Wanabe modquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:50 schreef jslavenburg het volgende:
Gast slotje aub. Succes met je anus.
Ik heb een toetsenbord.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:59 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En leer goed te schrijven, want in je username zit zelf een typo
Nou aan je taal te zien en je spellingsfouten ga ik er vanuit dat je username ook een typefout heeftquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:04 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een toetsenbord.
Wat is er precies mis met mijn username, sinds wanneer moet een username correct nederlands zijn?
O, je gaat er vanuit van uit?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:06 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nou aan je taal te zien en je spellingsfouten ga ik er vanuit dat je username ook een typefout heeft
quote:
Nee, jij bent grappig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:15 schreef Teezie het volgende:
Terechte klacht! Gisteren was me lolly ineens gejat
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&hs=pCf&q=van+uit&btnG=Zoeken&meta=quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
O, je gaat er vanuit van uit?
Funny.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dubbele faal koekebakker koekenbakker.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:11 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Nog een faal, het is koekebakker. Terug naar school skool.
Nou ik kreeg toevallig wel een PM waar in stond:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:08 schreef smegmanus het volgende:
[..]
O, je gaat er vanuit van uit?
Funny.
[..]
[..]
Nee, jij bent grappig.
Gewoon blijven proberen, misschien lukt het een keertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |