In de oven!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook spareribs. Zometeen eens kijken of een maat zijn bbq een slinger wil geven.
Douchen heeft als ecto geen zin, moet je eerst 20x door de stralen springen voordat je nat wordt.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Inderdaad, no wonder dat ik ecto ben die nooit doucht.
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Douchen heeft als ecto geen zin, moet je eerst 20x door de stralen springen voordat je nat wordt.
Gewoon zorgen dat zij jou hosselen.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.
Die heeft ie niet en ben niet zo lang thuis om ze hier te bereiden. Als je een stukje over hebt, hoor ik het graag.quote:
Nouja, mij zien ze wel altijd staan, maar mij zie je dan ook nooit over het hoofd.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vrouwen versieren ook niet, ze zien je toch nooit staan.
De kans is groter dat de here Jezus opstaat en me komt knuffelen en vertellen dat ik mooi ben.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat zij jou hosselen.
Het liefst een gevecht op leven en dood in een zwembad vol met jam met jou als hoofdprijs.
Wil wel even aan je slinger trekken.quote:
quote:
Eet'ze.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, ik ga ook eten.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Drugsquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De kans is groter dat de here Jezus opstaat en me komt knuffelen en vertellen dat ik mooi ben.
Mij ruiken ze meestal wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, mij zien ze wel altijd staan, maar mij zie je dan ook nooit over het hoofd.
Uh oh.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wil wel even een je slinger trekken.
Etsmak!quote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ok, ik ga ook eten.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii
Nou zegquote:Op woensdag 20 november 2013 19:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die heeft ie niet en ben niet zo lang thuis om ze hier te bereiden. Als je een stukje over hebt, hoor ik het graag.![]()
Anders kom ik ze wel tussen je beugel wegpeuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |