Altijd een feest met BBQquote:
Duurde ff iets langer, nog wat gemist?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:12 schreef Casaa het volgende:
[..]
Ff fappen, over 3.20 min ben ik weer terug.
Aight, dat alle Balkankers uit de muur rammelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Lauw bier. Kankerhard de lekkerste
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
omg mono net de tip gegeven om dat voor mij te bestellen![]()
GMTA
Meestal spuiten ze spontaan deo omdat ze denken dat ze zelf stinken. De glimp die ik opvang van hun hemd is genoeg om me de hele dag in de waan van liefde te doen dolen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doen ze dan ook met een boog om je heen lopen en zo? Omdat ze dan opeens die walm tegenkomen?
Oei.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:30 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Meestal spuiten ze spontaan deo omdat ze denken dat ze zelf stinken. De glimp die ik opvang van hun hemd is genoeg om me de hele dag in de waan van liefde te doen dolen.
Klopt ja.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De scene met de afstandsbediening was 't hoogtepunt.
Op dat moment kwamen er zoveel vraagtekens uit mijn hoofd dat ik me bijna the riddler begon te voelen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De scene met de afstandsbediening was 't hoogtepunt.
Zal vast een wereld van verschil makenquote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Mn zus wilt afvallen, drinkt nu Cola Light.
quote:Op woensdag 20 november 2013 19:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Nee, spareribs.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:35 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Om haar zak chips weg te spoelen?
Ja, precies.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smerig, het is niet minder dik-makend, en potentieel giftig
Het is wel waarheid.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zo'n zelfingenomen titel is lame.
Stop dan gewoon met frisdrankquote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.
"Het gaat om het idee."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |