Hij stond er bij nog geen 20 secondenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij stond er bij nog geen 20 seconden
Deze is dan wel weer note waardig.quote:
De enige echte ONZ SC jwzquote:
Note, /carequote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer note waardig.
Dank.
En ik ben puur muscles, kthxbai
Make that 5.quote:
quote:
Ik heb er 81, maar ik vermoed dat ik na mijn actie van net op meer kom te staan.quote:
/carequote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Make that 5.
And hell yah brah, ik train 23/7.
Zoals het hoortquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
/care
on the couch with beer and chips
DON'T FORGET THE WEED BROquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
/care
on the couch with beer and chips
Ik heb er 10 of 14, boeit mij niet echt hoeveel ik er heb. Nooit ABO genomen om ze te lezen. Zal dat ook nooit doen. Snap nut van notes niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er 81, maar ik vermoed dat ik na mijn actie van net op meer kom te staan.
Gelukkig heb ik een ABO en kan ik ze zien zodra ze er bij staan
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waaromquote:Op woensdag 20 november 2013 17:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb er 10 of 14, boeit mij niet echt hoeveel ik er heb. Nooit ABO genomen om ze te lezen. Zal dat ook nooit doen. Snap nut van notes niet.
Orly?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waarom
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waarom
Dit jaquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Jammer dat DM's niet openbaar mogen
Notes of waarschuwingen?quote:
Dat laatste, want je krijgt niks te zien/horen hoor o.óquote:
Waarschuwingen. Notes wel. Maar over het algemeen ben ik leiv. Het meeste is voor uitbarstingen waarbij boze woorden worden gebruikt, vermoed ik.quote:
Heb nooit een waarschuwing gekregen, ook geen notificatie wanneer en waarom.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb mn naaktfoto's in vertrouwen naar jou geDMtquote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
Jammer dat DM's niet openbaar mogen
Toen ik nog mod was gebruikte ik notes van mensen om te schaken met LompeHorkquote:Op woensdag 20 november 2013 17:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb nooit een waarschuwing gekregen, ook geen notificatie wanneer en waarom.
Ik snap het hele note systeem niet, mis de logica erachter.
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was gebruikte ik notes van mensen om te schaken met LompeHork
Als jij nog mod was had ik wel een note.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen ik nog mod was gebruikte ik notes van mensen om te schaken met LompeHork
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stomme voetbalsupporter er uit halen en met iets toffers komen
Dit dusquote:Op woensdag 20 november 2013 17:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
De twee zinnen omdraaien?
Echt fantastisch dat dit kan in Nederland!
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stomme voetbalsupporter er uit halen en met iets toffers komen
Minder spijbelen brah.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
Eerste keer dit jaar dat ik zo lang op school heb gezeten.
quote:
Sorry maar na die bevalling van 78 uur door die dikke kop van je, voel ik me erg aan je gehecht.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet Kore er in
Fotoboek van Kore
MAAK JEZELF ONSTERFELIJK. JE HEBT DE GAVE
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Sorry maar na die bevalling van 78 uur door die dikke kop van je, voel ik me erg aan je gehecht.
Kore is de baasquote:Op woensdag 20 november 2013 17:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]![]()
Hopelijk ga ik het redden, ik moet zo chinees koken!
D00d my eyes.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zet Kore er in
Fotoboek van Kore
MAAK JEZELF ONSTERFELIJK. JE HEBT DE GAVE
Ehh?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Lt.Surge heeft van die neigingen om TT's te veranderen
Zal het een poging geven.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lees de reacties in het fotoboek eens. Begin bij pagina een. Je lacht je kapot
Hij is wel een puike mod.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Lt.Surge heeft van die neigingen om TT's te veranderen
Zie @djkoelkast tag alles.quote:
Duitsers, altijd +1.quote:
Nein, geen een duitser is +1quote:Op woensdag 20 november 2013 18:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Zie @djkoelkast tag alles.
[..]
Duitsers, altijd +1.
Is nog een beetje kaal onderin....quote:Op woensdag 20 november 2013 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kwaliteit broeder, kwaliteit![]()
Fantastisch. Niets meer aan doen
Vul hem op met 20 Geert Glas hoofdjes.quote:Op woensdag 20 november 2013 18:08 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Is nog een beetje kaal onderin....
Zal ik dat eens regelen?quote:Op woensdag 20 november 2013 18:12 schreef smegmanus het volgende:
Kunnen we die banners niet random in een scriptje laten draaien? Lijkt me tof als je dan een stuk of 50 banners heb, elke keer wat anders jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |