Dit is toch prima zo?quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de titel van de SC iets totaal anders wordt dan de huidige. Zielepoten SC ofzo.
Meh, lijkt beetje op UDOWU, beetje zelfde idee.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik stel trouwens voor dat de titel van de SC iets totaal anders wordt dan de huidige. Zielepoten SC ofzo.
Als het haar alleen om het idee gaat, laat haar dan Zero drinken. Daar zit geen aspartaam in.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, precies.
"Het gaat om het idee."
Pics van je zus.quote:
Whehequote:
Zero en Light is hetzelfdequote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het haar alleen om het idee gaat, laat haar dan Zero drinken. Daar zit geen aspartaam in.
Dankje.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, lijkt beetje op UDOWU, beetje zelfde idee.
Ik vond Tarrel SC wel mooi
Zie mijn facebook.quote:
Nee bro aspartaam (die giftige shit) zit alleen in light dranken, niet in zero.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zero en Light is hetzelfde
Zero klinkt mannelijker en light vrouwelijk.
Zou volkomen terecht zijn.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nèh, zo cliché. Bovendien kunnen sc'ers zich hierdoor superieur gaan voelen.
Even in mijn geheugen graven wat je naam wasquote:
Tip, zie d'r sig.quote:Op woensdag 20 november 2013 19:40 schreef Fopje het volgende:
[..]
Even in mijn geheugen graven wat je naam was
Ohjaquote:
Ja, deze.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |