Hij stond er bij nog geen 20 secondenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij stond er bij nog geen 20 seconden
Deze is dan wel weer note waardig.quote:
De enige echte ONZ SC jwzquote:
Note, /carequote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer note waardig.
Dank.
En ik ben puur muscles, kthxbai
Make that 5.quote:
quote:
Ik heb er 81, maar ik vermoed dat ik na mijn actie van net op meer kom te staan.quote:
/carequote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Make that 5.
And hell yah brah, ik train 23/7.
Zoals het hoortquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
/care
on the couch with beer and chips
DON'T FORGET THE WEED BROquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
/care
on the couch with beer and chips
Ik heb er 10 of 14, boeit mij niet echt hoeveel ik er heb. Nooit ABO genomen om ze te lezen. Zal dat ook nooit doen. Snap nut van notes niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er 81, maar ik vermoed dat ik na mijn actie van net op meer kom te staan.
Gelukkig heb ik een ABO en kan ik ze zien zodra ze er bij staan
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waaromquote:Op woensdag 20 november 2013 17:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb er 10 of 14, boeit mij niet echt hoeveel ik er heb. Nooit ABO genomen om ze te lezen. Zal dat ook nooit doen. Snap nut van notes niet.
Orly?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waarom
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waarom
Dit jaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Jammer dat DM's niet openbaar mogen
Notes of waarschuwingen?quote:
Dat laatste, want je krijgt niks te zien/horen hoor o.óquote:
Waarschuwingen. Notes wel. Maar over het algemeen ben ik leiv. Het meeste is voor uitbarstingen waarbij boze woorden worden gebruikt, vermoed ik.quote:
Heb nooit een waarschuwing gekregen, ook geen notificatie wanneer en waarom.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb mn naaktfoto's in vertrouwen naar jou geDMtquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Jammer dat DM's niet openbaar mogen
Toen ik nog mod was gebruikte ik notes van mensen om te schaken met LompeHorkquote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb nooit een waarschuwing gekregen, ook geen notificatie wanneer en waarom.
Ik snap het hele note systeem niet, mis de logica erachter.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was gebruikte ik notes van mensen om te schaken met LompeHork
Als jij nog mod was had ik wel een note.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was gebruikte ik notes van mensen om te schaken met LompeHork
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stomme voetbalsupporter er uit halen en met iets toffers komen
Dit dusquote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
De twee zinnen omdraaien?
Echt fantastisch dat dit kan in Nederland!
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stomme voetbalsupporter er uit halen en met iets toffers komen
Minder spijbelen brah.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik zo lang op school heb gezeten.
quote:
Sorry maar na die bevalling van 78 uur door die dikke kop van je, voel ik me erg aan je gehecht.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet Kore er in
Fotoboek van Kore
MAAK JEZELF ONSTERFELIJK. JE HEBT DE GAVE
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry maar na die bevalling van 78 uur door die dikke kop van je, voel ik me erg aan je gehecht.
Kore is de baasquote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk ga ik het redden, ik moet zo chinees koken!
D00d my eyes.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet Kore er in
Fotoboek van Kore
MAAK JEZELF ONSTERFELIJK. JE HEBT DE GAVE
Ehh?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Lt.Surge heeft van die neigingen om TT's te veranderen
Zal het een poging geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lees de reacties in het fotoboek eens. Begin bij pagina een. Je lacht je kapot
Hij is wel een puike mod.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Lt.Surge heeft van die neigingen om TT's te veranderen
Zie @djkoelkast tag alles.quote:
Duitsers, altijd +1.quote:
Nein, geen een duitser is +1quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie @djkoelkast tag alles.
[..]
Duitsers, altijd +1.
Is nog een beetje kaal onderin....quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwaliteit broeder, kwaliteit![]()
Fantastisch. Niets meer aan doen
Vul hem op met 20 Geert Glas hoofdjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Is nog een beetje kaal onderin....
Zal ik dat eens regelen?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen we die banners niet random in een scriptje laten draaien? Lijkt me tof als je dan een stuk of 50 banners heb, elke keer wat anders jwz.
Ja, deze is niet voor baggerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is er nog ruimte voor Avondbagger?
Ik kan hier echt uren naar kijkenquote:
WAT MOET JE HIER DAN?!quote:
Done. Staat nu nog maar een plaatje in.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen we die banners niet random in een scriptje laten draaien? Lijkt me tof als je dan een stuk of 50 banners heb, elke keer wat anders jwz.
Hij doet me nog steeds aan de Hork denkenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hij doet me nog steeds aan de Hork denken
DO THE HORK Y'ALL!
Ja zoietsquote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Deze is voor intellectuele conversaties?
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Deze is voor intellectuele conversaties?
Kleuterkleurspeelzaal.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
Zijn ONZe dromen eindelijk uitgekomen?![]()
The horrorquote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze me eten geven, heb al 2 dagen geen eten gehad en moeten plassen in een emmer
Harder plassen dan komt er schuim op! Lijkt het net bier.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze me eten geven, heb al 2 dagen geen eten gehad en moeten plassen in een emmer
okquote:
HOERA! Laat ons dansen en bier drinken en tieten aanraken!quote:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjesquote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Harder plassen dan komt er schuim op! Lijkt het net bier.
En als het niet schuimt in een whiskeyfles gieten!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjes [ afbeelding ]
Mur schijnt tegenwoordig bijna pure alcohol te pissen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjes [ afbeelding ]
Moet het wel ochtendpis zijn!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
En als het niet schuimt in een whiskeyfles gieten!
Verbaast me niksquote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur schijnt tegenwoordig bijna pure alcohol te pissen.
Hee jij bent er ook luek!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
topic nummer 1 doorlezen en in de trein zittenhardop lachen met mensen om je heen die je raar aankijken
raar zijn
Jaaaa terug uit Londenquote:
Zij zijn juist raar, welke gek doet anno 2013 niet aan fok?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
topic nummer 1 doorlezen en in de trein zittenhardop lachen met mensen om je heen die je raar aankijken
raar zijn
Waarom laten ze treinen niet vliegen?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaa terug uit Londen
En op naar Grunn
Ben gewoon 3x zo lang bezig met de trein naar Groningen dan met het vliegtuig naar Londen
Goede vraag.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waarom laten ze treinen niet vliegen?
We zitten niet in de stoner reeksquote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Omdat vliegen alleen tof is als je xtc op hebt
Waarom dan niet met pillen op treinen rijden?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Omdat vliegen alleen tof is als je xtc op hebt
oh god, heb je haar ook weerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft xtc met stonen te maken?
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef Casaa het volgende:
[..]
Aww yiss, motherfuking breadcrumzzzzz
[ afbeelding ]
Zo een livestream van rellen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat magische moment dat je eigen muziek zo hard staat dat je de achterlijke klereherrie van je huisgenoot niet meer hoort![]()
aaaaaaahquote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef Casaa het volgende:
[..]
Aww yiss, motherfuking breadcrumzzzzz
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
Lopen een jood, een homo en een poedel een bar in..Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Radio Bendeleider op standje 450?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat magische moment dat je eigen muziek zo hard staat dat je de achterlijke klereherrie van je huisgenoot niet meer hoort![]()
Idd zeg, tsjeezzquote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef Casaa het volgende:
[..]
Was ik toch al van plan, tis veuls te koud hier.
Hiquote:
Hiquote:
Af en toe welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer te vinden in GRTD?!
Ik gok dat ze nu altijd wel wat te doen heeftquote:Op woensdag 20 november 2013 19:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer te vinden in GRTD?!
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu altijd wel wat te doen heeft
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan!
quote:
hihahoquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je er wel komkommer bij?
[ afbeelding ]
Geen idee maar het is lekkerquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je er wel komkommer bij?
[ afbeelding ]
quote:
Doe je er wel komkommer bij?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je er wel komkommer in?
[ afbeelding ]
Inderdaad, no wonder dat ik ecto ben die nooit doucht.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk.
[ afbeelding ]
In de oven!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook spareribs. Zometeen eens kijken of een maat zijn bbq een slinger wil geven.
Douchen heeft als ecto geen zin, moet je eerst 20x door de stralen springen voordat je nat wordt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Inderdaad, no wonder dat ik ecto ben die nooit doucht.
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Douchen heeft als ecto geen zin, moet je eerst 20x door de stralen springen voordat je nat wordt.
Gewoon zorgen dat zij jou hosselen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.
Die heeft ie niet en ben niet zo lang thuis om ze hier te bereiden. Als je een stukje over hebt, hoor ik het graag.quote:
Nouja, mij zien ze wel altijd staan, maar mij zie je dan ook nooit over het hoofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.
De kans is groter dat de here Jezus opstaat en me komt knuffelen en vertellen dat ik mooi ben.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zij jou hosselen.
Het liefst een gevecht op leven en dood in een zwembad vol met jam met jou als hoofdprijs.
Wil wel even aan je slinger trekken.quote:
quote:
Eet'ze.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, ik ga ook eten.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Drugsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De kans is groter dat de here Jezus opstaat en me komt knuffelen en vertellen dat ik mooi ben.
Mij ruiken ze meestal wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, mij zien ze wel altijd staan, maar mij zie je dan ook nooit over het hoofd.
Uh oh.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil wel even een je slinger trekken.
Etsmak!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, ik ga ook eten.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Nou zegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heeft ie niet en ben niet zo lang thuis om ze hier te bereiden. Als je een stukje over hebt, hoor ik het graag.![]()
Anders kom ik ze wel tussen je beugel wegpeuteren.
Net een jong vogeltje met moedervogel, maar dan anders.quote:
Altijd een feest met BBQquote:
Duurde ff iets langer, nog wat gemist?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ff fappen, over 3.20 min ben ik weer terug.
Aight, dat alle Balkankers uit de muur rammelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Lauw bier. Kankerhard de lekkerste
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg mono net de tip gegeven om dat voor mij te bestellen![]()
GMTA
Meestal spuiten ze spontaan deo omdat ze denken dat ze zelf stinken. De glimp die ik opvang van hun hemd is genoeg om me de hele dag in de waan van liefde te doen dolen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen ze dan ook met een boog om je heen lopen en zo? Omdat ze dan opeens die walm tegenkomen?
Oei.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Meestal spuiten ze spontaan deo omdat ze denken dat ze zelf stinken. De glimp die ik opvang van hun hemd is genoeg om me de hele dag in de waan van liefde te doen dolen.
Klopt ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De scene met de afstandsbediening was 't hoogtepunt.
Op dat moment kwamen er zoveel vraagtekens uit mijn hoofd dat ik me bijna the riddler begon te voelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De scene met de afstandsbediening was 't hoogtepunt.
Zal vast een wereld van verschil makenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn zus wilt afvallen, drinkt nu Cola Light.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee, spareribs.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Om haar zak chips weg te spoelen?
Ja, precies.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smerig, het is niet minder dik-makend, en potentieel giftig
Het is wel waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zo'n zelfingenomen titel is lame.
Stop dan gewoon met frisdrankquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.
"Het gaat om het idee."
Dit is toch prima zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de titel van de SC iets totaal anders wordt dan de huidige. Zielepoten SC ofzo.
Meh, lijkt beetje op UDOWU, beetje zelfde idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de titel van de SC iets totaal anders wordt dan de huidige. Zielepoten SC ofzo.
Als het haar alleen om het idee gaat, laat haar dan Zero drinken. Daar zit geen aspartaam in.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.
"Het gaat om het idee."
Pics van je zus.quote:
Whehequote:
Zero en Light is hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het haar alleen om het idee gaat, laat haar dan Zero drinken. Daar zit geen aspartaam in.
Dankje.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, lijkt beetje op UDOWU, beetje zelfde idee.
Ik vond Tarrel SC wel mooi
Zie mijn facebook.quote:
Nee bro aspartaam (die giftige shit) zit alleen in light dranken, niet in zero.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zero en Light is hetzelfde
Zero klinkt mannelijker en light vrouwelijk.
Zou volkomen terecht zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nèh, zo cliché. Bovendien kunnen sc'ers zich hierdoor superieur gaan voelen.
Even in mijn geheugen graven wat je naam wasquote:
Tip, zie d'r sig.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Even in mijn geheugen graven wat je naam was
Ohjaquote:
Ja, deze.quote:
Wij hebben een gedeelde vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |