, let je dus niet echt op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat over imperfecties over 't algemeen. TT is gewoon lokkertje. Zolang 't in juiste proporties is.
Correct, zolang ze ermee pronken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meestal hebben die meisjes een mooie volle kont en dan wijde bovenleiding aan, let je dus niet echt op.
Moet ze wel beetje booty hebben ter compensatie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
gaat er niet om wat jij vindtquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
vertel hier eens meer overquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
waarheidquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, ze gaan later ook niet zo hangen he.
Vrouwen met uiers
Lekker oefenen met hooghouden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Vrouwen met uiers
Fout! Google maar eens op "Little saggy tits"quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Vrouwen met uiers
Trouw blijvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Vrouwen met uiers
En bedankt MsMessy.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fout! Google maar eens op "Little saggy tits"
Komt minder voor dan bij grotere tieten denk ik dan zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fout! Google maar eens op "Little saggy tits"
Oh leuk dat je er bent, maar wat jij denkt is irrelevant << vrouwelijk icoon >>quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Komt minder voor dan bij grotere tieten denk ik dan zo.
mooi meisje zoals bijv Voe. Met pronte kleine steek tietjes. Net klein beetje vulling ( tietvet) en dan al het tepeltje dat naar voren steekt. Voor de rest wel redelijk vrouwelijke heupen en een kont. Ik vind dat wel een beetje speels ogen vaak dan zon kleine steek tietjes.. Met een mooie redelijk volwassenhoofd.quote:
Die rechter is vast zo'n vies anorexia wijfquote:
hjb over sgquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:46 schreef Piger het volgende:
Wrijven die mini-bikini's dragen omdat ze geen tieren hebben![]()
Super-girl past ook wel in dit topic. Is ook zo tietloos.
Goed advies, maar dan heb je wel zo'n koter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef hoink581 het volgende:
Zwanger maken. Dan groeien ze vanzelf.
Welke cup heeft Voe? En zijn er überhaupt bikini- of inkijkfoto's van haar?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooi meisje zoals bijv Voe. Met pronte kleine steek tietjes. Net klein beetje vulling ( tietvet) en dan al het tepeltje dat naar voren steekt. Voor de rest wel redelijk vrouwelijke heupen en een kont. Ik vind dat wel een beetje speels ogen vaak dan zon kleine steek tietjes.. Met een mooie redelijk volwassenhoofd.
Ik volg haar blogg op school en stage altijd als ik me verveel. Ze had een bikini-foto gepost. Ik schat een A.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:54 schreef Vice. het volgende:
[..]
Welke cup heeft Voe? En zijn er überhaupt bikini- of inkijkfoto's van haar?
Het is kiezen of delen in het leven Donnie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goed advies, maar dan heb je wel zo'n koter.
Klein beetje gekomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik volg haar blogg op school en stage altijd als ik me verveel. Ze had een bikini-foto gepost. Ik schat een A.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:59 schreef Meloewa het volgende:
Deze bedoelde ik eigenlijk niet. Die is al wat ouder maar die andere vind ik niet.
Maar die bikini laat het nog niet super plat lijken. Valt wel mee hier vind ik.
echt hèquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:02 schreef ntm het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die tieten én ass hebben, plus mooi figuurtje. Sowieso zandloperfiguurtje
Ja kan je helaas niet zoveel aan doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt hèbij mij vind ik best lelijk dat mijn heupen en taille gelijk aflopen. Heb niet echt heupen maar ook niet echt taille. Beetje rechte bedoeling.
Ik vind haar sowieso wel een lekker wijf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind haar heupen, buik en kont wel mooi.
ik ga nu ff kijkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja kan je helaas niet zoveel aan doenMaar jij hebt tieten, dus je mag niet klagen
Ik mag ook niet klagen
Kijk eens in je DM box btw
Eerder mooiquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:09 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso wel een lekker wijf.
Hmm..
[ afbeelding ]
Neptietenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:03 schreef Catdog het volgende:
En daarom borstvergroting?
Klacht deaud, move along people.
ik had ook dm gestuurdquote:
jij zei pics van je lichaam?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neptieten!
[..]
ik had ook dm gestuurd
Je gaat toch ons privé gesprek niet hier neerpleurenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij zei pics van je lichaam?of was jij dat niet
Beter dan niks.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neptieten!
[..]
ik had ook dm gestuurd
Soms niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef Catdog het volgende:
[..]
Beter dan niks.
Ik heb ook even iedereen een dickpic gedm'd aangezien we dat moeten melden in plaats van onze inbox checken.
ik reageer alleen op inhoudelijke DM'Squote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je gaat toch ons privé gesprek niet hier neerpleuren. Overigens was 't pics van je boezem.
sentquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik reageer alleen op inhoudelijke DM'S
De laatste tijd krijg ik juist meer commentaar over mijn kont dan tieten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Je kan toch gewoon een kort broekje onder je broek dragen in de winter? Is je kleine kontprobleem ook verholpen.
Denk dat je aangekomen bedoelt. Bepaalde broeken accentueren het meer, meisjes met potentiële topreet die er niks mee doen is al een klacht an sich.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De laatste tijd krijg ik juist meer commentaar over mijn kont dan tieten.sinds ik bij ben gekomen en als ik dan bepaalde broeken draag.
ach pas ging een klas discussiëren over mijn kont toen waren er een paar enthousiast.. Zij een ander dat dat niet echt een booty was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk dat je aangekomen bedoelt. Bepaalde broeken accentueren het meer, meisjes met potentiële topreet die er niks mee doen is al een klacht an sich.
Leuke klasquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ach pas ging een klas discussiëren over mijn kont toen waren er een paar enthousiast.. Zij een ander dat dat niet echt een booty was.
Toen zei weer een ander jawel " compact"
Blablaiedereen voor zich he
Is allemaal zeer relatief.
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt, gaan meiden in groepjes op afstand van je staan en weet dat ze het over jou hebben maar is het net ver genoeg om niet te kunnen horen wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ach pas ging een klas discussiëren over mijn kont toen waren er een paar enthousiast.. Zij een ander dat dat niet echt een booty was.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap het nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt, gaan meiden in groepjes op afstand van je staan en weet dat ze het over jou hebben maar is het net ver genoeg om niet te kunnen horen wat ze zeggen.
Blijkbaar was jij deelgenoot van het gesprek, aangezien jij weet na te vertellen wat er gezegd werd. Bij veel meisjes gaan ze in groepjes op een afstandje staan en gaan ze half kijkend naar die persoon die jongen/meisje beoordelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap het niethet was niet mijn klas. Ik stond op de gang te wachten. Wat bedoel je?
![]()
Week ervoor ging een meisje wel zeggen dat er jongens over mij aan roddelen waren. Hadden ze blijkbaar allemaal domme dingen gezegd volgens haar. Dus ik vraag een ander meisje die ook ooggetuige was en die zei dat ze wel zaten te kijken maar dat het volgens haar niet echt negatief was.
Ook altijd zoiets jongens die kijken maar je dan wel af zitten te kraken soort van.
Hij noemt je gewoon dom en door het niet te snappen bevestig je het.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap het niethet was niet mijn klas. Ik stond op de gang te wachten. Wat bedoel je?
![]()
Week ervoor ging een meisje wel zeggen dat er jongens over mij aan roddelen waren. Hadden ze blijkbaar allemaal domme dingen gezegd volgens haar. Dus ik vraag een ander meisje die ook ooggetuige was en die zei dat ze wel zaten te kijken maar dat het volgens haar niet echt negatief was.
Ook altijd zoiets jongens die kijken maar je dan wel af zitten te kraken soort van.
Ja zo ging het ook soort van, maar ik liep eerst uit een deur en moest ik naast hun langs, toen zei een jongen " Wauw" ( overdreven) dus toen zei een andere jongen daar weer op even later stond ik deels uit hun blikveld en gingen ze via het muurtje nog even kijken en hardop discussiëren over mijn kont. Normaal hoor ik nooit wat mensen zeggen omdat ik deels doof ben. Maar hun spraken wel erg hard.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij deelgenoot van het gesprek, aangezien jij weet na te vertellen wat er gezegd werd. Bij veel meisjes gaan ze in groepjes op een afstandje staan en gaan ze half kijkend naar die persoon die jongen/meisje beoordelen.
Nee die zinnen van hem kloppen niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij noemt je gewoon dom en door het niet te snappen bevestig je het.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee die zinnen van hem kloppen niet?vertaal het eens naar jouw woorden dan om mij uit te leggen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt,
Jij geeft niet aan dat je er niet bij was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik leest het steeds opnieuw maar word er niet wijs van. Hij interpreteert het verkeerd.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik leest het steeds opnieuw maar word er niet wijs van. Hij interpreteert het verkeerd.
Er waren geen vrouwelijke klasgenoten van mij bij? En het was een soort gemixte klas van jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij geeft niet aan dat je er niet bij was.
Nee, maar in dit verhaal pas dat gedisd niet... Zo ging het helemaal niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Jij hebt gewoon moeite met teksten interpreteren die niet in jip-en-janneke taal geschreven zijn.
Och, als historicus in spe heb je natuurlijk wel een voorsprong want historici zijn experts in het interpreteren van teksten. Dus dan valt de rest nogal snel bleek weg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Jij hebt gewoon moeite met teksten interpreteren die niet in jip-en-janneke taal geschreven zijn.
Ik kan toch niet zomaar die conclusie trekkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Er waren geen vrouwelijke klasgenoten van mij bij? En het was een soort gemixte klas van jongens en meisjes.
Frank zit me te ergeren leg het mij eens uit in jip en Janneke taal, jij bent leraar jij kunt datquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als historicus in spe heb je natuurlijk wel een voorsprong want historici zijn experts in het interpreteren van teksten. Dus dan valt de rest nogal snel bleek weg.
Dat is zeker waar, tijdens het lezen probeer je altijd een 'meta-structuur' in je hoofd aan te brengen; wat is van deze tekst nou eigenlijk de bedoeling en kern? En als je dan zelf moet gaan schrijven sla je tussenstapjes over in de veronderstelling dat jouw leespubliek (vooralsnog beperkt tot de docentquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als historicus in spe heb je natuurlijk wel een voorsprong want historici zijn experts in het interpreteren van teksten. Dus dan valt de rest nogal snel bleek weg.
Hij dacht dat ze over je reet (quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt, gaan meiden in groepjes op afstand van je staan en weet dat ze het over jou hebben maar is het net ver genoeg om niet te kunnen horen wat ze zeggen.
Ik word hier gewoon niet wijs uit hoe vaak ik het ook lees. Wat een gebrabbel
Dan toch juist niet als de OP? van de pil krijg je meer volume idd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:19 schreef hoink581 het volgende:
Mijn vriendin is trouwens ook zo'n type als uit de OP, het was altijd een hand vol maar met haar nieuwe pil kwam ook extra tettenvolume.
In Jip- en Janneke-taal? Wel, ik kan er niets anders van maken dan dat er een soort spanning tussen jullie tweeën is wat er in resulteert dat er plagerijtjes over en weer plaats vinden. Waar jullie allebei lol aan beleven overigens.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frank zit me te ergeren leg het mij eens uit in jip en Janneke taal, jij bent leraar jij kunt dat
Precies. Dat maakt het ook zo lastig want jij veronderstelt dat een ander dat wel invult omdat het voor jou zo gemakkelijk is, 'curse of knowledge' zoals ze die bias in de psychologie noemen, terwijl een ander soms er weinig van begrijpt. Dat is de grootste uitdaging van een (publieks)historicus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, tijdens het lezen probeer je altijd een 'meta-structuur' in je hoofd aan te brengen; wat is van deze tekst nou eigenlijk de bedoeling en kern? En als je dan zelf moet gaan schrijven sla je tussenstapjes over in de veronderstelling dat jouw leespubliek (vooralsnog beperkt tot de docent) die tussenstapjes/bruggetjes zelf invult.
Ja dat begreep ik. Maar niet alle jongens zijn zo bescheiden. Van mijn uiterlijk valt btw ook niet af te lezen dat ik dom ben. Dus beetje wat gek gebrabbel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze over je reet () discussieerden terwijl je erbij stond, waarna hij zegt dat ze op hogere niveau's, wat betreft onderwijs, achter je rug om praten over je reet. Morgen leer ik je quoten.
Niet altijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan toch juist niet als de OP? van de pil krijg je meer volume idd.
Hij zal je posts wel door hebben genomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Maar niet alle jongens zijn zo bescheiden. Van mijn uiterlijk valt btw ook niet af te lezen dat ik dom ben. Dus beetje wat gek gebrabbel.
Die jongens nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij zal je posts wel door hebben genomen.
Denk niet, veel mensen vinden mij met bruin haar mooierquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zij willen je gewoon neuken en nemen het stereotype voor lief, blonde stoot.
Ja ik vraag me dan echt af waar je de grens moet leggen. Het is gewenst om in de wetenschappelijke wereld niet een panklare nu.nl tekst in de boekenkasten te leggen, maar je wordt al snel als een arrogante, pretentieuze kwal omschreven wanneer je naar andermans mening te omslachtig je punt omschrijft. Heeft ook echt te maken met cultuur, waar het aan de ene universiteit gewenst is, is het aan de andere universiteit een taboe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In Jip- en Janneke-taal? Wel, ik kan er niets anders van maken dan dat er een soort spanning tussen jullie tweeën is wat er in resulteert dat er plagerijtjes over en weer plaats vinden. Waar jullie allebei lol aan beleven overigens.
[..]
Precies. Dat maakt het ook zo lastig want jij veronderstelt dat een ander dat wel invult omdat het voor jou zo gemakkelijk is, 'curse of knowledge' zoals ze die bias in de psychologie noemen, terwijl een ander soms er weinig van begrijpt. Dat is de grootste uitdaging van een (publieks)historicus.
Mooie tetten > kont. Tetten zie je van voren, laat wat aan de verbeelding over. Een kont is niet zo spannend, een mooi paar tetten daarentegenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:37 schreef Meloewa het volgende:
Sowieso in winter heb ik liever een mooie kont dan tieten. Tieten ziet toch niemand. Zomer lijkt me wel heel kut om geen tieten te hebben.. Ik bedoel de meeste jurkjes en topjes zitten niet echt mooi bij een cup A.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooie tetten > kont. Tetten zie je van voren, laat wat aan de verbeelding over. Een kont is niet zo spannend, een mooi paar tetten daarentegen
Dat is iets waar je een beetje mee kunt spelen. Nu zul je als student je vooral aan de regels van de universiteit houden want studiepunten staan op nummer 1 wat betreft prioriteit (voor de meeste) maar na jouw studie kun je daarmee spelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dan echt af waar je de grens moet leggen. Het is gewenst om in de wetenschappelijke wereld niet een panklare nu.nl tekst in de boekenkasten te leggen, maar je wordt al snel als een arrogante, pretentieuze kwal omschreven wanneer je naar andermans mening te omslachtig je punt omschrijft. Heeft ook echt te maken met cultuur, waar het aan de ene universiteit gewenst is, is het aan de andere universiteit een taboe.
Je reageert alsnog niet op m'n dm /afgewezenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:31 schreef Meloewa het volgende:
Ik kijk nu een documentaire van Brigitte Bardot.
<3
ik vind allebei wel belangrijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooie tetten > kont. Tetten zie je van voren, laat wat aan de verbeelding over. Een kont is niet zo spannend, een mooi paar tetten daarentegen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je reageert alsnog niet op m'n dm /afgewezen
Kutkaper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat tijd met je doet mensen.
Wowquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die konden beter wegrennen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:44 schreef hoink581 het volgende:
Ik had ooit ergens gelezen dat in de oertijd de echte alpha's op vrouwen met kleine tetjes vielen.
Jaja, dat gaat ooit ook met jou gebeuren, meloewa'tje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Frank zegt ook wel dat vrouwen als melk en mannen als wijn zijn. Dit plaatje bewijst het eerste gedeelte welquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik niet echt status qua uiterlijk. Lijk me wel kut moet je het van je outlooks hebben... En dan takel je afquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat ooit ook met jou gebeuren, meloewa'tje.
Hahahaha daar dacht ik ook net aan die uitspraak van hemquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja Frank zegt ook wel dat vrouwen als melk en mannen als wijn zijn. Dit plaatje bewijst het eerste gedeelte wel
Is wel een voordeel als je het van je intelligentie moet hebben. Duurt iets langer voor de aftakeling begint. En als je geluk hebt ga je daarvoor al doodquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet echt status qua uiterlijk. Lijk me wel kut moet je het van je outlooks hebben... En dan takel je af
Wat mortaxx al zei.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet echt status qua uiterlijk. Lijk me wel kut moet je het van je outlooks hebben... En dan takel je af
Ben je een symbool en dan ineens een oud wijf![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik takel nu ook al af bijna 22, eerste oog rimpeltjes. Ja zo gaat dat Frank! Zure melk worden vrouwen. Jij verouderd zoals een goede fles wijn zei je een keer he? Wijn oud het lekkerst.
Ja daarom toch maar mijn opleiding afmaken. Ooit valt zelf aan de kop van je niet meer te sleutelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel een voordeel als je het van je intelligentie moet hebben. Duurt iets langer voor de aftakeling begint. En als je geluk hebt ga je daarvoor al dood
Bij mannen zijn harde gezicht tekens soms wel karakteristiek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat mortaxx al zei.
Overigens wel een nuance hoor. Het gaat immers niet altijd op. Maar als jij als man een beetje je haar behoudt en niet al te dik wordt vind ik mannen over het algemeen er op voor uit gaan in vergelijking met het gladde bekkie zo rond de 21 jaar.
Vrouwen omgekeerd, hoewel er ook wel vrouwen zijn te noemen die juist mooi ouder zijn geworden.
Zo na de 70, 75 wordt het een ander verhaal en worden beide geslachten 'echt' oud om het zo maar uit te drukken.
Gadverdamme Meloewa, gadver gadverdamme. Patricia Paayquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja daarom toch maar mijn opleiding afmaken. Ooit valt zelf aan de kop van je niet meer te sleutelen.
Dan noemen lekkere jongens je een oude vrouw of oma.
Ode aan Patricia Paay. Die gaat als een echt wijf het graf in
Ik heb begrepen dat mortaxx een goede kaaklijn heeft dus ik hoop maar dat hem dit niet al te veel angst inboezemt op de zaterdag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nu is wel zo dat voor mannen kaaklijn best belangrijk is en die op oudere leeftijd ook keihard achteruit gaat. Ook alles behalve charmant.
ik zeg ook maar wat de mannen denken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme Meloewa, gadver gadverdamme. Patricia Paayvind haar zo afschuwelijk. Draag je lot gewoon en wordt gracieus lelijk ipv al die lapmiddeltjes die alleen maar benadrukken hoe lelijk ze echt is. Is echt treurig
Bij mortaxx gebeurt dit niet... Tenzij hij zwaar overgewicht krijgt. Maar hij heeft niet echt een kaaklijn die snel in kan zakken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat mortaxx een goede kaaklijn heeft dus ik hoop maar dat hem dit niet al te veel angst inboezemt op de zaterdag.
De gemiddelde man stopt hem in alles met een hartslag en een lichaamstemperatuur van 37 gradenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat de mannen denken.de gemiddelde man vindt haar wel geil. Jij gelukkig niet dan.
pics van je kaaklijn die blijkbaar beroemd isquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme Meloewa, gadver gadverdamme. Patricia Paayvind haar zo afschuwelijk. Draag je lot gewoon en wordt gracieus lelijk ipv al die lapmiddeltjes die alleen maar benadrukken hoe lelijk ze echt is. Is echt treurig
would still hit/10quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is dus wel echt zo hequote:Op zaterdag 23 november 2013 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De gemiddelde man stopt hem in alles met een hartslag en een lichaamstemperatuur van 37 graden
Ik zie die kaaklijn zelf trouwens totaal nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bij mortaxx gebeurt dit niet... Tenzij hij zwaar overgewicht krijgt. Maar hij heeft niet echt een kaaklijn die snel in kan zakken.best wel een groffe kaaklijn.
die hebben beide hun smoel recht getrokken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind Patricia Paay nog prima eigenlijk, maar als we het over mooi oud worden hebben verslaat niemand Tatjana Simic of Linda de Mol
[ afbeelding ]
Jawel jij hebt wel echt een stevige kaaklijn tegenover de gemiddelde man. Vooral op die ene meet foto. Waar je beetje stoppels hebt of geschoren weet niet meer precies :$quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie die kaaklijn zelf trouwens totaal niet
Nouja, soms zie je het best goed (Marijke Helwegenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
die hebben beide hun smoel recht getrokken.maar wel knappe vrouwen ja. Maar ook botox.
Paul walkerquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:10 schreef boekenplank. het volgende:
Voorbeeld van een goede kaaklijn Meloewa?
Omdat zij overdrijft. Ik bedoel sommige dingen is gewoon niet menselijk als dat kei strak staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Nouja, soms zie je het best goed (Marijke Helwegen) maar bij hun is het dan toch best goed gelukt
Ik zie net dat ze ook al 64 is, daar valt niet meer veel aan te redden gok ik zoquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat zij overdrijft. Ik bedoel sommige dingen is gewoon niet menselijk als dat kei strak staat.
Patricia is ook 62 of zoquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:14 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze ook al 64 is, daar valt niet meer veel aan te redden gok ik zo
Niet de meest charmante foto maar zij is wel een voorbeeld van dat vrouwen zeker niet lelijk hoeven te worden tegen de 50.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind Patricia Paay nog prima eigenlijk, maar als we het over mooi oud worden hebben verslaat niemand Tatjana Simic of Linda de Mol
[ afbeelding ]
ja maar zij heeft ook alle middelen, dus niet helemaal eerlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet de meest charmante foto maar zij is wel een voorbeeld van dat vrouwen zeker niet lelijk hoeven te worden tegen de 50.
Serieus Nikmans? Ik had jou best hoog zitten, maar ditquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef Nikmans het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor een deel waar maar ondanks middelen zie je het vaak wel hoor. Genen spelen ook een belangrijke rol. Jouw moeder bijv. is een goede indicatie hoe je eruit gaat zien, jouw vader ook. Hebben zij beiden nog een vrij jonge huid heb je een aardige basis.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja maar zij heeft ook alle middelen, dus niet helemaal eerlijk.
Ik heb al mijn haar nogquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens ik zeg dit niet graag, maar mijn haar begint dunner te worden incl. inhammen. Ik kan het nu nog goed verbergen (laatst was een meisje helemaal verbaasd toen ik zei dat ik wel inhammen had), maar over een tijd.... wat te doen, finasteride slikken? Meloewa, give me some advice.
Inhammen zijn cutequote:Op zaterdag 23 november 2013 16:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Jongens ik zeg dit niet graag, maar mijn haar begint dunner te worden incl. inhammen. Ik kan het nu nog goed verbergen (laatst was een meisje helemaal verbaasd toen ik zei dat ik wel inhammen had), maar over een tijd.... wat te doen, finasteride slikken? Meloewa, give me some advice.
Ik wil graag advies. Jij bent op een leeftijd dat veel van je kennissen al kalend/kaal zijn, wat moet je doen om het te remmen..quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is voor een deel waar maar ondanks middelen zie je het vaak wel hoor. Genen spelen ook een belangrijke rol. Jouw moeder bijv. is een goede indicatie hoe je eruit gaat zien, jouw vader ook. Hebben zij beiden nog een vrij jonge huid heb je een aardige basis.
[..]
Ik heb al mijn haar nog. Het is weliswaar meer grijs dan zwart als ik het niet kleur maar toch.
Gewoon kaal gaan als het te erg wordt. Inhammen krijg ik ook al. Als je zo'n kale plek op je hoofd krijgt is het tijd alles te verwijderenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik wil graag advies. Jij bent op een leeftijd dat veel van je kennissen al kalend/kaal zijn, wat moet je doen om het te remmen..
Mijn moeder ziet er jonger uit dan ze is. Maar knap is ze niet. Gewoon normaal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is voor een deel waar maar ondanks middelen zie je het vaak wel hoor. Genen spelen ook een belangrijke rol. Jouw moeder bijv. is een goede indicatie hoe je eruit gaat zien, jouw vader ook. Hebben zij beiden nog een vrij jonge huid heb je een aardige basis.
[..]
Ik heb al mijn haar nog. Het is weliswaar meer grijs dan zwart als ik het niet kleur maar toch.
Echt geen flauw idee. Volgens mij zijn dat ook genen. Ik denk niet dat je er heel aan kunt doen als je haar verliest. Zo heb ik vanaf mijn 14e gerookt en dat schijnt slecht ook voor het haar te zijn maar ik heb er geen last van, in tegenstelling tot bepaalde rookvrije kennissen die behoorlijk kaal zijn.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ik wil graag advies. Jij bent op een leeftijd dat veel van je kennissen al kalend/kaal zijn, wat moet je doen om het te remmen..
Haar is bijzaakquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:19 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja ik meen het serieus, ik vind haar nog prima ermee door kunnenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Serieus Nikmans? Ik had jou best hoog zitten, maar ditIk heb liever een vrouw die gewoon oud wordt dan een die een wanhopig gevecht voert en daarmee alleen maar haar lelijkheid benadrukt. Bij zo'n Patricia Paay zie je niets anders dan tientallen jaren van plastische chirurgie. Een lege huls waarvan wanhopig is geprobeerd een Chinese vaas te maken. Dan liever toegeven aan de tands des tijds. Ik vind vergankelijkheid wel wat hebben. Een ruïne straalt meer uit dan de zoveelste kolos van glas en staal.
Nog liever zou ik haar inruilen voor een vers exemplaar van eenentwintig lentes jong, maar dat geheel terzijde
Zij is mooiquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:23 schreef LethalNinja het volgende:
teveel slap gelul te weinig piccas
[ afbeelding ]
Dan heb je niet zo gek veel te vrezen. Subtiele rimpeltjes hoeven niet altijd lelijk te zijn hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder ziet er jonger uit dan ze is. Maar knap is ze niet. Gewoon normaal.
Weet wel al dat ik ook zo'n kippennek krijg daar ben ik wel bang voor. Zit wel beetje in de famillie. Dat terwijl mijn vader een best goede kaaklijn heeft en een strakke nek. ( wel wat ouder) maar ik heb het van mijn moeder ge erfd.
Gelukkig heeft mijn moeder niet veel rimpels. Alleen wel best veel onder de ogen omdat gevoelige huid.
maar ik zit wel niet echt te wachten op het feit dat mijn hoofd ( overloop) gelijk afloop met mijn nek. Hihi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan heb je niet zo gek veel te vrezen. Subtiele rimpeltjes hoeven niet altijd lelijk te zijn hoor.
Heb wel een eilandje, maar houd het haar gewoon halflang zodat je er overheen kan kammen. Maar je ziet soms mensen met iets korter haar met van die gigantische gaten terwijl ze nog nauwelijks inhammen hebben, dus misschien ook wel van nature soms.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon kaal gaan als het te erg wordt. Inhammen krijg ik ook al. Als je zo'n kale plek op je hoofd krijgt is het tijd alles te verwijderen
Klinkt meer als een kapsel a la Ivo Niehe of Donald Trump.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Heb wel een eilandje, maar houd het haar gewoon halflang zodat je er overheen kan kammen.
ik heb pas een zielig voorbeeld. Had op mijn vorige stage jongen met rood haar die half kaal was. Dus je moet denken én rood haar en erge kaalheid.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Heb wel een eilandje, maar houd het haar gewoon halflang zodat je er overheen kan kammen. Maar je ziet soms mensen met iets korter haar met van die gigantische gaten terwijl ze nog nauwelijks inhammen hebben, dus misschien ook wel van nature soms.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt meer als een kapsel a la Ivo Niehe of Donald Trump.
Toivonenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder zoiets, maar dan bruin. Geen foto van achteraanzicht kunnen vinden van deze man.
Die treinfoto's van jou altijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gemaakt die foto.. Foto doet minder erg lijken maar hij is dus helemaal kaal bovenop, hij kamt de haartjes maar een beetje erover.
Dit is één van de zeven schoonheden van de man geloof ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:
Zou je dan niet beter kaal gaan en dan gezichtsbeharing daarvoor in de plaats nemen?
Ja maar ik zat dat tegen m'n lovertje op Whatsapp te vertellen. Toen zei hij " pics" maar wilde eigenlijk niet maken omdat zijn vriend naast me zat en ik het zielig vond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die treinfoto's van jou altijd!
Hij ziet eruit als een FOK!er
Pfft, die foto's altijd die jij overal en nergens schiet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gemaakt die foto.. Foto doet minder erg lijken maar hij is dus helemaal kaal bovenop, hij kamt de haartjes maar een beetje erover.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Het ziet er gewoon grappig uit als mannen hun haar verven.
Mijn zus tel was gestolen en de dombo had geen ww op der tel kun je nagaan. Ik heb gelijk hoe ik het hoorde 2000 foto's handmatig verwijderd. Maar toen had ik ineens geen zin meerquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pfft, die foto's altijd die jij overal en nergens schiet.
Ben blij dat ik dat niet had op die leeftijd overigens. Lijkt me vreselijk.
quote:
Maar ik gebruik geen gel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hebben geen persunality. Vaak van die pedante presentatoren die een anchorman acteren.
dat is schattigquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
Mannen met inhammenSerieus, als een man kaal begint te worden moet hij gewoon haartransplantatie doen. En haar verven als hij grijs wordt.
Ja ik ga nu reagerenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk, niet schattigCheck je DM weer trouwens
Die ziet er op zijn 60ste nog steeds uit alsof hij zo de kleuterspeelzaal kan binnenwandelen om met Duplo te spelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ga nu reageren
[ afbeelding ]
Die inhammenmaakt voorhoofd vaak zoooo schattig. Zo bol achtig.
Soms, dat hele zilvere bijvoorbeeld, kan het mooi staan naar mijn mening. Maar het merendeel heeft helaas met peper en zout te maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Scheelt serieus wel, ik denk dat je als man er dan een stuk jonger uitziet.
Rooney had ook een haartranplantatie laten doen en dat zag er niet uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
Mannen met inhammenSerieus, als een man kaal begint te worden moet hij gewoon haartransplantatie doen. En haar verven als hij grijs wordt.
Ik wist dat jij dat ging zeggenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ziet er op zijn 60ste nog steeds uit alsof hij zo de kleuterspeelzaal kan binnenwandelen om met Duplo te spelen.
[..]
Soms, dat hele zilvere bijvoorbeeld, kan het mooi staan naar mijn mening. Maar het merendeel heeft helaas met peper en zout te maken.
Valerio is wel een schatje inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ga nu reageren
[ afbeelding ]
Die inhammenmaakt voorhoofd vaak zoooo schattig. Zo bol achtig.
Omg zo lelijk...ligt dat niet aan de chirurg dan ofzo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rooney had ook een haartranplantatie laten doen en dat zag er niet uit.Nu is die vent sowieso al een spekrol, maar het maakte het er alleen maar erger op.
![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je het een beetje. Nee, beter gewoon geavanceerde haarstukjes.
Aha, op die manier. Ik ken hem alleen van die afgrijselijke zender BNN.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat ging zeggendoe je altijd als ik valerio post
![]()
Is sinds mijn 14e een beetje crusch geworden. Maar nu is die beetje naast de schoenen gaan lopen door al die Fame. Vind ik minder aantrekkelijk. Dus beetje afgenomen de crusch
Ga jij eigenlijk nog brunette van de winter?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Het ziet er gewoon grappig uit als mannen hun haar verven. Vooral in deze. Zijn vlassnor was rood en zijn hoofd haar zwart![]()
zit iedereen wel steeds te zeggen dat dat veel mooier bij me zou staan in verband uitgroei en donkere ogen. Maar ja werk voor mij beetje averechts als iedereen zeg dat ik ze bruin moet verven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog brunette van de winter?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooi meisje zoals bijv Voe. Met pronte kleine steek tietjes. Net klein beetje vulling ( tietvet) en dan al het tepeltje dat naar voren steekt. Voor de rest wel redelijk vrouwelijke heupen en een kont. Ik vind dat wel een beetje speels ogen vaak dan zon kleine steek tietjes.. Met een mooie redelijk volwassenhoofd.
Ga voor de verandering eens mee met het advies van je omgeving. Ze hebben het beste met je voor!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zit iedereen wel steeds te zeggen dat dat veel mooier bij me zou staan in verband uitgroei en donkere ogen. Maar ja werk voor mij beetje averechts als iedereen zeg dat ik ze bruin moet verven.
Heb ze nu donkerblond![]()
Ga Wel bruine plukken laten zetten denk ikdan lijken ze bruin!
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga voor de verandering eens mee met het advies van je omgeving. Ze hebben het beste met je voor!
mannen horen grijs te zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
Omdat het leuker staat! Zeker in de winter, dan wordt dat blonde ook zo kil en koud...quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat het leuker staat! Zeker in de winter, dan wordt dat blonde ook zo kil en koud...
Geloof me nou maar. Je zal verbaasd staan.
Ja bij mij staat bruin haar ook waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat het leuker staat! Zeker in de winter, dan wordt dat blonde ook zo kil en koud...
bruin haar kan anders ook juist bleek maken in de winterquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij bent echt blond. Je bent ervoor geschapen meidquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pardon?Blond haar kan hartstikke mooi zijn.
Awwwquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent echt blond. Je bent ervoor geschapen meid
Kan ja. Maar jij bent echt blond he dus is dat sowieso andersquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pardon?Blond haar kan hartstikke mooi zijn.
Vind dat wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bruin haar kan anders ook juist bleek maken in de winter
ja klopt maar bij BLAUWE ogen, bji donkerbruine ogen staat dat anders...ik weet niet hoe het bij meloewa staat verder hoor, t ligt echt aan je tint ook. Maar bij mij vind ik bleek niet zo mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ja. Maar jij bent echt blond he dus is dat sowieso anders
[..]
Vind dat wel wat hebben eigenlijkDonker haar, bleke huid, en dan blauwe ogen
Mijn neuker vindt allebei wel mooi. Is wel benieuwd hoe bruin staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet neukt.
Wat is de kleur van je gordijnen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn neuker vindt allebei wel mooi. Is wel benieuwd hoe bruin staat.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
AwwwWat ik aan foto's gezien heb (en dat is helaas niet veel) staat het jou ook mooi
Zilver achtig. Why? Zit je te glurenquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat is de kleur van je gordijnen?
waarom ga je niet een keer naar een pruikenwinkel en zet je een bruine pruik op , dan weet je of het staat en kun je meteen kijken welke bruine kleur je het mooist staatquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zilver achtig. Why? Zit je te gluren
haha met donker/zwart haar zou ik best gothic lijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt maar bij BLAUWE ogen, bji donkerbruine ogen staat dat anders...ik weet niet hoe het bij meloewa staat verder hoor, t ligt echt aan je tint ook. Maar bij mij vind ik bleek niet zo mooi.
Het staat wel, mijn zusje die heeft bruin haar, Mensen vinden dat meestal mooier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom ga je niet een keer naar een pruikenwinkel en zet je een bruine pruik op , dan weet je of het staat en kun je meteen kijken welke bruine kleur je het mooist staat
mij staat zwart ook niet hoor, maar warme bruine tinten staan me wel mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha met donker/zwart haar zou ik best gothic lijken.
ah okee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het staat wel, mijn zusje die heeft bruin haar, Mensen vinden dat meestal mooier.
Maar ja boeiend ze doen het er maar meebruine plukken wil ik.
Imperfecties bij bijna perfecte dames. Maar nu gaat het over Meloewa en hoe ze te koppig is mij naaktfoto's te dm'en.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar ging dit topic eigenlijk oorspronkelijk over?
Hmm, pics hoe het bij jou dan staat? Of heb je het nooit zo gehad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt maar bij BLAUWE ogen, bji donkerbruine ogen staat dat anders...ik weet niet hoe het bij meloewa staat verder hoor, t ligt echt aan je tint ook. Maar bij mij vind ik bleek niet zo mooi.
je linkerhand ja?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:57 schreef vera166 het volgende:
Dikke kont is vies. Tieten zijn mooi.
'een bil'quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Platte kont is vies![]()
Grote billen zijn mooi indien geen cellulitis.
Zo'n super slanke taille met een grote ronde bil eronder en hips like rrrrrrrr.![]()
Dus je bent tevreden met een halve reet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:08 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, wat probeer je hier mee te zeggen, dat ik enkelvoud gebruikt heb?
koeienreetquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Platte kont is vies![]()
Zo'n super slanke taille met een grote ronde bil eronder en hips like rrrrrrrr.![]()
would not ever hitquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden.
Heb het natuurlijk wel over het kaliber grote ronde billen. Niet over vieze dikke reten.
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof er iemand mijn oordeel in twijfel zou trekken
Ja nou idd ik zei het een beetje verkeerdquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Platte kont is vies![]()
Het moeten ronde, naar achter uitstekende billen zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja nou idd ik zei het een beetje verkeerd![]()
Een te dikke kont vind ik vies, tenzij get goed getraind isen er zit ook verschil in dikke konten zegmaar.. ik vind het mooi als het "dik" maar wel naar achteren is ipv billen die opzij hangen als het ware. (vaag uitgelegd
)
En of course ben ik een beetje jaloers op vrouwen met een mooie kont
Juist!!!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het moeten ronde, naar achter uitstekende billen zijn
Dat is een andere HSG, chef.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij neukt Meloewa, niet iedereen krijgt zulke lippen als spons voor de lul.
Gezicht van de rechter + lichaam van de linkerquote:Op zondag 24 november 2013 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Speciaal voor dit topic.
[ afbeelding ]
zak er overquote:Op zondag 24 november 2013 10:28 schreef Iwanius het volgende:
Speciaal voor dit topic.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |