We zitten niet in de stoner reeksquote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Omdat vliegen alleen tof is als je xtc op hebt
Waarom dan niet met pillen op treinen rijden?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Omdat vliegen alleen tof is als je xtc op hebt
oh god, heb je haar ook weerquote:Op woensdag 20 november 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat heeft xtc met stonen te maken?
quote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef Casaa het volgende:
[..]
Aww yiss, motherfuking breadcrumzzzzz
[ afbeelding ]
Zo een livestream van rellen?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat magische moment dat je eigen muziek zo hard staat dat je de achterlijke klereherrie van je huisgenoot niet meer hoort![]()
aaaaaaahquote:Op woensdag 20 november 2013 18:58 schreef Casaa het volgende:
[..]
Aww yiss, motherfuking breadcrumzzzzz
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:06 schreef Murdera het volgende:
Lopen een jood, een homo en een poedel een bar in..Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Radio Bendeleider op standje 450?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
Dat magische moment dat je eigen muziek zo hard staat dat je de achterlijke klereherrie van je huisgenoot niet meer hoort![]()
Idd zeg, tsjeezzquote:Op woensdag 20 november 2013 19:11 schreef Casaa het volgende:
[..]
Was ik toch al van plan, tis veuls te koud hier.
Hiquote:
Hiquote:
Af en toe welquote:Op woensdag 20 november 2013 19:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer te vinden in GRTD?!
Ik gok dat ze nu altijd wel wat te doen heeftquote:Op woensdag 20 november 2013 19:17 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer te vinden in GRTD?!
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik gok dat ze nu altijd wel wat te doen heeft
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan!
quote:
hihahoquote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je er wel komkommer bij?
[ afbeelding ]
Geen idee maar het is lekkerquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je er wel komkommer bij?
[ afbeelding ]
quote:
Doe je er wel komkommer bij?quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Doe je er wel komkommer in?
[ afbeelding ]
Inderdaad, no wonder dat ik ecto ben die nooit doucht.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Best wel slecht eigenlijk.
[ afbeelding ]
In de oven!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook spareribs. Zometeen eens kijken of een maat zijn bbq een slinger wil geven.
Douchen heeft als ecto geen zin, moet je eerst 20x door de stralen springen voordat je nat wordt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Inderdaad, no wonder dat ik ecto ben die nooit doucht.
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Douchen heeft als ecto geen zin, moet je eerst 20x door de stralen springen voordat je nat wordt.
Gewoon zorgen dat zij jou hosselen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.
Die heeft ie niet en ben niet zo lang thuis om ze hier te bereiden. Als je een stukje over hebt, hoor ik het graag.quote:
Nouja, mij zien ze wel altijd staan, maar mij zie je dan ook nooit over het hoofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.
De kans is groter dat de here Jezus opstaat en me komt knuffelen en vertellen dat ik mooi ben.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zij jou hosselen.
Het liefst een gevecht op leven en dood in een zwembad vol met jam met jou als hoofdprijs.
Wil wel even aan je slinger trekken.quote:
quote:
Eet'ze.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, ik ga ook eten.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Drugsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De kans is groter dat de here Jezus opstaat en me komt knuffelen en vertellen dat ik mooi ben.
Mij ruiken ze meestal wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, mij zien ze wel altijd staan, maar mij zie je dan ook nooit over het hoofd.
Uh oh.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil wel even een je slinger trekken.
Etsmak!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, ik ga ook eten.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Nou zegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heeft ie niet en ben niet zo lang thuis om ze hier te bereiden. Als je een stukje over hebt, hoor ik het graag.![]()
Anders kom ik ze wel tussen je beugel wegpeuteren.
Net een jong vogeltje met moedervogel, maar dan anders.quote:
Altijd een feest met BBQquote:
Duurde ff iets langer, nog wat gemist?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ff fappen, over 3.20 min ben ik weer terug.
Aight, dat alle Balkankers uit de muur rammelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Lauw bier. Kankerhard de lekkerste
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg mono net de tip gegeven om dat voor mij te bestellen![]()
GMTA
Meestal spuiten ze spontaan deo omdat ze denken dat ze zelf stinken. De glimp die ik opvang van hun hemd is genoeg om me de hele dag in de waan van liefde te doen dolen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen ze dan ook met een boog om je heen lopen en zo? Omdat ze dan opeens die walm tegenkomen?
Oei.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Meestal spuiten ze spontaan deo omdat ze denken dat ze zelf stinken. De glimp die ik opvang van hun hemd is genoeg om me de hele dag in de waan van liefde te doen dolen.
Klopt ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De scene met de afstandsbediening was 't hoogtepunt.
Op dat moment kwamen er zoveel vraagtekens uit mijn hoofd dat ik me bijna the riddler begon te voelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De scene met de afstandsbediening was 't hoogtepunt.
Zal vast een wereld van verschil makenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn zus wilt afvallen, drinkt nu Cola Light.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee, spareribs.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Om haar zak chips weg te spoelen?
Ja, precies.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smerig, het is niet minder dik-makend, en potentieel giftig
Het is wel waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zo'n zelfingenomen titel is lame.
Stop dan gewoon met frisdrankquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.
"Het gaat om het idee."
Dit is toch prima zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de titel van de SC iets totaal anders wordt dan de huidige. Zielepoten SC ofzo.
Meh, lijkt beetje op UDOWU, beetje zelfde idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de titel van de SC iets totaal anders wordt dan de huidige. Zielepoten SC ofzo.
Als het haar alleen om het idee gaat, laat haar dan Zero drinken. Daar zit geen aspartaam in.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.
"Het gaat om het idee."
Pics van je zus.quote:
Whehequote:
Zero en Light is hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het haar alleen om het idee gaat, laat haar dan Zero drinken. Daar zit geen aspartaam in.
Dankje.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, lijkt beetje op UDOWU, beetje zelfde idee.
Ik vond Tarrel SC wel mooi
Zie mijn facebook.quote:
Nee bro aspartaam (die giftige shit) zit alleen in light dranken, niet in zero.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zero en Light is hetzelfde
Zero klinkt mannelijker en light vrouwelijk.
Zou volkomen terecht zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nèh, zo cliché. Bovendien kunnen sc'ers zich hierdoor superieur gaan voelen.
Even in mijn geheugen graven wat je naam wasquote:
Tip, zie d'r sig.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Even in mijn geheugen graven wat je naam was
Ohjaquote:
Ja, deze.quote:
Wij hebben een gedeelde vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |