Zilver achtig. Why? Zit je te glurenquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat is de kleur van je gordijnen?
waarom ga je niet een keer naar een pruikenwinkel en zet je een bruine pruik op , dan weet je of het staat en kun je meteen kijken welke bruine kleur je het mooist staatquote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn neuker vindt allebei wel mooi. Is wel benieuwd hoe bruin staat.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Zilver achtig. Why? Zit je te gluren
haha met donker/zwart haar zou ik best gothic lijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt maar bij BLAUWE ogen, bji donkerbruine ogen staat dat anders...ik weet niet hoe het bij meloewa staat verder hoor, t ligt echt aan je tint ook. Maar bij mij vind ik bleek niet zo mooi.
Het staat wel, mijn zusje die heeft bruin haar, Mensen vinden dat meestal mooier.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waarom ga je niet een keer naar een pruikenwinkel en zet je een bruine pruik op , dan weet je of het staat en kun je meteen kijken welke bruine kleur je het mooist staat
mij staat zwart ook niet hoor, maar warme bruine tinten staan me wel mooi.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
haha met donker/zwart haar zou ik best gothic lijken.
ah okee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Het staat wel, mijn zusje die heeft bruin haar, Mensen vinden dat meestal mooier.
Maar ja boeiend ze doen het er maar meebruine plukken wil ik.
Imperfecties bij bijna perfecte dames. Maar nu gaat het over Meloewa en hoe ze te koppig is mij naaktfoto's te dm'en.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
waar ging dit topic eigenlijk oorspronkelijk over?
Hmm, pics hoe het bij jou dan staat? Of heb je het nooit zo gehad.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt maar bij BLAUWE ogen, bji donkerbruine ogen staat dat anders...ik weet niet hoe het bij meloewa staat verder hoor, t ligt echt aan je tint ook. Maar bij mij vind ik bleek niet zo mooi.
je linkerhand ja?quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:38 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn neuker vindt allebei wel mooi. Is wel benieuwd hoe bruin staat.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:57 schreef vera166 het volgende:
Dikke kont is vies. Tieten zijn mooi.
'een bil'quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Platte kont is vies![]()
Grote billen zijn mooi indien geen cellulitis.
Zo'n super slanke taille met een grote ronde bil eronder en hips like rrrrrrrr.![]()
Dus je bent tevreden met een halve reet?quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:08 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ja, wat probeer je hier mee te zeggen, dat ik enkelvoud gebruikt heb?
koeienreetquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:30 schreef oLexie het volgende:
[..]
Platte kont is vies![]()
Grote billen zijn mooi indien geen cellulitis.
Zo'n super slanke taille met een grote ronde bil eronder en hips like rrrrrrrr.![]()
would not ever hitquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef oLexie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit niet mooi vinden.
Heb het natuurlijk wel over het kaliber grote ronde billen. Niet over vieze dikke reten.
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof er iemand mijn oordeel in twijfel zou trekken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |