Ja Frank zegt ook wel dat vrouwen als melk en mannen als wijn zijn. Dit plaatje bewijst het eerste gedeelte welquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat tijd met je doet mensen.
Gelukkig heb ik niet echt status qua uiterlijk. Lijk me wel kut moet je het van je outlooks hebben... En dan takel je afquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jaja, dat gaat ooit ook met jou gebeuren, meloewa'tje.
Hahahaha daar dacht ik ook net aan die uitspraak van hemquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja Frank zegt ook wel dat vrouwen als melk en mannen als wijn zijn. Dit plaatje bewijst het eerste gedeelte wel
Is wel een voordeel als je het van je intelligentie moet hebben. Duurt iets langer voor de aftakeling begint. En als je geluk hebt ga je daarvoor al doodquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet echt status qua uiterlijk. Lijk me wel kut moet je het van je outlooks hebben... En dan takel je af
Wat mortaxx al zei.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik niet echt status qua uiterlijk. Lijk me wel kut moet je het van je outlooks hebben... En dan takel je af
Ben je een symbool en dan ineens een oud wijf![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik takel nu ook al af bijna 22, eerste oog rimpeltjes. Ja zo gaat dat Frank! Zure melk worden vrouwen. Jij verouderd zoals een goede fles wijn zei je een keer he? Wijn oud het lekkerst.
Ja daarom toch maar mijn opleiding afmaken. Ooit valt zelf aan de kop van je niet meer te sleutelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is wel een voordeel als je het van je intelligentie moet hebben. Duurt iets langer voor de aftakeling begint. En als je geluk hebt ga je daarvoor al dood
Bij mannen zijn harde gezicht tekens soms wel karakteristiek.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat mortaxx al zei.
Overigens wel een nuance hoor. Het gaat immers niet altijd op. Maar als jij als man een beetje je haar behoudt en niet al te dik wordt vind ik mannen over het algemeen er op voor uit gaan in vergelijking met het gladde bekkie zo rond de 21 jaar.
Vrouwen omgekeerd, hoewel er ook wel vrouwen zijn te noemen die juist mooi ouder zijn geworden.
Zo na de 70, 75 wordt het een ander verhaal en worden beide geslachten 'echt' oud om het zo maar uit te drukken.
Gadverdamme Meloewa, gadver gadverdamme. Patricia Paayquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja daarom toch maar mijn opleiding afmaken. Ooit valt zelf aan de kop van je niet meer te sleutelen.
Dan noemen lekkere jongens je een oude vrouw of oma.
Ode aan Patricia Paay. Die gaat als een echt wijf het graf in
Ik heb begrepen dat mortaxx een goede kaaklijn heeft dus ik hoop maar dat hem dit niet al te veel angst inboezemt op de zaterdag.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nu is wel zo dat voor mannen kaaklijn best belangrijk is en die op oudere leeftijd ook keihard achteruit gaat. Ook alles behalve charmant.
ik zeg ook maar wat de mannen denken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme Meloewa, gadver gadverdamme. Patricia Paayvind haar zo afschuwelijk. Draag je lot gewoon en wordt gracieus lelijk ipv al die lapmiddeltjes die alleen maar benadrukken hoe lelijk ze echt is. Is echt treurig
Bij mortaxx gebeurt dit niet... Tenzij hij zwaar overgewicht krijgt. Maar hij heeft niet echt een kaaklijn die snel in kan zakken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat mortaxx een goede kaaklijn heeft dus ik hoop maar dat hem dit niet al te veel angst inboezemt op de zaterdag.
De gemiddelde man stopt hem in alles met een hartslag en een lichaamstemperatuur van 37 gradenquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik zeg ook maar wat de mannen denken.de gemiddelde man vindt haar wel geil. Jij gelukkig niet dan.
pics van je kaaklijn die blijkbaar beroemd isquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gadverdamme Meloewa, gadver gadverdamme. Patricia Paayvind haar zo afschuwelijk. Draag je lot gewoon en wordt gracieus lelijk ipv al die lapmiddeltjes die alleen maar benadrukken hoe lelijk ze echt is. Is echt treurig
would still hit/10quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat tijd met je doet mensen.
Ja dat is dus wel echt zo hequote:Op zaterdag 23 november 2013 16:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De gemiddelde man stopt hem in alles met een hartslag en een lichaamstemperatuur van 37 graden
Ik zie die kaaklijn zelf trouwens totaal nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 16:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Bij mortaxx gebeurt dit niet... Tenzij hij zwaar overgewicht krijgt. Maar hij heeft niet echt een kaaklijn die snel in kan zakken.best wel een groffe kaaklijn.
die hebben beide hun smoel recht getrokken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind Patricia Paay nog prima eigenlijk, maar als we het over mooi oud worden hebben verslaat niemand Tatjana Simic of Linda de Mol
[ afbeelding ]
Jawel jij hebt wel echt een stevige kaaklijn tegenover de gemiddelde man. Vooral op die ene meet foto. Waar je beetje stoppels hebt of geschoren weet niet meer precies :$quote:Op zaterdag 23 november 2013 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zie die kaaklijn zelf trouwens totaal niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |