De laatste tijd krijg ik juist meer commentaar over mijn kont dan tieten.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
Je kan toch gewoon een kort broekje onder je broek dragen in de winter? Is je kleine kontprobleem ook verholpen.
Denk dat je aangekomen bedoelt. Bepaalde broeken accentueren het meer, meisjes met potentiėle topreet die er niks mee doen is al een klacht an sich.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
De laatste tijd krijg ik juist meer commentaar over mijn kont dan tieten.sinds ik bij ben gekomen en als ik dan bepaalde broeken draag.
ach pas ging een klas discussiėren over mijn kont toen waren er een paar enthousiast.. Zij een ander dat dat niet echt een booty was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Denk dat je aangekomen bedoelt. Bepaalde broeken accentueren het meer, meisjes met potentiėle topreet die er niks mee doen is al een klacht an sich.
Leuke klasquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ach pas ging een klas discussiėren over mijn kont toen waren er een paar enthousiast.. Zij een ander dat dat niet echt een booty was.
Toen zei weer een ander jawel " compact"
Blablaiedereen voor zich he
Is allemaal zeer relatief.
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt, gaan meiden in groepjes op afstand van je staan en weet dat ze het over jou hebben maar is het net ver genoeg om niet te kunnen horen wat ze zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ach pas ging een klas discussiėren over mijn kont toen waren er een paar enthousiast.. Zij een ander dat dat niet echt een booty was.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:51 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap het nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt, gaan meiden in groepjes op afstand van je staan en weet dat ze het over jou hebben maar is het net ver genoeg om niet te kunnen horen wat ze zeggen.
Blijkbaar was jij deelgenoot van het gesprek, aangezien jij weet na te vertellen wat er gezegd werd. Bij veel meisjes gaan ze in groepjes op een afstandje staan en gaan ze half kijkend naar die persoon die jongen/meisje beoordelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap het niethet was niet mijn klas. Ik stond op de gang te wachten. Wat bedoel je?
![]()
Week ervoor ging een meisje wel zeggen dat er jongens over mij aan roddelen waren. Hadden ze blijkbaar allemaal domme dingen gezegd volgens haar. Dus ik vraag een ander meisje die ook ooggetuige was en die zei dat ze wel zaten te kijken maar dat het volgens haar niet echt negatief was.
Ook altijd zoiets jongens die kijken maar je dan wel af zitten te kraken soort van.
Hij noemt je gewoon dom en door het niet te snappen bevestig je het.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik snap het niethet was niet mijn klas. Ik stond op de gang te wachten. Wat bedoel je?
![]()
Week ervoor ging een meisje wel zeggen dat er jongens over mij aan roddelen waren. Hadden ze blijkbaar allemaal domme dingen gezegd volgens haar. Dus ik vraag een ander meisje die ook ooggetuige was en die zei dat ze wel zaten te kijken maar dat het volgens haar niet echt negatief was.
Ook altijd zoiets jongens die kijken maar je dan wel af zitten te kraken soort van.
Ja zo ging het ook soort van, maar ik liep eerst uit een deur en moest ik naast hun langs, toen zei een jongen " Wauw" ( overdreven) dus toen zei een andere jongen daar weer op even later stond ik deels uit hun blikveld en gingen ze via het muurtje nog even kijken en hardop discussiėren over mijn kont. Normaal hoor ik nooit wat mensen zeggen omdat ik deels doof ben. Maar hun spraken wel erg hard.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Blijkbaar was jij deelgenoot van het gesprek, aangezien jij weet na te vertellen wat er gezegd werd. Bij veel meisjes gaan ze in groepjes op een afstandje staan en gaan ze half kijkend naar die persoon die jongen/meisje beoordelen.
Nee die zinnen van hem kloppen niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij noemt je gewoon dom en door het niet te snappen bevestig je het.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:09 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee die zinnen van hem kloppen niet?vertaal het eens naar jouw woorden dan om mij uit te leggen.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 14:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt,
Jij geeft niet aan dat je er niet bij was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik leest het steeds opnieuw maar word er niet wijs van. Hij interpreteert het verkeerd.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:11 schreef Meloewa het volgende:
Ik leest het steeds opnieuw maar word er niet wijs van. Hij interpreteert het verkeerd.
Er waren geen vrouwelijke klasgenoten van mij bij? En het was een soort gemixte klas van jongens en meisjes.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jij geeft niet aan dat je er niet bij was.
Nee, maar in dit verhaal pas dat gedisd niet... Zo ging het helemaal niet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Jij hebt gewoon moeite met teksten interpreteren die niet in jip-en-janneke taal geschreven zijn.
Och, als historicus in spe heb je natuurlijk wel een voorsprong want historici zijn experts in het interpreteren van teksten. Dus dan valt de rest nogal snel bleek weg.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:12 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]Jij hebt gewoon moeite met teksten interpreteren die niet in jip-en-janneke taal geschreven zijn.
Ik kan toch niet zomaar die conclusie trekkenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Er waren geen vrouwelijke klasgenoten van mij bij? En het was een soort gemixte klas van jongens en meisjes.
Frank zit me te ergeren leg het mij eens uit in jip en Janneke taal, jij bent leraar jij kunt datquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als historicus in spe heb je natuurlijk wel een voorsprong want historici zijn experts in het interpreteren van teksten. Dus dan valt de rest nogal snel bleek weg.
Dat is zeker waar, tijdens het lezen probeer je altijd een 'meta-structuur' in je hoofd aan te brengen; wat is van deze tekst nou eigenlijk de bedoeling en kern? En als je dan zelf moet gaan schrijven sla je tussenstapjes over in de veronderstelling dat jouw leespubliek (vooralsnog beperkt tot de docentquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Och, als historicus in spe heb je natuurlijk wel een voorsprong want historici zijn experts in het interpreteren van teksten. Dus dan valt de rest nogal snel bleek weg.
Hij dacht dat ze over je reet (quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:15 schreef Meloewa het volgende:
Tenminste lekker direct die klas van jou. Als je wat hoger op de educatieve ladder kijkt, gaan meiden in groepjes op afstand van je staan en weet dat ze het over jou hebben maar is het net ver genoeg om niet te kunnen horen wat ze zeggen.
Ik word hier gewoon niet wijs uit hoe vaak ik het ook lees. Wat een gebrabbel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |