Ga jij eigenlijk nog brunette van de winter?quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Het ziet er gewoon grappig uit als mannen hun haar verven. Vooral in deze. Zijn vlassnor was rood en zijn hoofd haar zwart![]()
zit iedereen wel steeds te zeggen dat dat veel mooier bij me zou staan in verband uitgroei en donkere ogen. Maar ja werk voor mij beetje averechts als iedereen zeg dat ik ze bruin moet verven.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog brunette van de winter?
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooi meisje zoals bijv Voe. Met pronte kleine steek tietjes. Net klein beetje vulling ( tietvet) en dan al het tepeltje dat naar voren steekt. Voor de rest wel redelijk vrouwelijke heupen en een kont. Ik vind dat wel een beetje speels ogen vaak dan zon kleine steek tietjes.. Met een mooie redelijk volwassenhoofd.
Ga voor de verandering eens mee met het advies van je omgeving. Ze hebben het beste met je voor!quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
zit iedereen wel steeds te zeggen dat dat veel mooier bij me zou staan in verband uitgroei en donkere ogen. Maar ja werk voor mij beetje averechts als iedereen zeg dat ik ze bruin moet verven.
Heb ze nu donkerblond![]()
Ga Wel bruine plukken laten zetten denk ikdan lijken ze bruin!
waarom zou ik?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ga voor de verandering eens mee met het advies van je omgeving. Ze hebben het beste met je voor!
mannen horen grijs te zijnquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
Mannen met inhammenSerieus, als een man kaal begint te worden moet hij gewoon haartransplantatie doen. En haar verven als hij grijs wordt.
Omdat het leuker staat! Zeker in de winter, dan wordt dat blonde ook zo kil en koud...quote:
Pardon?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat het leuker staat! Zeker in de winter, dan wordt dat blonde ook zo kil en koud...
Geloof me nou maar. Je zal verbaasd staan.
Ja bij mij staat bruin haar ook waarschijnlijk beter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Omdat het leuker staat! Zeker in de winter, dan wordt dat blonde ook zo kil en koud...
bruin haar kan anders ook juist bleek maken in de winterquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij bent echt blond. Je bent ervoor geschapen meidquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pardon?Blond haar kan hartstikke mooi zijn.
Awwwquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij bent echt blond. Je bent ervoor geschapen meid
Kan ja. Maar jij bent echt blond he dus is dat sowieso andersquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pardon?Blond haar kan hartstikke mooi zijn.
Vind dat wel wat hebben eigenlijkquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
bruin haar kan anders ook juist bleek maken in de winter
ja klopt maar bij BLAUWE ogen, bji donkerbruine ogen staat dat anders...ik weet niet hoe het bij meloewa staat verder hoor, t ligt echt aan je tint ook. Maar bij mij vind ik bleek niet zo mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan ja. Maar jij bent echt blond he dus is dat sowieso anders
[..]
Vind dat wel wat hebben eigenlijkDonker haar, bleke huid, en dan blauwe ogen
Mijn neuker vindt allebei wel mooi. Is wel benieuwd hoe bruin staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet neukt.
Wat is de kleur van je gordijnen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn neuker vindt allebei wel mooi. Is wel benieuwd hoe bruin staat.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
AwwwWat ik aan foto's gezien heb (en dat is helaas niet veel) staat het jou ook mooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |