quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klinkt meer als een kapsel a la Ivo Niehe of Donald Trump.
Toivonenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder zoiets, maar dan bruin. Geen foto van achteraanzicht kunnen vinden van deze man.
Die treinfoto's van jou altijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gemaakt die foto.. Foto doet minder erg lijken maar hij is dus helemaal kaal bovenop, hij kamt de haartjes maar een beetje erover.
Dit is één van de zeven schoonheden van de man geloof ikquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:34 schreef hoink581 het volgende:
Zou je dan niet beter kaal gaan en dan gezichtsbeharing daarvoor in de plaats nemen?
Ja maar ik zat dat tegen m'n lovertje op Whatsapp te vertellen. Toen zei hij " pics" maar wilde eigenlijk niet maken omdat zijn vriend naast me zat en ik het zielig vond.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die treinfoto's van jou altijd!
Hij ziet eruit als een FOK!er
Pfft, die foto's altijd die jij overal en nergens schiet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:32 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
Gister gemaakt die foto.. Foto doet minder erg lijken maar hij is dus helemaal kaal bovenop, hij kamt de haartjes maar een beetje erover.
Niets mis mee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:38 schreef Meloewa het volgende:
Het ziet er gewoon grappig uit als mannen hun haar verven.
Mijn zus tel was gestolen en de dombo had geen ww op der tel kun je nagaan. Ik heb gelijk hoe ik het hoorde 2000 foto's handmatig verwijderd. Maar toen had ik ineens geen zin meerquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pfft, die foto's altijd die jij overal en nergens schiet.
Ben blij dat ik dat niet had op die leeftijd overigens. Lijkt me vreselijk.
quote:
Maar ik gebruik geen gel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die hebben geen persunality. Vaak van die pedante presentatoren die een anchorman acteren.
dat is schattigquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
Mannen met inhammenSerieus, als een man kaal begint te worden moet hij gewoon haartransplantatie doen. En haar verven als hij grijs wordt.
Ja ik ga nu reagerenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk, niet schattigCheck je DM weer trouwens
Die ziet er op zijn 60ste nog steeds uit alsof hij zo de kleuterspeelzaal kan binnenwandelen om met Duplo te spelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ga nu reageren
[ afbeelding ]
Die inhammenmaakt voorhoofd vaak zoooo schattig. Zo bol achtig.
Soms, dat hele zilvere bijvoorbeeld, kan het mooi staan naar mijn mening. Maar het merendeel heeft helaas met peper en zout te maken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Scheelt serieus wel, ik denk dat je als man er dan een stuk jonger uitziet.
Rooney had ook een haartranplantatie laten doen en dat zag er niet uit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:59 schreef ntm het volgende:
Mannen met inhammenSerieus, als een man kaal begint te worden moet hij gewoon haartransplantatie doen. En haar verven als hij grijs wordt.
Ik wist dat jij dat ging zeggenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ziet er op zijn 60ste nog steeds uit alsof hij zo de kleuterspeelzaal kan binnenwandelen om met Duplo te spelen.
[..]
Soms, dat hele zilvere bijvoorbeeld, kan het mooi staan naar mijn mening. Maar het merendeel heeft helaas met peper en zout te maken.
Valerio is wel een schatje inderdaadquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ga nu reageren
[ afbeelding ]
Die inhammenmaakt voorhoofd vaak zoooo schattig. Zo bol achtig.
Omg zo lelijk...ligt dat niet aan de chirurg dan ofzo?quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:11 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Rooney had ook een haartranplantatie laten doen en dat zag er niet uit.Nu is die vent sowieso al een spekrol, maar het maakte het er alleen maar erger op.
![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je het een beetje. Nee, beter gewoon geavanceerde haarstukjes.
Aha, op die manier. Ik ken hem alleen van die afgrijselijke zender BNN.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik wist dat jij dat ging zeggendoe je altijd als ik valerio post
![]()
Is sinds mijn 14e een beetje crusch geworden. Maar nu is die beetje naast de schoenen gaan lopen door al die Fame. Vind ik minder aantrekkelijk. Dus beetje afgenomen de crusch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |