Dan toch juist niet als de OP? van de pil krijg je meer volume idd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:19 schreef hoink581 het volgende:
Mijn vriendin is trouwens ook zo'n type als uit de OP, het was altijd een hand vol maar met haar nieuwe pil kwam ook extra tettenvolume.
In Jip- en Janneke-taal? Wel, ik kan er niets anders van maken dan dat er een soort spanning tussen jullie tweeën is wat er in resulteert dat er plagerijtjes over en weer plaats vinden. Waar jullie allebei lol aan beleven overigens.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Frank zit me te ergeren leg het mij eens uit in jip en Janneke taal, jij bent leraar jij kunt dat
Precies. Dat maakt het ook zo lastig want jij veronderstelt dat een ander dat wel invult omdat het voor jou zo gemakkelijk is, 'curse of knowledge' zoals ze die bias in de psychologie noemen, terwijl een ander soms er weinig van begrijpt. Dat is de grootste uitdaging van een (publieks)historicus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, tijdens het lezen probeer je altijd een 'meta-structuur' in je hoofd aan te brengen; wat is van deze tekst nou eigenlijk de bedoeling en kern? En als je dan zelf moet gaan schrijven sla je tussenstapjes over in de veronderstelling dat jouw leespubliek (vooralsnog beperkt tot de docent) die tussenstapjes/bruggetjes zelf invult.
Ja dat begreep ik. Maar niet alle jongens zijn zo bescheiden. Van mijn uiterlijk valt btw ook niet af te lezen dat ik dom ben. Dus beetje wat gek gebrabbel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij dacht dat ze over je reet () discussieerden terwijl je erbij stond, waarna hij zegt dat ze op hogere niveau's, wat betreft onderwijs, achter je rug om praten over je reet. Morgen leer ik je quoten.
Niet altijdquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan toch juist niet als de OP? van de pil krijg je meer volume idd.
Hij zal je posts wel door hebben genomen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Maar niet alle jongens zijn zo bescheiden. Van mijn uiterlijk valt btw ook niet af te lezen dat ik dom ben. Dus beetje wat gek gebrabbel.
Die jongens nietquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hij zal je posts wel door hebben genomen.
Denk niet, veel mensen vinden mij met bruin haar mooierquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Zij willen je gewoon neuken en nemen het stereotype voor lief, blonde stoot.
Ja ik vraag me dan echt af waar je de grens moet leggen. Het is gewenst om in de wetenschappelijke wereld niet een panklare nu.nl tekst in de boekenkasten te leggen, maar je wordt al snel als een arrogante, pretentieuze kwal omschreven wanneer je naar andermans mening te omslachtig je punt omschrijft. Heeft ook echt te maken met cultuur, waar het aan de ene universiteit gewenst is, is het aan de andere universiteit een taboe.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
In Jip- en Janneke-taal? Wel, ik kan er niets anders van maken dan dat er een soort spanning tussen jullie tweeën is wat er in resulteert dat er plagerijtjes over en weer plaats vinden. Waar jullie allebei lol aan beleven overigens.
[..]
Precies. Dat maakt het ook zo lastig want jij veronderstelt dat een ander dat wel invult omdat het voor jou zo gemakkelijk is, 'curse of knowledge' zoals ze die bias in de psychologie noemen, terwijl een ander soms er weinig van begrijpt. Dat is de grootste uitdaging van een (publieks)historicus.
Mooie tetten > kont. Tetten zie je van voren, laat wat aan de verbeelding over. Een kont is niet zo spannend, een mooi paar tetten daarentegenquote:Op zaterdag 23 november 2013 14:37 schreef Meloewa het volgende:
Sowieso in winter heb ik liever een mooie kont dan tieten. Tieten ziet toch niemand. Zomer lijkt me wel heel kut om geen tieten te hebben.. Ik bedoel de meeste jurkjes en topjes zitten niet echt mooi bij een cup A.
Kloptquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooie tetten > kont. Tetten zie je van voren, laat wat aan de verbeelding over. Een kont is niet zo spannend, een mooi paar tetten daarentegen
Dat is iets waar je een beetje mee kunt spelen. Nu zul je als student je vooral aan de regels van de universiteit houden want studiepunten staan op nummer 1 wat betreft prioriteit (voor de meeste) maar na jouw studie kun je daarmee spelen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja ik vraag me dan echt af waar je de grens moet leggen. Het is gewenst om in de wetenschappelijke wereld niet een panklare nu.nl tekst in de boekenkasten te leggen, maar je wordt al snel als een arrogante, pretentieuze kwal omschreven wanneer je naar andermans mening te omslachtig je punt omschrijft. Heeft ook echt te maken met cultuur, waar het aan de ene universiteit gewenst is, is het aan de andere universiteit een taboe.
Je reageert alsnog niet op m'n dm /afgewezenquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:31 schreef Meloewa het volgende:
Ik kijk nu een documentaire van Brigitte Bardot.
<3
ik vind allebei wel belangrijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:32 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Mooie tetten > kont. Tetten zie je van voren, laat wat aan de verbeelding over. Een kont is niet zo spannend, een mooi paar tetten daarentegen
quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je reageert alsnog niet op m'n dm /afgewezen
Kutkaper.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat tijd met je doet mensen.
Wowquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die konden beter wegrennen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:44 schreef hoink581 het volgende:
Ik had ooit ergens gelezen dat in de oertijd de echte alpha's op vrouwen met kleine tetjes vielen.
Jaja, dat gaat ooit ook met jou gebeuren, meloewa'tje.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |