quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:06 schreef LethalNinja het volgende:
Ze stonden niet vooraan toen de borsten werden uitgedeeld
Nee, policy op jailbait buiten B&H enzo...quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Syntos het volgende:
Geen pics van hoe het wel moet?
Jammer.
Maakt dat uit? 7 seconden max.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En na 10 seconden zeker AH AH AAAH AAAAAAH doen
Waarschijnlijk al een ejaculatie voor je in haar broekje zit. Zou ik wel hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maakt dat uit? 7 seconden max.
Ik kom al scheutjes als ik aan haar denkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef deprimist het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al een ejaculatie voor je haar broekje zit. Zou ik wel hebben.
Ja ik word er ook redelijk krols van. Geil wijf. Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik kom al scheutjes als ik aan haar denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post sma's zonder tieten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:21 schreef Yonder het volgende:
Dit is wel een topic met potentie. Hou ik wel van.
quote:
Niet sporten dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:25 schreef snakelady het volgende:
Omdat ze veel sporten en zoals alle sportvrouwen moet je dan op je borsten inleveren, dat is het eerste wat er af gaat.
Dus het is vaak het een of het ander of de plastisch chirurg.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij maakt 't alleen maar erger.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grutjes, dat was niet de bedoeling.
Hoe ziet Meloewa er uit?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij neukt Meloewa, niet iedereen krijgt zulke lippen als spons voor de lul.
quote:
Klopt. Het gaat over imperfecties over 't algemeen. TT is gewoon lokkertje. Zolang 't in juiste proporties is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
Valt wel mee toch? Vind kleine tietjes wel schattig bij mooie vrouwen.
meestal hebben die meisjes een mooie volle kont en dan wijde bovenkleding aan, let je dus niet echt op.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt. Het gaat over imperfecties over 't algemeen. TT is gewoon lokkertje. Zolang 't in juiste proporties is.
Correct, zolang ze ermee pronken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
meestal hebben die meisjes een mooie volle kont en dan wijde bovenleiding aan, let je dus niet echt op.
Moet ze wel beetje booty hebben ter compensatie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
gaat er niet om wat jij vindtquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
vertel hier eens meer overquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:51 schreef Meloewa het volgende:
waarheidquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant, ze gaan later ook niet zo hangen he.
Vrouwen met uiers
Lekker oefenen met hooghouden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Vrouwen met uiers
Fout! Google maar eens op "Little saggy tits"quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Vrouwen met uiers
Trouw blijvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef MAHL het volgende:
Vrouwen met uiers
En bedankt MsMessy.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fout! Google maar eens op "Little saggy tits"
Komt minder voor dan bij grotere tieten denk ik dan zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fout! Google maar eens op "Little saggy tits"
Oh leuk dat je er bent, maar wat jij denkt is irrelevant << vrouwelijk icoon >>quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Komt minder voor dan bij grotere tieten denk ik dan zo.
mooi meisje zoals bijv Voe. Met pronte kleine steek tietjes. Net klein beetje vulling ( tietvet) en dan al het tepeltje dat naar voren steekt. Voor de rest wel redelijk vrouwelijke heupen en een kont. Ik vind dat wel een beetje speels ogen vaak dan zon kleine steek tietjes.. Met een mooie redelijk volwassenhoofd.quote:
Die rechter is vast zo'n vies anorexia wijfquote:
hjb over sgquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:46 schreef Piger het volgende:
Wrijven die mini-bikini's dragen omdat ze geen tieren hebben![]()
Super-girl past ook wel in dit topic. Is ook zo tietloos.
Goed advies, maar dan heb je wel zo'n koter.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:48 schreef hoink581 het volgende:
Zwanger maken. Dan groeien ze vanzelf.
Welke cup heeft Voe? En zijn er überhaupt bikini- of inkijkfoto's van haar?quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
mooi meisje zoals bijv Voe. Met pronte kleine steek tietjes. Net klein beetje vulling ( tietvet) en dan al het tepeltje dat naar voren steekt. Voor de rest wel redelijk vrouwelijke heupen en een kont. Ik vind dat wel een beetje speels ogen vaak dan zon kleine steek tietjes.. Met een mooie redelijk volwassenhoofd.
Ik volg haar blogg op school en stage altijd als ik me verveel. Ze had een bikini-foto gepost. Ik schat een A.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:54 schreef Vice. het volgende:
[..]
Welke cup heeft Voe? En zijn er überhaupt bikini- of inkijkfoto's van haar?
Het is kiezen of delen in het leven Donnie.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
Goed advies, maar dan heb je wel zo'n koter.
Klein beetje gekomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik volg haar blogg op school en stage altijd als ik me verveel. Ze had een bikini-foto gepost. Ik schat een A.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:59 schreef Meloewa het volgende:
Deze bedoelde ik eigenlijk niet. Die is al wat ouder maar die andere vind ik niet.
Maar die bikini laat het nog niet super plat lijken. Valt wel mee hier vind ik.
echt hčquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:02 schreef ntm het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die tieten én ass hebben, plus mooi figuurtje. Sowieso zandloperfiguurtje
Ja kan je helaas niet zoveel aan doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt hčbij mij vind ik best lelijk dat mijn heupen en taille gelijk aflopen. Heb niet echt heupen maar ook niet echt taille. Beetje rechte bedoeling.
Ik vind haar sowieso wel een lekker wijf.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:01 schreef Meloewa het volgende:
Ik vind haar heupen, buik en kont wel mooi.
ik ga nu ff kijkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja kan je helaas niet zoveel aan doenMaar jij hebt tieten, dus je mag niet klagen
Ik mag ook niet klagen
Kijk eens in je DM box btw
Eerder mooiquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:09 schreef Vice. het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso wel een lekker wijf.
Hmm..
[ afbeelding ]
Neptietenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:03 schreef Catdog het volgende:
En daarom borstvergroting?
Klacht deaud, move along people.
ik had ook dm gestuurdquote:
jij zei pics van je lichaam?quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neptieten!
[..]
ik had ook dm gestuurd
Je gaat toch ons privé gesprek niet hier neerpleurenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij zei pics van je lichaam?of was jij dat niet
Beter dan niks.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neptieten!
[..]
ik had ook dm gestuurd
Soms niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef Catdog het volgende:
[..]
Beter dan niks.
Ik heb ook even iedereen een dickpic gedm'd aangezien we dat moeten melden in plaats van onze inbox checken.
ik reageer alleen op inhoudelijke DM'Squote:Op zaterdag 23 november 2013 14:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je gaat toch ons privé gesprek niet hier neerpleuren. Overigens was 't pics van je boezem.
sentquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik reageer alleen op inhoudelijke DM'S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |