Ja, deze is niet voor baggerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:15 schreef DonnieDarkno het volgende:
Is er nog ruimte voor Avondbagger?
Ik kan hier echt uren naar kijkenquote:
WAT MOET JE HIER DAN?!quote:
Done. Staat nu nog maar een plaatje in.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen we die banners niet random in een scriptje laten draaien? Lijkt me tof als je dan een stuk of 50 banners heb, elke keer wat anders jwz.
Hij doet me nog steeds aan de Hork denkenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hij doet me nog steeds aan de Hork denken
DO THE HORK Y'ALL!
Ja zoietsquote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Deze is voor intellectuele conversaties?
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Deze is voor intellectuele conversaties?
Kleuterkleurspeelzaal.quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 20 november 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
Zijn ONZe dromen eindelijk uitgekomen?![]()
The horrorquote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze me eten geven, heb al 2 dagen geen eten gehad en moeten plassen in een emmer
Harder plassen dan komt er schuim op! Lijkt het net bier.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ze me eten geven, heb al 2 dagen geen eten gehad en moeten plassen in een emmer
okquote:
HOERA! Laat ons dansen en bier drinken en tieten aanraken!quote:
Was het maar zo'n feestquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hehe en dat tappen in bierflesjesquote:Op woensdag 20 november 2013 18:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Harder plassen dan komt er schuim op! Lijkt het net bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |