quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Deze is voor intellectuele conversaties?
Kleuterkleurspeelzaal.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
Zijn ONZe dromen eindelijk uitgekomen?![]()
The horrorquote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze me eten geven, heb al 2 dagen geen eten gehad en moeten plassen in een emmer
Harder plassen dan komt er schuim op! Lijkt het net bier.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze me eten geven, heb al 2 dagen geen eten gehad en moeten plassen in een emmer
okquote:
HOERA! Laat ons dansen en bier drinken en tieten aanraken!quote:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjesquote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Harder plassen dan komt er schuim op! Lijkt het net bier.
En als het niet schuimt in een whiskeyfles gieten!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjes [ afbeelding ]
Mur schijnt tegenwoordig bijna pure alcohol te pissen.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjes [ afbeelding ]
Moet het wel ochtendpis zijn!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:48 schreef Tally het volgende:
[..]
En als het niet schuimt in een whiskeyfles gieten!
Verbaast me niksquote:Op woensdag 20 november 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mur schijnt tegenwoordig bijna pure alcohol te pissen.
Hee jij bent er ook luek!quote:Op woensdag 20 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
topic nummer 1 doorlezen en in de trein zittenhardop lachen met mensen om je heen die je raar aankijken
raar zijn
Jaaaa terug uit Londenquote:
Zij zijn juist raar, welke gek doet anno 2013 niet aan fok?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
topic nummer 1 doorlezen en in de trein zittenhardop lachen met mensen om je heen die je raar aankijken
raar zijn
Waarom laten ze treinen niet vliegen?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaaa terug uit Londen
En op naar Grunn
Ben gewoon 3x zo lang bezig met de trein naar Groningen dan met het vliegtuig naar Londen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |